YENİ HASTALIK; CARD MANİA :))

4 Kasım 2009 Çarşamba


Hani alışveriş yaptığımız mağazalar kendi kartlarını verirler ya bağlayıcı olsun diye, eh bilmem "0" nokta kaç da indirim hayırları oluyor bide...
Geçenlerde şu postumda ikeaya ve pratikere gittiğimizi söylemiştim . 

En son pratikere gittiğimizde yaşanan şu diyalog 


Ürünler alınır, kasaya yaklaşılır. Bi ön sıradaki müşteriden de ateşli ateşli şikayet edilir. "Uff ya iki saat veremedi kartını, ödeyemedi daha, üff daha çok beklicekmiyiz, ayy keşke öbür kasaya geçseydik, ne yavaşmış."



Sıra gelir, kasiyer bayan sorar; (Aslında pratiker kartınız varmı diye soracak yok yanıtı alıp geçirmeye devam edip satışı tamamlayacaktır, ama karşısında haklı ve bilinçli bir müşteri olduğunu bilmiyordur)

- Pratiker kartınız va...
_Yok ama alalımm! (Kelimenin tam anlamıyla atladım :))

Biz form doldururken arka sıramızdakilerde benim deminki ruh halimdeydiler. Ama napayım, kartı istiyorum :)

sanki bedavaya bişey veriyolar bu kartla, ama maksat bulunsunnn! İmza kartmanya canavarı :P
Ha kredi kartları, kimlik, ehliyet, akbili saymıyorum bile..O yüzden böle bol gözlü cüzdan istiyorum ya daha çok.

6 yorum:

Asli :) dedi ki...

Bende de var o manyaklık. Yalnız değilsin :)

cecilia dedi ki...

SEVİNDİMM :)

pofiş♥ dedi ki...

guuuzuumm benim....:):)

cecilia dedi ki...

yavrummmm muakk!..:))

Dominika dedi ki...

bende cüzdanda sadece bol kart gözü var mı diye bakarım.yoksa almam :) her mağazanın da kartını alırım,niye almiyim :)

cecilia dedi ki...

dimi Dominikacım yani bakarsın lazım olurr :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails