BANYOM NASIL OLSUN?

12 Kasım 2009 Perşembe
Banyo dediğin ışığıyla, havasıyla, özeniyle oda gibi olmalı. Süslü püslü ama karmaşık göz yorucu değil, düzenli ve organize, mümkünse renk ve konsept uyumu olmalı her ayrıntısında.
Banyoda depolama, önemlidir, o yüzden yine duvar raflarına ihtiyacımız olacak, parfümler, makyaj malzemeleri, bakım ürünleri ve belki hoş bir çerçevede resmimiz bile olabilir, elimizi yıkarken, dişimzi fırçalarken bile görelim bizi :)
Banyoma kesinlikle çiçek koyduracağım, su dolu kasede yüzen çiçek yaprakları da olabilir, ımmm.. ambiyansa bak senn :)

Banyodaki havlu, sabun ve binumum mis, tertemiz güzellikler için kendimde tasarlayabileceğim bir banyo sepeti mutlaka olacak.. :)










Çok şık, bir örnek banyo aksesuvarları olmazsa olmaz...:)



Veee şirin bir kirli sepetiii....




Ve son olarak olmazsa olmaz klozet takımımız ;


Böle bi banyodan 24 saat çıkmak istemez insan.. :P
İştee banyomuzda böylee.
Devam edecek... ;)

8 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

YAA KUZUM BİZ SENLE NİE BÖLE EV AŞK ÇEYİZ...MANYAAAYIZ Bİ FİKRİN VAR MI:d:d

Esra dedi ki...

resimler cok güzel! :)

Duygu dedi ki...

çok sevimli seçimler yapmışsın şekercim,cıvıl cıvıl,içim açıldı. benim banyomda sarı,bende banyoda renkleri seviyorum..

Çiğdemmm dedi ki...

Merhaba Cecilia,

Kırmızılı banyo şahane duruyor :)Şu sabunluk, çöp kovası vs den oluşan banyo takımları için Bauhaus da güsell çok güsell modeller var. Şahsen benim dibim düşmüştü hepsini birden almak istemiştim :))

cecilia dedi ki...

POFİŞİMMM aşk manyağı olabiliriz biz, sevdiceğimizi çok seviyoruz o yüzden onla yaşicağımız evi yani aşk yuvamızında üstüne çok düüşüyoruzz..:)

esracım bende bayıldım bakarken içim açılıyor bölee :)

duygumm tatlım evet renk olunca daha bi gözümüz gönlümüz açılıyor, şirin şeyleri seviyoruz heryerde olsun istiyoruzz dimi :) senin banyoyuda merak ettim şimmdiii..:)

sevgili Çiğdemmmcim ya ben oralarda kendimi kaybederimm kesin onca cici şey arasında bide evlenmeye yakın almak istiyorum hani yeni şeler çıkar aldıklarımın modası geçmesin die manyak bi düşünce varrr, şimdi bakarsam yaa hepsini alır batarım ya hiçbirini almam içim içimi yerrr :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Ahh bu evi şimdiden çok merak etmeye başladım, inşallah olur ve inşallah ben de görebilirim :)) Bu seferde gayet paralel gidiyoruz :))

Marifetli Muallim dedi ki...

hele o kirli sepeti bitirdi beni bayıldım da bayıldımmmm blogunuzun temasına bir kırmzı aşığı olaraktan bittim.size birşey sormak istiyorum adres çubuğunda normalde bloggerın simgesi var siz nasıl kırmızı çiçeği kondurdunuz oraya:)))
sevgilerrr...

cecilia dedi ki...

sevgili volkan ve kalderanın cici annesi ya daha epey var sanırım, en az 1 yıl :( ama hala buralarda olursam paylaşcam evcaazımı, sevgilimle şimdiden yuvamız nasıl olsunun hayallerini kuruyoruzz çok keyifli :)

sevgili rosemarycim benimde hoşuma gitti, hem dekoratif hem kullanışlı, 3 çekmeceli filan, birine iç çamaşırlar, diğerine giysileri, bir diğerine havluları filan koyabiliriz daha rahat olur..
Bloğumun temasına gelince bende bir kırmızı hayranı olarak netten özellikle kırmızı temalara bakaken bu hazır şablonu buldum, bloğuma kopyaladım, böle cici bişi oldu işte :) beğendine çok sevindim.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails