UGG ALMAKTAN VAZGEÇTİM ÇÜNKÜ;

7 Kasım 2009 Cumartesi

Abartısız herkesin ayağında var. Bugün Bakırköyde kafamı ne yana çevirsem en az üç çift ugg gördüm, her dört bayandan biri ugg giyiyor emin olabilirsiniz,
gerçekten öyle. Sonuçta da ortaya kızılay dağıtmış gibi bir görüntü çıkıyor. Bi de fiyatlar öyle değişiyor ki. Şimdi bu ugg australia damgası neredeyse hepsinde var zaten, bi pazarlarda satılanda yok sanırım, her neyse orjinali 500 küsurTL diyoruz belki daha da fazla.Mağazalarda rakamlar değişiyor.

Bi yer 94 diyor bi yer 99 bi yer 100 küsur bi yer 179. Ama hepsi de orjinal ne hikmetse! :)

Pazara bakıyorsun 35-40 civarı. Tabi onlar kabulleniyor çakma olduğunu.

Gitti gidiyorda da "orjinal" ibaresiyle 109 TL filan diye gördüm.

Yani bu ne şimdi? Piyasa kültürü denilen bişey var, fiyatlar bu kadar oynamamalı orjinal olmayan bir şeyde.

Hem o, hemde dediğim gibi herkesin ayağında var artık.
Ha bide çok mu güzeller? İnanın hayırrr :) Ben zaten bi sıcak tutuyo diye alacaktım.

O yüzden ben artık UGG almaktan vazgeçtim.

Önemle duyurulur! :)

11 yorum:

dusunenbalik dedi ki...

En iyisini yapmışsın cecilia :)

dusunenbalik dedi ki...

bu arada senin mail adresin yok cecilia mesela sana ulaşmak istedik ne olucak? :)))

cecilia dedi ki...

tatlım sağ tarafta uğur böceklerim diyo benim mail adresimi :)
gene yaziim cecilianinmasali@gmail.com'dan ulaşabilirsiniz :)

Adsız dedi ki...

İyi yapmışşın bence de hem kullamı da zor olur.

Adsız dedi ki...

Bende istiyordum bende vazgeçtim. okulda pazarda markette heryerde ugg. Aghh geldi artık. Birkaç sene sonra bu kadar moda olmazsa ve bende unutmazsam inş o zamana;)

cecilia dedi ki...

ya bişey moda olabilir doğal da heryerde görünce giymeye sıkılıyo insan, bugün görmeseydim o kadar insanın ayağında alcaktım ama soğudum ya ben düz siyah kısa bi çizme alcam çok güzel modeller var hıhh :)

tubiss dedi ki...

Aynen canım ya bende vazgeçtim ayrıca pazardakilerde bile australia yazısı var :P bana zaten olmuyo ama yine deneyeyim dedim ki o da benim tombik bacaklarımdan olmadı :D böylece alsam mı almasam mı derdi bitti :D

cecilia dedi ki...

valla yerinde bi karar tubişcim, gene biz kimseyi etkilemeyelim de zevk meselesi sonuçta :)

Drama Queen dedi ki...

bence çok yerinde bir karar olmuş. hem 36 numara ayağı bile 40 numara gibi gösteriyor açıkcası hiçbir zaman ısınamadım ben bunlara:)

Hesionka dedi ki...

bence de en iyisini yapmışsın!

özel bir üniversitede çalışıyorum ve istisnasız burdaki bütün kızların ayağında var. hadi okulları geçtim, heryerde artık ve bayağı komik bir görüntü halini aldı.

cecilia dedi ki...

öle valla kızlar artık ugg görmezsem yolda günüm kötü geçicek gibi gelio, hani o kadar alıştım göz göze gelmeye kendisiyle :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails