PARIL PARIL PARILDAK...

14 Kasım 2009 Cumartesi
Bu 3 ürünü yurtdışından çok sevdiğim arkadaşım göndermişti. Değişik ürünler olduğu için paylaşmak istedim, hemde size nacizane tavsiyem olmuş olur... :)




1. Nextin bu 3'lü setinden ki çift taraflı olduğu için 6 renk karlılığı sağlıyor :) Sadece birini kırmızı olanını kullandım, , güzel bir kalıcılığı var, swatch yapamadım..Ama renkler gerçekten dudakta çok nemli ve hoş duruyor.
2. Bu da Helen markalı şeffaf parlatıcı, istediğiniz renge dönüştürmek sizin elinizde, ruju sürüyorum bakın en son kırmızı kullanmışım, üstüne sürdünmü parıl parıl... :)





3. Efendim bu da hem dudakta parlıyor hem elde :) Karanlık mekanlarda çıkarıyorsunuz, ışığı yanıyor, aynası da var kenarında, ohh lavaboya gitmene gerek kalmadan rahatçana sürün :)

Markası silinmiş hatırlamıyorum ama şundan sanırım;




4 yorum:

İğne İle İplik dedi ki...

ışığının olması süpermiş:) Gerçekten büyük rahatlık ama ne yazıkki çok ruj kullanmıyorum:/

mughetto dedi ki...

Nextin makyaj malzemeleride mi varmış kuzu ?

Adsız dedi ki...

İlk defa görüyorum süpermiş :))

cecilia dedi ki...

mugocum evet cnm var farları ojeleri allıkları mevut bende arkadaşcım hep yolamış :)
tatlı cadım, iğne iplikcim evet değişik bişi ve çok kullanışlı, gavur düşünüo yapio kardeşim :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails