Mutluluk Ayrıntıda Gizli...

24 Kasım 2009 Salı

Bu ara beni mutlu etmeye yetti;
 


Bişeyler üretmek kendi çapımda tasarlamak, hayata geçirmek bu gördüğünüz mor tarak toka gibi.


Adını da koydum "bir masum mor menekşe ağlıyor mu ne" bu tasarımın adı :P





Alışveriş yapmak tabiki malumunuz.. gerekli gereksiz her şeyi almak, yeni ürünler denemek,kampanyalardan, indirimlerden yararlanmak mümkünse (:





Ahh nasıl unuturum Cumartesi derbisini... :P


BeşiktAşkımın febeyi 3-0 yenmesi...






And finally..olmazsa olmaz..seretonin, endorfin ve binumum mutluluk ıdı vıdısını harekete geçiren mucizevi nimet çikolata..


(Kilolar da harekete geçti ama olsun)




Mutluluk ayrıntıda gizli sanki, hı..? :)

3 yorum:

Duygu dedi ki...

mutlu olmak için gayet güzel ve geçerli sebeler tatlım:)buarada tarak toka çok cici olmuş,saçlarımımı uzatsam özendim bak:)

Asli :) dedi ki...

Beşiktaş'ım benim,biricik sevgilimm :)

cecilia dedi ki...

duyguşum saçlarını uzat tarak tokanı ben yapıcam oldumuu :)

söyle senden başka kimim var benimmmm...:)
aslıcım ya çok sevindim demek bi dişi kartaldaşım daha varr :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails