Ceci'nin Rimel Farkındalıkları...

24 Kasım 2009 Salı
Dün baktımda, rimellerim ne azmış benim yahu :)
Gerçi çok çabuk tüketiyorum rimelleri, hafif kurudumu da atıveriyorum.
Aşağıda kullandığım rimeller hakkında yorumlarımı okuyacaksınız, ayrıca rimellerin adına dikkatinizi çekerim, şiir gibi uzun isim ve sloganlar, kozmetikçiler bu işi biliyor. ;)

1. Max Faxtor 2000 Calorie Maskara: Kirpiklere güzel hacim veriyor, topaklanma yapıyor biraz, bitmek üzere.



2. L'oreal Telescopic Maskara: "İşte bu" diyebileceğim maskara, zaten fırçası da farklı ve daha kullanışlı, tek tek ayırıyor kirpikleri, şiddetle tavsiye ederim.


3. She Color's Fat Lash Maskara -yeşil- : Herkesde vardır muhtemelen ben yeşil rengini kullandım yalnız. Rengin hakkını veriyor ama çabuk kuruyor, rimel dediğin biraz akıcı nemli bir görüntü vermeli.


4. Flormar Turbo Boost 5x Waterproof : Rengi veriyor, başarılı, bu ara sık kullanıyorum.


5. Flormar Turbo Boost 5x Waterproof : Birini ben aldım diğeri hediye gelmişti ondan 2 tane bunlar :)


6. Stila : Pek bir esprisi yok, öylesine bir rimel yani ama kötü diyemem zten bir kere kullandım, suya dayanıklı özelliği var.


Bunlar haricinde kullanmış olduklarım ve düşüncelerim;



Nivea Eyes wide open: Dolgun ve kıvrık bir görünüm sağlıyor, ama daha yeni özellikli ürünleri çıktı niveanın, bu eski kaldı artık.


L`oreal Double Extension Maskara; Bu da kullandığım eski ürünlerden. Çift taraflı iki işlemli rimel yani. İlk aşamada beyaz rimel bazını sürüyorsun, sonra siyah olanı sürüp hacim ve yoğunluk veriyoruz kirpiklere, kirpiklere bakım konusunda ideal bir rimel.

Maybelline ve Golden Rose da daha önce kullandığım rimeller arasında. Onlar hakkında herkesin bir fikri vardır sanırım. :)

3 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

ben de max factor'ün şişman rimeli var ya(adını hatırlamıorum da) onu kullanıorum,çok memnunum..

Stil Direktoru dedi ki...

Lancome cidden uzun ömürlü ve enfes onu da dene canım

cecilia dedi ki...

zeynepcim, eda ablacım denerim tabiki onları da çok teşekkürler tavsiyeleriniz için :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails