BİR MİLLETE CAN VEREN AZİZ ELLERİNDEN ÖPERİM ATAM!

10 Kasım 2009 Salı


BİR MİLLETE CAN VEREN AZİZ ELLERİN
HERGÜN BİN KEZ ÖPÜLÜYOR YÜCE ATATÜRK...YÜCE TÜRK!


Boğazımda bir yumruk oldu, yutkunamadım, tam da saat:9'u 5 geçiyordu.
Sokakta siren sesleri, arabaların korna sesleri.
Tüm ülke seni anıyor Atam, sana ağlıyor.
Öyle şanslı bir milletiz ki, ah değerini bilmeyenler utansın...
İyi ki bizim Atamızsın, senin hiç olmadığını olmayışını düşünemiyorum.
Herhalde şuan ya bir emperyalist sömürgesi, ya da İran gibi yasaklar ülkesinin karanlık zihniyetleri gibi olurduk.
Çok da yorum yapmaya gerek yok aslında. Hala anlamayan varsa Allah ıslah etsin diyorum onları. Kendi anlayacakları dilde belki de; ''Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e...'Ölümünün 71. yılında seni minnet ve şükranla anıyorum ATAM...Rahat uyu.




Celik - Yuce Ataturk

3 yorum:

nehircce dedi ki...

Canım,aminn melekler gibi uyusun onu çok seviyoruz...Bu arada aynı fotoğrafla anmışız Atamızı bende çok beğendim bu fotoyu :) sevgiler canım öpüyorum :)

cecilia dedi ki...

Evet cnm her karesi ayrı güzel ayrı özel ama bende bunu tercih ettim, Çok seviyoruz Atamızı, adına destan yazsam az...

Sıla Yılmaz dedi ki...

huzur içinde yatsın :(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails