ROSALİNDA AYYAMOOR DİYENLER!... :)

11 Kasım 2009 Çarşamba

Ahh ahh bir nesil bu dizilerle büyüdü, mücadele ederek sevmeyi, ölümsüz aşkı bu dizide nefeslerini tutarak izledi :P

Thalia'nın bu dizisini hatırlayan ve benim gibi severek izlemiş olan varmı?






Rosalindaaa ayyamorrr! diye biten o fıkırdak güzel şarkı...Bahar dalı gibi pırıl pırıl saçlarında rangarenk birbirinden mis çiçekleri taşıyan, ortalıkta peri kızı gibi dolaşan sevgi pıtırcığı, fakir ama gururlu, ağlakk ama ağlarken bile seksi ve güzel hatun imajını koruyan Rosalindaaa Perezz!

Latinsel mevzulara olan düşkünlüğüm dizilerinde de hasıl olmakta takdir edersiniz kii..Eskiden biz teenage modlarındayken, daha öpüşmek neyim bilmezken tv'lerde baş gösteren brezilya, meksika pembe dizilerini izlemek öyle heyecan vericiydi ki.Bu dizi de vahşi güzel gibi unutamadığım diziler arasında. Belki şimdi izlesem salakça, komik gelir diyaloglar, senaryo filan. Ama o zaman çok keyif vericiydi.



Lise 1'e gidiyordum. Rosalinda, Atv'de haberlerden hemen önce başlıyordu ve tabi o başlayınca hayat duruyordu :) İzlemiş olan bilir kızını kaybettiğinde akıl hastanesine düşmüştü, nasıl perişan bi haldeydi ya hala aklımda o içten ağlayışı. Bide sevgilisi ve uzun kasıntı ismii bana hala tebessüm ettirtiyor..Fernando Hose Altemiyano Delcastillo..Tam da böle bişeydi. Ve cadı üvey annesiii..Bide ismini hatırlayamadım kötü bi kadınla evlenmişti Fernando Hose.. :)

14 yorum:

AiShA dedi ki...

Hatırlanmaz mı:)Ben vahşi güzeli daha çok seviyodum o zamanlar o da kanald de oynuyodu 1 2 sene sonrası olabilir yayınlanma tarihi ama..

pofiş♥ dedi ki...

ben bunu sevmezdim yaa:(benm biricik pembe diziiimmmm milaggrosum vardı....anneme derdim ki sen mili ol:D:D

cecilia dedi ki...

ya canlarım bende onu severdim onun yeri de ayrı tabii ama rosalindada güzeldi yav haksızlık etmeyin şimdi :P

Roxelanne dedi ki...

yaa valla mazide yolculuk yaptım thalia'nın tüm dizilerini severek izledim ama rosalindanın yeri çok başkadır bende, o zamanlar ortaokuldaydım okulda rosalindacılık falan oynuyorduk yaaa:) Fernando jose ros'un kardeşi uyuz Fedra'yla evlenmişti:)

bu arada maria la del barrio muydu neydi o da on numara diziydi:)

cecilia dedi ki...

ayy roxallannecim valla bravo seninde hafızan baya kuvvetliymiş cnm ben o kadar hatırlayamamıştım evet fedraydı kötü kadının ismi doğru o kardeşiydi bizim saf rozinin :)
bide marimar vardı, çıplak ayakla kapkara bir yüzle dolaşıyorduu zavallım ortalıkta :)

reyhanirenkler moda dedi ki...

canım yazını okurken bi tebessüm oluştu yüzümde:))sanki eskilerden bir arkadaşımla karşılaştım çok güzeldi evet aaah ah hey gidi günler:))sağol tatlım paylaşımın için..

Aslı dedi ki...

Kuzenim Stardaki Marimarı seyretmek için sabahın kör vakti uyandırırdı bizi... Rosalinda'yı dedem de seyrediyordu, o yaşlı asler ve sert adam ne kızardı Fernando Hose'ye: "Hep bu oğlan yaktı o kız çocuğunun başını...Bak nasıl üzüyor kızı" diye...Nostaljik oldu gerçekten de... O Fedra da ne psikopattı ya fare suratlı!

Ama Vahşi güzel ayrı bi güzeldi, hatta o uzun saçlı sarı gerçek hayatta da milinin sevgilisiymiş ama trafik kazasında ölmüş diye bir söylenti çıkmıştı. Öldü mü ki acaba??

cecilia dedi ki...

reyhancım ya bende hatırladıkça değişik ruh hallerine giriyorum, hem özlüyorum hem seviniyorum güzel bir çocukluk gençlik geçirdik diye, ilgin için teşekkürler ;)

Aslıcım aynı söylenti bizim sınıftada çıkmıştı :)), ivoydu o uzun saçlının adı gerçi sonradan kesmişti, orda yakışıklı iki çocuk daha vardı, biri sergio, esmer biride kumral tekelekli sandalyede ama adını hatırlamıyorum.

FFatiHH dedi ki...

Annem Kaçırmazdı.Kaçırmamasından da şikayetçi deildik..bizde keyifle izlerdik.Bu dizi ile birlikte aklıma çay bardakları ve çay tepsisinin üstünde yarım kesilmiş limon gelir.Çünkü çay saatidir Rosalinda saati.Uzunda sürmüştü.Rosalindanın annesi çok iyiydi ama işte o kadar da yumuşak kalpli olmasına kendisini ezdirmesine sinir olmamak elde değildi..Fernadonun annesi Valeria ise tam bir şeytandı.Arada iyilikleri tutuyor yumuşuyordu ama özüne dönmesi gecikmiyodu.Rosalinda hastanede yangın çıkınca herkes yandı diye bilirken o hafızasını kaybediyordu.Bilmem ne..Baya bi dolanbaçlı senaryosu vardı bildiğin brezilya dizisiydi.Aaaahh ahhh :)

cecilia dedi ki...

f.d. aynen valla ya baya detaylı hatırlayanlar var neden bilinmez sevindim gerçekten yeniden başlasa izlermiyiz acaba aynı heyecanla bilemiyorum ama yeni nesil bizim kadar şanslı dil diye düşünüyorum.

Pebbles dedi ki...

Ahh ahh izlemem mi :) dizi başlayacağı saat eve yetişmek için koştura koştura giderdim. Yalnız o cadı olan rosalindanın üvey kardeşiydi diye hatırlıyorum ben hani fernandoyu elinden almaya çalışan :)))

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Ahh hatırlanmazmı :) Görünce yüzümde kocaman bir gülümseme belirdi ve yorumları okuyunca daha da genişledi :) Evet yaa birde Mili'miz vardı dimi :) Severdim, çok çok severek izlerdim, yine olsa yine aynı zevkle izlerim :))
Hatırlatma içinse çok teşekkür ederim..

dusunenbalik dedi ki...

Bu güzellik ötesi insanın bütün dizilerini seyrettim :)
He ya rozalinda ayyy amorr ;)
Fernando Hose Altemiyano Delcastillo aynen adı bu idi.
Bu bana bir fıkrayı anımsattı anlatıcam :p

Bir ispanyol Türk bir otele gidip oda istemiş.Resepsiyondaki görevli de tabi efendim isminiz diyince Fernando Hose Altemiyano Delcastillo demiş,görevli aaa kusura bakmayın o kadar kişiye yerimiz yok demiş :)))

Joey Potter dedi ki...

Şarkının nakaratından bir kısmını anladım ya dünyalar benim oldu. O kadar İspanyolca öğreniyorum boşa gitmesin ama değil mi? :) Ben bu dizi başladığında küçük değildim. Zaten 2000 senesinde mi ne vermişlerdi. Akaşamüstü yayınlanırdı. Thalianın bütün dizileri izledim. Çok güzel bir kadın. Bir nesil pembe dizilerle büyüdü resmen ama Cecilia hatırlar mısın acaba KöleIsaura, Marianna (Zenginlerde Ağlar) Marimar, Çirkin Betty /Show Tv Çirkin Betty kanald Kanal d deki Bettyinin hastasıydım. Ayyyy bende pembe dizi izlemek istiyorum.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails