AŞK GELİYORUM DEMEZ... :)

15 Kasım 2009 Pazar

Bugün daha önceden izlemeyi planladığımız Aşk Geliyorum Demez filmine gittim. Kalabalıktı sinema, pazar günü herkesin tercihi sinema olmuş sinema kültürümüz vizyona daha çok yerli filmin girmesiyle gelişiyor sevindim, gerçi çoğu çiftti :)
Konu klasik, çok şey ummayın derim ama beğendin mi diye sorarsanız bir emek var ortada ve izlerken sıkılmadan keyif alarak her karesini sindirerek dudağınızda küçük de olsa bir tebessümle izliyorsunuz...Eski türk sineması tadında keyifli, eğlenceli bir film.Sevgilinizle gitmek zorunda değilsiniz bölee dupduygusal bi aşk filmi falan değil. Basit konulu, dostluğa, insanlığa, sevgiye dair temiz bir film. Müzikleri hoş ki Göksel'in baksana talihe şarkısında kıpır kıpır yerimde duramadım valla, bu filmi seçmemde etkisi olmuştur, saklayamayacağım :)

Tolga Sayışman da gördüğüm rollerinden daha başarılı bir performans sergilemiş. Berguzar da hoş, güzel bir karakterde. Biraz salak, aşık bir kızı oynuyor ama iyidir iyii. Zeki Alasya, Altan Erkekli zaten yorumsuz... Sarp Apak bile var ayol :) Yani izlenesi bi film. Ceci tavsiye eder..;)


Sinemada cipsiymiş, kolasıymış, çikolatasıymış, bisküvisiymiş bisürü nevaleyi indirdik mideye. Kesmedi üstüne kumpir ki hep benim aç gözlülüğüm yüzünden ve Burger King...Şiştim yani bu akşam bişey yemesem anca iner bu göbek..Yuh bana, gerçi patatesleri bitiremedim, kumpirden 3-4 kaşık aldım, hamburger desen küçücük..Ama hala midem davul gibi..Haftasonu süperdi bakalım bu hafta nasıl geçicek...
Bu da bugünkü lohusa taçlı ben :))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

.. ama gidiyorum der :)

cecilia dedi ki...

Evet rahmetli Miran Amca söylüyoduu :(

pofiş♥ dedi ki...

:(:(bizde msn de telfonda hasret giderelim siz fing fing gezin bakalım...oh ne ala memleket kınıyorum sizi hıhhıhh...şaka şaka gidin gezin tabi...yarın bi gün sen gün sayarsın bende vizyondakileri sayarım puhahahahaha:D:D:Dne kötüüm demii cecim:D:D

cecilia dedi ki...

öle olcak valla pofişş acı gerçekk :) ama ben evlenip iyice doyduktan sonra sebgilime yolicam askere hehe :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

merak ediyorum ben bu filmi..

pofiş♥ dedi ki...

yaa doymak mııı sen ööle sannn pışıyykkk:):)evli olunca eminim daha zor olur canımm benden sana tavsiye....bu öle uzaktan göründüğü gbi değil:(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails