AŞKIM MUTFAK! :)

14 Kasım 2009 Cumartesi
Evet sıra içinde çocuklar, misafirler duymadan rahat rahat kavga edebileceğimiz Muffak'da! Şaka şaka :)
En lezzetli yemekleri pişirdiğimiz, afiyetle, tatlı sohbetlerle beraber mideye indirdiğimiz, sevgilinin yemekden hemen sonra salona kaçmadığı, etrafı toplamada bana yardım edeceği, yani kısaca kendine has bir yaşam alanı olan mutfakda sıra :)





Mutfak dediğin büyük olmalı ki içinde rahat rahat hareket edebilesin. Şuanki evimizin mutfağı büyük, evlenince nasıl olur bilemiycem ama küçük de olsa onu kullanışlı ve rahat hale getirmek elimde sanırım..:)

Bol ışıklı, gün ışığı alan bir mutfak idealindeyim açıkçası. Güneşi gördükçe yemek yapmak daha keyiflenecek. En azından havanın nasıl olduğunu bilmek günü mutfakta geçirenin de hakkı :

Perdeler renkli ve stor olsun mümkünse..Penceremin önünde menekşe, begonya..çiçekimsi bitkimsi güzellikler..:)





Yemek salonda veya yemek odasında bile yenecekse mutfakda masa şart. Küçük ve sevimli, en fazla 6 kişilik bir masa, perdelerle uyumlu örtüsü.
Ve rengarenk yemek takımları.


Ben leziz kekler, kurabiyeler pişirsem, fırından sıpsıcak çıkarıp çayımızla içsek şuracıkta :)

Mutfakta da depolama önemli bir mevzu olduğundan baharat takımları, kuru gıda kavanozları için bol bol çekmece, askı, raf, kiler işlevi görecek boy dolapları...



Beni şu pek neşeli köşede bırakın, soğanımı neyim doğrarım 24 saat valla hiç gocunmam :)






Önlük,ekmek sepeti,fırın eldiveni, tutacaklardan oluşan mutfak setiii :)

Evet işte tam da böyle bi mutfakcık, çokmu istedim ki? :)
Devam edecek..;)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel mutfaklar ya, bi kadının en çok vakit gecirdiği yerlerden biri mutfakmış ona sebep mutfagımız herkesin kendini tanımladıgı, buldugu bir yer olmalı bende mutfakları çok çok severim büyük , kullanışlı ve rahat olacak,

dusunenbalik dedi ki...

Süpper ;)

Stil Direktoru dedi ki...

3. resim bizim mutfağın küçüğü canım aynı resmen yazmıştım fosforlu jean yazımda var valla mutfak devasa olunca çok rahat ediyor insan canım, 40 m2 ama yine de sığamıyorum

Aslı dedi ki...

Ne güzel mutfaklar... Üstteki gibi modern mi yoksa 4. resimdeki rengarenk ve sevimli mi olmalı karar veremedim. Gerçi benim mutfağımın bunlarla bir benzerliği yok ama olsun:) Bu arada gerçekten de evlenene kadar hiçbir şey alma canım. Son zamanlarda hem zevkine göre hem de birbiriyle uyumlu şeyler almak daha kolay ve eğlenceli. Bazı malzemeler set halinde oluyor hem uyumlu, hem hesaplı hem de o zamanki zevkine uyun almış oluyorsun. Ayrıca evin belli olması da çok önemli, nasıl olsa her yere uyar diye aldığım bazı şeyler çok alakasız durmuştu...

cecilia dedi ki...

handancım mutfak önemli bir ayrıntı evde bence, hatta birinci sıradaki bir ayrıntı bile olabiliyor bayan için.
balıkcım evvet süper ötesii! :)
eda ablacım bakayım o yazına hemen merak ettimm, ama büyük olması her zaman avantaj, yeri gelio salon niyetine bile kullanılabiliyor, bir tv, bir koltuk tamamdır :)
aslıcım evet ya modernlik mi şirinlikmi insan karar veremiyor, böle ortaya karışık bişi olsaa :) bide bahçeli bir evde bahçeye açılsa ımmm tadından yenmez valla dimi :)

AiShA dedi ki...

Ceciliacım seçimlerin hepside çok güzel.Mimin var blogumda bir uğra..

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Aaa ben bu yazıyı kaçırmışım :)
Evlenmeden önce bir iş arkadaşımın evine gitmiştim, şu an evin hiçbiryerini hatırlamıyorum ama minicik fakat inanılmaz zevkli ve rengarenk döşenmiş mutfağını milim milim hatırlıyorum. Hep renkli, ferah ve düzenli bir mutfağım olsun istemiştim. Şİmdiki mutfağımı da renkli düzenlemeye çalışıyorum, hatta ilk iş yemek tabaklarımın her birini ayrı renk alarak başladım yazmıştım :) Tamam 2 çocuk ve masrafları olunca biraz yavaş ilerliyorum ama aklımdaki fikirler o kadar hoş ve renkli ki zamanla istediğim mutfağa kavuşacağım ben biliyorum :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails