Hayalimdeki "Home Home Sweet Home"!

11 Kasım 2009 Çarşamba
Nerde yaşadığınız değil kimle yaşadığınız önemlidir aslında..Ama biz bayanlar yuvayı dişi kuş yapar coşkusuyla, aslan yattığı yerden belli olur diyerek yaşadığımız yerleri, evimizi güzelleştirmek adına dekorasyona daha çok meraklı oluyoruz :)


Bende gözlerimi kapadım ve sevgilimle evlendiğimde (gerçi daha çok varr :( )evimin nasıl olmasını isterdim diye düşündüm, kafamda tasarladım bişeyler. Hem aklımdaki fikirlerimi not etmek hem de sizlerle paylaşmak adına nasıl bir ev hayal ettiğimi anlatmaya Salonumun olmazsa olmazlarıyla başlamak istiyorum..
Ayna... Kendine bakmayı seven bir ayna aşığı olarak salonda nasıl olursa olsun bir duvar aynası istiyorum...








Yer minderlerii...Yerin ayrı bir enerjisi var bana göre, o yüzden evde bile koltukta sıkılınca yere atarım kendimi, cnm babam yermi yok, kızım üşüteceksin bari yastık al der :) Bir köşede kesinlikle pofuduk yastıklar, minderler olacak.. :)

















Şömine... Kullanmak önemli değil evin süsü olsun diyee...:) hem dekoratif hem de böyle romantik, yakmasan bile verdiği sıcak bir hava var insana :)




Duvar rafı... Bu da hoşuma giden bir dekorasyon ayrıntısı. Kitaplar, çerçeveler ve binumum biblo, süsler için... :)









BERJER KOLTUK... Yine benim için olmazsa olmaz bir ayrıntı, hani o bildiğimiz klasik büyük baba koltuğu, kitap, gazete okumak için enfes ve bağımsız bir köşedir.. Tarihinde soyluluğu, asilliği barındıran berjer koltuklardan bir tane de salonuma istiyorum, tabi daha cicimsi, modern tarzda.. :)

Şimdilik bu kadar ayrıntı yeter.. :)
Devam edecek.. ;)

8 yorum:

Aslı dedi ki...

Sallanan koltuk da koy, çok eğlenceli oluyor:)

cecilia dedi ki...

yok onu salıncak şeklinde bahçede veya balkonda düşünüyorum ben daha eğlenceli olurr :)

Aslı dedi ki...

Oh oh o daha güzel! İnşallah yemyeşil, güzel bir bahçen ve geniş bir balkonun olur... Kocacığınla güzel kahvaltılar ve arkadaşlarınla eğlenceli mangallar- yemekler yaparsınız...

cecilia dedi ki...

ay aslıcım ağzından bal damlıyor, allah herkese nasip etsin en güzel anları sevdikleriyle beraber tadı çıkar ancak, sevdikleriyle uzun ömür versin dimi :)

Aslı dedi ki...

Tabi tabi:) AMa biliyor musun benim de böyle hayallerim vardı, şimdi normal bir dairede oturuyoruz. Yani sitenin minicik bir bahçesi var ama o sayılmaz:) İnsan sevdiği kişiyle evlenince "ev" çok daha farklı bir kavram oluyor, hayallerinden farklı da olsa eve koşa koşa gelmeni sağlıyor...

Allah herkese sevdiğiyle evlenmeyi sağlasın valla, yoksa evlilik zor bir iş, büyük bir sorumluluk...

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

5 te 5 :))
11 senelik evliyim ama neredeyse 6-7 ay önce kendime göre zevkle döşeyebileceğim, benim evim diyebileceğim bir mekana taşındım ve dün akşam bauhaus'da kocaman yer minderleri ve raflar baktım :))
Sonrada ayna ve koltuk var sırada :))
Şömine.......
Tamamen kendi evim olduğunda :))

cecilia dedi ki...

aslıcım öyle valla, amin diyorummm, hayallerimizi küçük tutalım ama yeterki küçük şeylerle bile mutlu ve keyifli olmayı bilelim dimi ;)

volkan ve kalderanın sevgili annesi çok sevindim hayırlı olsun umarım içinde ağız tadıyla, mutlulukla oturursunuz, bunlar benim hem sevdiğim istediğim ayrıntılar hemde nacizane tavsiyelerim, ilgin için teşekkürler :)

Dominika dedi ki...

Ayna çok güzelmiş yaaa.... :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails