AH ŞU Bİ YERE SIĞMAYAN TAKILAR...

3 Kasım 2009 Salı
Kuşkusuz biz bayanların giyim kuşam kadar; aksesuar diyince ilk akla gelen takı tutkusu da çılgınlık boyutundadır. Üç beş takıyla idare edemeyiz biz, hep bu da olacak, bu renk de olacak, taşlıda olacak, incide olacak, sportif de olacak klasik de, altın da olacak gümüş de, imitasyon da..Olacak ha olacak.. Yetmezmiş gibi hediye de gelirr, ohhh..:)
Velhasıl kelam onları sığdıracak bir dünya bulamayızzz, yook! :))

Kutular dolup taştı, Koçtaş'tan aşağıdaki gibi bir organizer aldım, renklerine göre ayırdım takılarımı ama ı-ıhh gene takılar orda burdaaa (orası burası ; çekmece, yatak altı vb.. :)













10 marifette ve bi çok sitede aşağıdaki gibi mantar pano, "sapla gitsin" şeklinde bir organize yöntemi görüyorum, ama o da çok ortalıkta gibi geliyor bana içime sinmiyor :S





Is there anybody else who has another orijinal idea? :P
(şu "is there anybody else" kalıbını hep kullanmak istemişimdir :P)

Başka bir alternatifi olan? :)

14 yorum:

//SECHHILL\\ dedi ki...

ah cnm ben ne çektim şu takılardan en sonunda kolyeleri,bilezikleri,küpeleri ayrı ayrı kutulara koydum o kutuları da kocaman bir accessories kutusuna koydum =) yine karışıyor zaman zaman ama başka çare yok top küpelerimde kuçuk mücevher kutusunda.Benim alternatifim budur.Yalnız en sondaki çerçeveye bayıldım

cecilia dedi ki...

10 marifette bi bayan banyosuna asmış ya çok cici görünüyorda ne bilim, duvarıma asmak istemiyorum ben :) ben bide koymayı unutuyorum kutularına cnm çıkartıp bilgisayar masasında unutuyorum filan. işte ordan burdan çıkio sonra :d

unusual dedi ki...

ben şöyle bi şey yaptım http://unusual-unusual.blogspot.com/2009/07/kupe-kolye-saklama-kutusu.html

farklı boylarda kilitli poşetler aldım. Bi şeyi takıp çıkarınca da hemen poşetine koyuyorum, acayip memnunum :) tavsiye ederim

cecilia dedi ki...

ay cnm hatırladım yorum bile yapmışım, ya ama unutmamam lazım ben onlara koymaya bile üşenirim, ay çok utanç vericii :$ :)

//SECHHILL\\ dedi ki...

o zaman büyük kovamsı bir kutuya ne dersin bilg.masana koyarsın çıkarınca da içine atarsın unutmazsın da =)

Adsız dedi ki...

mantar pano asma şekli hoşuma gitti dagınık durmuyor ki aksine çok hoş durmus :)

benden, bizden... dedi ki...

bissürüüü bisürrüüü olsunlar hiç biryerlere sığmasınlar ne güseeeel :)

BLOOM dedi ki...

ben küpelerle kolye-yüzük grubunu ayırdım.küpeler çook fazla olduğu için kendilerine ait koca bi kutu var ama birbirlerine girip bozulmasınlar, karışmasınlar diye onları minik, ağzı kilitli torbalarda saklıyorum(hani şu buzdolabı poşeti gibi olan).böylece çiftler birbirinden ayrılmıyor.2 kutuya sığdılar ama içime sindi:)

Duygu dedi ki...

canımm sendeki kutuların hemen hemen aynısından bende iki tane var.ikeadan almıştım. tabi sadece oraya sığmadılar birde kilitli üç tane kutum var,bu bölmeli olanlara yüzükleri,kolye uçlarını,küpeleri filan koyuyorum.bana biraz kullanışlı geldiler aslında,en azından birbirlerine karışmıyorlar:)

Moda Gezegeni dedi ki...

Ahh aynen ya nereye koysam napsam bilemedim ben bu takıları. 4 makyaj çantası dolusu takı oldu, hepsi birbirine karıştı birini alayım derken hepsi birden geliyor, iç içe giriyorlar. Şu organizerlerden bi kaç tane almam lazım acilen.

cecilia dedi ki...

valla ben artık "toplanmıyosa bırak dağınık kalsın" moduna gircemmm, amaaaan :))

tuku dedi ki...

İlk etapda kullanıcaklarımı Kravat askısına takıyorum. Koçtaşdan aldım 8-10 tn yana dogru askıları var üzerine bayağı takılıyor. 8-10 tl gibi bişidi sanırım. Kullanışlı oluyor bakabilirsin

merqure dedi ki...

ben de kravat askısı aldım ama ikeadan...28 tane yuvarlaktan oluşuyo,kenarına bu yuvarlakların makreme ipten örgüler yapmışlar,o örgülere küpeleri saplıyorum,halkaların ortalarından da kolye bileklik fln allah ne verdiyese geçiriyorum..odama süs oldu vallahi :)

Dominika dedi ki...

Ben bir kaç tane olta kutusu aldım. :)
Çok işe yarıyor.Minik minik gözleri var istediğin gibi doldur. :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails