AY NE KADAR UZUN MİMMM :)

14 Kasım 2009 Cumartesi

Sevgilil Aslıcım ve Aishacım beni aynı anda mimlemiş, öncelikle çok teşekkür ediyorum bu güzel mim için ve başlıyorum baya uzunmuş maşallah :)

En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?

Ya allasen başka bir ülkenin gündemi hiç bizim kadar sıkıcı ve acıklı olabilir mi?
O yüzden tek geçiyorum only turkey diyorum ben bahse bile girerim hani :)


En son hangi şarkıdan nefret ettin?
Hadi bütün aşklar alaturka
İnadına inadına çalkala
Hayır yani dilime dolanmıyor da değil ama nefret ediyorummm böle fıkırdak, ağza hemen dolanan, her yerde çalan anlamsız şarkılardan :) (Benim nefretim bile böle yani, azcık sever gibiii )


En son hangi fast food ürününden tiksindin?
Bu ara tavuk döner yiyemiyorum, sevemiyorum, hep kuşkuluyum acaba yediğim gerçek tavuk mu diye? 

En son hangi sakatatı yedin ?
Yediğim ve yiyebileceğim tek sakatat kokoreçççç..koko koko.. :)


En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
Limon Çiçekleri . Çok cici çok hoşuma gidiyor gülümsetiyor :) bak yazarken bile gülümsüyorum :)

En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
Arash-pure love

En son hangi yerli filmi beğendin?
Nefes


En son hangi yabancı filmi beğendin?
İçten gelen ( Ama hiiç beğenmedimm tavsiye de etmem :))

En son hangi kitabı okudun?
Elif Şafak Aşk
Şuan elimin altında bitmesi gereken o kadar çok kitap var ki bitmediği için yazamıyorum çok feci bi durum :)


En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
Need for speed :) Anca orada bide rüyamda deli gibi hız yapıp araba kullanabilirim :)


En son hangi mizah dergisini okudun?
Lombak ve Leman. Ama yıllarr oluyorr...

En son neyden korktun?
Ay bunu düşünsem veya korkunca editlesem bu yazıyı olmazmı, yani hatırlamıyorumkii...

En son kime veya neye küfrettin?
En son belediye otobüsü şoförüne küfreder gibi oldum, hem her durakta durup müşteri alıyor hem de kapı kapanmayınca inin diyor millete, allam yaa ş....siz demiştim ehi ehi :) ozaman almaaa yani dimi ! ama hergün ediyorum bu düzene, bizi yönetenlere valla, napiiim :)


En son neyden kaçtın (opsiyonel: koşarak ta olabilir)?
Valla işten geçen gün 5-10 dakka erken kaçtım, müdür de erken çıkmıştı fırsattan istifade...

En sevdiğin 5 film?
  1. Issız Adam
  2. Brave Heart
  3. Kelebek Etkisi
  4. Gönül yarası
  5. Ah nerede Vah nerede (Yani bin kerede izlesem doymam, bayılıyorummm...:)
En sevdiğin 5 şarkı?
  1. Cranberries- Promises
  2. Cranberries- Animal Instinct
  3. Sezen Aksu-Erkek Güzeli
  4. Ahmet Kaya- Kendine İyi Bak.
  5. Micheal Fugain- Une belle Historie
Biraz ortaya karışık gibi oldu ama aslında sevdiğim çok şarkı var, seçemiyorum böle :)
En sevdiğin 5 yemek?
Yaprak Dolması, Amerikan Salatası, Midye Dolma, Ispanak ve Mantar yemekleri...

En sevdiğin 5 isim?
Masal, Leylim, Asya..

En sevdiğin 5 oyun (herhangi)?
Need for Speed, The Sims, Tetris, Okey, Tavla :)
En büyük korkun nedir?
Kesinlikle sevdiklerimi kaybetmek ve yaşlanmak..
En nefret ettiğin 5 klişe nedir?
  • Ben senin yaşındayken başlayan cümleler.
  • Ben insan sarrafıyım şeklindeki böbürlenmeler.
  • Sen giderken ben dönüyordum diyen saçmalamalar.
  • Teklif etti ama kabul etmedim (Genelde kızların klişeleri)
  • Yedi göbekten istanbulluyuz :) (E napiim bende İspanyol göçmeniyimm :P )
İştee böyleeee...:) (Ay bu laf da klişemi oldu nee :))
Ben de bu mimi içine sevgilerimi de ekleyerek duygucuma, volkan ve kalderanın anneciğine ve dominikaya yolluyorummm...

8 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

kız orda o olmadıını bile bile başka kızın serhat yazmasına bozulyoz mu ne:):):):):):):):)

pofiş♥ dedi ki...

hee bidee sibel can inadına inadına darbuka dio yaa...ben orayaa üff çok pis deli oluyorum:)ben o şarkıyı unutmuşum da nefret ettiiimi:):):):)ne gıcık yaa:D:D

cecilia dedi ki...

pardon çalkala demişim ben pofişkom darbuka hevett ayy daha sinirr ıyyy :) bak ne kadar benzeşioz tatlım benimm :)

cecilia dedi ki...

yok bozulmuyomm hoşuma gittii yaa sevgili isim kardeşliği bizimkisii :))

pofiş♥ dedi ki...

neyseeee...şu benim sevgitoş bitirip gelsin askerliinii düünüme gelirsin sevgilini takarsın koluna:)istanbulda kiraz sen ben ii bi 3 lü olruz:):)serhatcıklarla birlikte:):):):):)

cecilia dedi ki...

tamam geliriz yavrucumm ne demekk :) davetiye yollamayı unutma bak ama söz gelicem seratımla :) seratla buluşsun bizde aralarına geçip dilek dilerizzz yihuu :)

pofiş♥ dedi ki...

bişey daa bu çocukların kaderi heral:)devamlı seeratt dioruz onlara:D:D:D...kız zaten sanalda olsa hergünümz bir gecio merak etme evimi mevimi nişanı düünü hazrılıkları herkesten önce sen görrsn zatii:D:D:yani bloggerler:D:Dtabii ayriyetten sana bi davetiyee :)şııkıı şıkkk şıkkkı şıkkk cıgcıgıcıgıcıgggg oynarık:D

cecilia dedi ki...

ayy ne güzel olur bebişimm yaa :) gelelim de oynamak ne kelime döktürürüz yavrucum, burda takipteyizz :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails