DEĞİŞMEYEN TRENDİM SAÇ BANTLARIM...:)

13 Kasım 2009 Cuma

Saç bantları son derece feminen aksesuarlardır, pek bi severim her bayan gibi, keyifle ve ahenkle taşırım saçımda ve kraliçe gibiymişimcesine bir havaya girerim niyeysee saçımda bantlarla :)

İşyerinden  her ne kadar "ceci gene lousalı kadınlara benzemişsin kafandakiyle" dese de bilirim ki çok şirinimdir, pek bi sevilesiyimdir o anda ki sataşılmışımdır.. :P
Efendim düün Euromodaya daldım, ne var ne yok diye, tarak toka aldım, kendi çapımda süslemeye çalışacağım, kafamda tasarladığım konseptler var,hımm.. çok zevkli olucak :)



Bir iki tane de saç bandı aldım ki bir tanesini yani bugün takmış olduğumdan ayrı hoşlandım :)


Böyle zebramsı leoparımsı bir tarzı var ve polar güzel bir kumaşı var.

2,5 TL ama yarısıı ne ediyorr. 1,25 evet.

E hadi güle güle takayım değil mi? :)




Küpemle de pek bir uyumlu oldu sankii, bir de burdann bakınn :)

3 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

çok güzelmiş gerçekten, güle güle kullan ;)

khaos dedi ki...

pek güzelmiş, pek de yakışmış..
:)

cecilia dedi ki...

çooook teşekkür ederimm, beğenmenize sevindim :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails