EV TERLİKLERİM VE BEN...

10 Kasım 2009 Salı
Ben kışı sevmem, hep de dem vururum soğuğundan, çünkü ellerim ayaklarım buz keser, ısınamaz bir türlü..
Şu zalim kara kışta ayaklarımı sıcacık tutan birbirinden değerli, rengarenk pek sayın ve sevgili terliklerim...



En çok bu pofuduk ayıcıklı terliklerimi seviyorum, sıcacık oluyo içinde ayaklarım...




Bu da seneler önce aldığım polaris ev ayakkabımm ...






Ve hazır terlikleri paylaşmışken bugün aldığım spor ayakkabıyı da iftaharla sunarım...



38 numara giyiyorum normalde, ama bu çok beğendiğim ayakkabının 38i kalmadığı ve kalıbınının da dar olması nedeniyle 39 aldım, çok zarif duruyor öyle değil mi :)


8 yorum:

KokoSh dedi ki...

hihi bnmde ayıcıklı terliklerim varr onları giymeyince hiç ısınamıyorumm:)

cecilia dedi ki...

evet cdm çok rahat ve sıcak oluyor, valla utanmasam yatağa öyle gircem :))

Dominika dedi ki...

terlikler süper, bende çok seviyorum onları.ayaklarımı sıcacık tutuyor. ayakkabıları da güle güle kullan :)

cecilia dedi ki...

saol dominikacımm çok beğenerek aldım ayakkabılarımı :)

Aslı dedi ki...

Polarisin o ev ayakabılarından bende de var, daha tutunculu-pembelisi. Ama tüm terlikler ayakkabılar bir yana, Flo'dan aldığım Crocks taklidi, kenarında uğur böceği ve papatya olan yeşil terliklerim başka birşey giydirmiyor! Hava alıyor, ağırlığı yok çok seviyorum çok!

Adsız dedi ki...

Bende de var rengarenk kalpli terlik sıcacık sıcacık:))

cecilia dedi ki...

hihh hanii bakimmm...
merak ettimm cnm paylaşırsan görmek isterim o terliklerini..:)

Aslı dedi ki...

Ayyy utandım bak şimdi:) Fotoğraf makinem pek kendinde değil, ayarlarını bir kurcalayayım sana fotoğraflarını çekip gönderirim çirkinlerimi:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails