"Sürmeyle Rastık, Olur İnsan Fıstık" :)

30 Kasım 2009 Pazartesi
Derler ki Sürme 4bin yıldan beri bilinen ve kullanılan bir süslenme aracıdır.Özellikle Mısır, Hindistan ve Arabistan’da rağbet gören sürme İngiliz bilim adamlarının yaptığı araştırmalar sonucunda Yansımayı azaltarak gözleri güneş ışınlarından korumaya yardımcı olduğu Göz kuruluğuna Gözde bakteri üremesine Gözdeki alerjik enfeksiyonlara kadar bir çok sorunu önlediği ortaya çıkmıştır.Yıllarca gözü kuvvetlendirdiği, görüşü arttırdığı, ve göze parlaklık verdiği için kullanılmıştır. Güzelliğin en çarpıcı silahı gözlerdir. Gözlere derinlik ve gizem verebilen cazibenizi arttıran en güçlü şeyse sürmedir.



Bugün siyah bir sürme keşfettim, siyah kalemlerimin pabucunu dama atacak cinsten.
Markası blue heaven kajal. Hac eşyaları satan bir dükkandan aldım, malumunuz arap sürmeleri meşhurdur, ben de deneyim dedim, minicik hafif yanınızdan ayıramayacağınız şirinlikte ve şık bi duruşu var :)


Biraz araştırdım gitti gidiyor ve ebayda da satışı mevcut, simsiyah çerçeveliyor gözlerinizi, şiddetle tavsiye ederim.

23 yorum:

İğne İle İplik dedi ki...

sürme hiö denemedim meğer ne kadar marifetliymiş:)) Bunun ucu nasıl canım, yani nasıl çekiliyo göze ?

mughetto dedi ki...

Güzelmiş :)
Ben hiç denemedim sürme..Rahat mı sürümü?

cecilia dedi ki...

iğne iplikcim sürümü çok basit hani pastel boya kıvamında yumuşak ve keskin siyah bi rengi var.
mugocum çok rahat sürümü kızlar denemediyseniz hediye edebilirim :)

Asli :) dedi ki...

Bende istiyorum bendeee :)
Çok güzelmiş canıım :)

İğne İle İplik dedi ki...

Ben daha maybellinne in keçeli kalem modunda bir eye linerını aldım. O bitsin senin tavsiyenle deneyeceğim dadlum 8)

cecilia dedi ki...

keçeli kalem modu hehe sevdim bu tabiri cnm tamam :)
aslıcım özelden mailleşelim bana kargo adresini göndrmen yeterli bikaç gün içinde elinde olur.

mughetto dedi ki...

Ay canım masraf olmasın sana..
Mucx

Aslı dedi ki...

"Benim gibi lens kullanıyorsanız denemeyin!" diye uyararak başlayayım da, kimse benim gibi sorun yaşamasın:)

Ama cecilia sana çok yakışmış! Özeniyorum bazen esmer olmaya... Güle güle kullan, o kadar yakışmış ki sık sık kullan bence;)

Duygu dedi ki...

Sen fıstık olmuşsun kesin kuzum ama ben bu kadar koyu yapınca göz makyajımı sert bir ifade oluşuyomuş gibi geliyo bana... Ama bir daha deneyebilirim özendim,sana çook yakışmış:)

Stil Direktoru dedi ki...

Hehehe post adı süper bende pazardan aldım ama bulaştırıyorum hem bacım gel bana da sür eheh

cecilia dedi ki...

ya bence size de yakışırr ama çok saolun canlarım o sizin güzelliğiniz fıstıklığınızz muak :)

papatyaninguncesi dedi ki...

bana pek yakışmıyor denedim hoşuma gitmedi.sana çok yakışmış.birde bunun temizlemesi var :))

cecilia dedi ki...

papatyacım sağol cnm ama inan temizlemesi hiç zor değil normal göz makyajını çıkarır gibi helede ben diaderminenın temizleyicisini kullanıyorum hiç bişi kalmio valla :)

Dominika dedi ki...

bende çok beğendim :) güle güle kullan..
nerde buluruz acaba çıkınca bir bakayım sağa sola :)
bu arada yakışmış sürmeler gözüne :))

cecilia dedi ki...

bunu haç eşyaları satan dükkanlarda yerlerde buluyoruz cnm eyüpte bulunabilir mesela belki aktarda, bulamazsan alıp yollayabilirim :)

Asli :) dedi ki...

Valla oluyomuş insan fıstık,bugün arkadaşım döndü döndü tekrar baktı balım :)
Teşekkürler hediyen için,çok öpüyorum seni. Blogumda da bahsedeceğim. Akma da yapmadı,harika!!!

cecilia dedi ki...

ayy çok sevindim cnmm beğenmene, unutmuşum ben bi gün daha geçer die düşünüyodum kargocumuz hızlı çıktı, tamam cnm görmek için sabırsızlanıyorum. :))

zivizivi dedi ki...

çok yakışmış gerçekten sürme :) acaba eyüpten daha yakınlarda bi yerde var mıdır,bildiğin ?? bende hiç sürme denemedim :)

merqure dedi ki...

ay ben izmirdeyim,nerden nasıl bulabilirim ki :( gözlerim yeşil ama liner sürmeyi beceremiyorum,donuk donuk kalıyo öyle.bu daha parlak sanki...

mumbles dedi ki...

bloğunu yeni keşfettim ve izliyorum yazının üzerinden zaman geçmiş bu sürmeleri birçok yerde okudum merak ettim mümkünse denemek için bende isterim:))

cecilia dedi ki...

arkadaşlar bana adresinizi mail atın göndermeye çalışırım :)

Adsız dedi ki...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David

güll dedi ki...

gerçekten çok hoş gözüküyor..nereden bulabiliriz bunu..ya da banada gönderebilir misin zahmet olomazsa...pendikde oturuyorum..istanbul..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails