Ceci'den 3 Kitap...

26 Kasım 2009 Perşembe

Bu ara ne miskin, ne tembel bişey oldun sen Ceci, yakında en son hangi kitabı okudun sorusuna yaklaşık 1 gün düşünüp cevap verecek kadar unutkan hale geleceksin. Çı çı çı sana Ceci!

Efendim kendime de kızdıktan sonra sadede geliyorum;

Kitap okumaya bayılırken, epeydir elimin altında kitaplar biriktiğini ve okuyamadığımı farkettim.Sınavlar geçip gitti, ders kitapları beni oku beni diye aklımın yolumu kesmiyor artık, rahatım yani ama niyeyse elime aldığım kitabı bitiremiyorum.


Okumayı seven ve tek bir kitabın dahi insana pek çok artı kazandırabileceğini düşünen biri olarak okuduğum ve tavsiye edebileceğim değişik 3 tarzdaki kitabı "Ceci'den 3 kitap başlığı" altında sizlerle paylaşmak istiyorum.

:)

1- ACILAR İÇİNDE BAŞARIYI YAKALAYANLAR - Ö. FARUK RECA: "Dünyanızı değiştirecek" tabiri vardır ya hah işte bu kitap için söylenebilecek en güzel tabir budur,çünkü dünyanızı değiştirebilecek, hayata pozitif bakıp, başarı için umudumuzu yitirmemiz gerektiğini gösterecek biyografik bir kitap.



Hipokrat, Gazali, Alfred Nobel, Abraham Lincoln, Goethe, Stephen Hawking, Hamsun, Walt Disney, Florence Nightingale, Charles Dickens, Madam Curie, Henry Ford, Charlie Chaplin, İsaac Newton, Cemil Meriç, Conrad Hilton, Rudolf Dizel, Wright Kardeşler, Konfüçyüs...

Bu bilim, tarih, sanat dünyasının en ünlü ve en özel insanları başarıyı yakalamak için ne zorluklar çekmişler, ne badireler atlatmışlar. Hiçbiri zengin veya mutlu doğmamış, ama kaderlerini imrenir hale kendileri getirmiş, okurken vay be diceksiniz ve kesinlikle okunası bir kitap.


2- AŞK GİDİYORUM DEMEZ - DUYGU ASENA : Rahmetli Duygu Asena'nın buram buram dişilik ve aşk kokan bir kitabı daha. Uzun zaman oldu okuyalı, ama hala aklımda. İki kadının aynı erkekte kesişmesi, hangisi daha masum diye sorduran bir kitap.

"Aşk geldiğinde, her şeyi bırakıp doludizgin gitmek mi gerek? Yoksa kendinle hsaplaşıp, kalmak mı durduğun yerde? Peki o zaman o yaşanılan, aşk mı? Bizim kahramanlarımız masum... Onlar masumsa kim suçlu? Aşk mı? "... madem karısına bu kadar düşkündü, neden bir başkasına aşık oldu? Madem o kadın duyacak diye bu kadar endişeleniyor demek ki onu önemsiyor, bu da sevgi demektir. Birisini severken bir başka kişiye aşık olunur mu? Acaba beni sevmiyor da yalnızca basit ve geçici bir heyecan mı duyuyor? Heyecanı aşkla mı karıştırıyoruz? Nasıl anlayacağız peki duyduğumuz şeyin gerçek aşk olup olmadığını? Yoksa aşk bu mu yalnızca? Geçici bir heyecan..." der kitabın özetinde.


3- SELMA VE GÖLGESİ - PEYAMİ SAFA : Ben her tarzda kitap okumayı severim ama polisiye-gerilim hikayelerine ayrı bi bayılırım. Peyami Safa'nın Server Bedi takma adıyla yazdığı ki bu bile ilginç, polisiye bir kitap. İçinde aşk, cinayet ve soru işaretleri yer alıyor.Hem ürperiyorsunuz, hem büyük bir keyif alıyorsunuz kitap sizi meraklandırıp sonuna kadar sürüklerken. Bu kitabın filmini de yapmışlar, fragmanını izledim sadece ama merak ediyorum açıkçası.

3 yorum:

Duygu dedi ki...

Harika tavsiyeler canım, mutlaka okuyacağım:)

cecilia dedi ki...

duyguşum teşekkürler ilgin için, mutlaka oku, kitap tavsiyelerine devam edeceğim ;)

Sevtap dedi ki...

Sağlıklı,Mutlu Bayramlar dilerim.sevgiler...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails