EN SON BABALAR MI DUYAR GERÇEKTEN?

5 Kasım 2009 Perşembe
Erkek arkadaşından babana nasıl bahsedersin ki kasılmadan? 


Ay ben zaten anneme bile anlatamam böle detaylı detaylı, hiç beceremem yani ipek ongun kitaplarındaki anne-kız ilişkisini, utanırım yani ne bilim...

Ah babacım ah aslında o herhangi bir erkek değil, o sevdiğim, kendisiyle bir ömür boyu mutlu olacağıma inandığım adam..Ama işte anlıyorum seni ve bu babalık içgüdülerini de. Yılmaz Erdoğan'ın bir kitabında dillendirdiği gibi;
"Kızını özenle yetiştirir, büyütürsün, gözünden bile sakınırsın, sonra elin adamı gelir elinden alır götürür. Ama bu bir karşılıktır. Çünkü sen de zamanında bir babanın kızını elinden almışsındır. "
İşte böyle bişeydi, anlamlı sanırım he? :)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

babalrın hep yüz göz olmama durumu vardır ya herşeyi uzaktan takip edip de bilmen pozisyonunda olmaları...
Yıllarca yaşadım hala yaşarım birgün benim kızımın da kolundan tutup haydi gidiyoruz diyecek biri alacak :(
düşünmek bile istemiyorum Allahtan daha var 5 yaşında kendisi zaten evlenmeyecekmiş benim saçımı alıp parmağını emip mayışacakmışız biz bir ömür boyu :)
sahi olsa öyle.... :))

zeynepin sesi dedi ki...

:) evet canım malesef en son babalar duyar..babaya karşı bi çekingenlik oluo nedense,ben de söyleyememştim,annem söyleyince babam beni arayıp "kızım hayırlısı olsun,inşallah mutlu olursun" falan demişti ki çok duygulanmış,karşılıklı ağlamıştık resmen..ah babam,özlemişim çok..

cecilia dedi ki...

sevgili funda bunun gerçekten normal bir duygu olduğu inancındayım, aynı davranışı benimde çocuğuma karşı sergileyeceğimden kuşkum yok, sonuçta kaç yaşına gelirse gelsin o senin hala yavrun, hep öle senle kalacak, sana muhtaç yaşicakmış gibi geliyor ama anlamak zor olsada o büyümüş, kendi kanatlarıyla uçmaya çoktan hazır duruma gelmiştir.
zeynepcim babaların yeri ayrıdır hep kızların gönlünde, çünkü mesafe ne bir anne kadar yakın ne bir yabancı kadar uzaktır, hem çekiniriz hem de taparız ona :)
o çekinme utanma mevzuları ne tatlı heyecanlardır onlar dimi?

hobicik dedi ki...

neden bilinmez ama gercektende babalar hepen son duyarlar benimde iki tane genc kizlarim var benimle her konuda anlasir ve her seylerini paylasirlar bende araci gibi olurum genelde ve babalarinin duymasi gereken konulari guzel bir dille aktaririm her ailede boyle degilmi zaten ben boyle dusunuyorum ,anne biraz daha yumusak ve anne icgudusuyle sevkatle davranir genelde.

cecilia dedi ki...

sevgili hobicik öyle olduğunu düşünüyorum bende, yani babanın yanında bu konularda ne kadar rahat olabilrsinki sonuçta hemcinsin değil hani nereye kadar anlar :)

Aslı dedi ki...

Ben de aynı ikilemi yaşamıştım sonra bir baktım bizimki almış eline çiçeklerini, tatil dönüşü (farklı şehirlerdeydik) uğrayıp bir "merhaba" demek istemiş:)) Ben de "eh psikiyatrist adam, insan ilişkilerini ondan iyi bilecek değilim ya" dedim ve haklı çıktım:) Şimdi pek samimiler maaşallah!

dusunenbalik dedi ki...

Cecilia'nın babası duy beni kızının bloğuuu varr yazmış herşeyi işte :)))

Duygu dedi ki...

Babalar için hiç büyümez kızları hep küçük kuzularıdır, ve pek tabi hiç bir erkeği kızlarına laik göremezler.canım eğer kıskançlık emareleri gösteririse babacığın anlayışla karşıla, ama fikirlerinin arkasında durduğunu gördükçe oda sana destek olacaktır ne kadar zor olsada küçük kızını paylaşmak:)

cecilia dedi ki...

düşünceleriniz için teşekkür ederim, valla terapi gibi oluyo işte bunu seviyorum :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails