VE HAYAT...

22 Kasım 2009 Pazar

Bir hafta oldu yazmayalı...

Fırsatım oldu ama yazasım gelmedi.

Fuar sorunsuz bitti, oteldeyken aldığım telefon beni bitirdi diyebilirim.

Dayımı geçen hafta kaybettik.
Hastaydı, yaşı genç sayılmazdı ama "her ölüm erken ölümdür" ya şairin dediği gibi.. Hani irkiliyosun, silkeliyor seni sanki, hayat bu bak diyor, miladı dolan gidiyor diyor.

Bir çok şeyi tekrar anladım; dünyada ölümden başka herşeyin yalan olduğunu, her canlının bir gün ölümü tadacak olduğunu ve kendin değil bigün bir yakınını kaybederken ölümün soğuk yüzüyle karşılaşacak olduğunu...

Ve anladım ki herşeye rağmen hayat devam ediyor...

Herşeye alışılıyor...
Sevdiklerimizi kaybetme korkusuysa hep bizle...
Ölüme diyecek söz yok.
:(

11 yorum:

mughetto dedi ki...

Ne zaman neyle karşılaşacağımız hiç belli değil.
Başın sağolsun.

cecilia dedi ki...

öyle tabiki, hayat işte içinde doğumda var ölümde, sağol cnm.

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin:))Başın sağolsun birde...Kurtulmuş hastalığından dayın nediyim :(

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

başın sağolsun.. Üzüldüm acı ama hayat devam ediyor =(

cecilia dedi ki...

böle acı bi haberi bloğumda yazıp paylaşmak istemezdim ama mutluluk paylaştıkça çoğalır acı paylaştıkça azalır diye düşünenlerdenim bende. Sizlerde saolun kızlar.

merqure dedi ki...

başın sağolsun...allah rahmet eylesin dayına...

nehircce dedi ki...

Canım başın sağolsun..Geride kalanlara sağlıklı ömürler olsun..Kendine iyi bak..sevgiler.

Dominika dedi ki...

Başınız sağolsun canım.
Allah kalanlara ömür versin,Sizlere de sabır :((
Ölümde söylenecek pek bir söz yok.Takdir-i ilahi :(

dusunenbalik dedi ki...

ve herkesin bir gölge olduğu...
başın sağolsun,başka söz yok.

Bucanni dedi ki...

Başın Sağolsun Canım. Sevgiler...

cecilia dedi ki...

Çok teşekkür ederim içten dilekleriniz için, sizler de saolun...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails