CECİ KAÇAR...:)

15 Kasım 2009 Pazar
YOĞUN TEMPOLU BİR HAFTAYA GİRİYORUM...

Eveeet güzel bir haftasonu geçirdim. Evde dinlenmeye vaktim olmadı, gezdim, tozdum, pazara da gittim, sinemaya da. Tarak toka bile yaptım. 10 dakikada, buyrunuz; :)


Şimdiiik zor bir hafta beni bekliyor.
2 gün internete giremeyeceğim, kongre yerininn evimize uzak olması nedeniyle işyeri kongre yerine yakın bir otelde oda tutmuş biz çalışanlar için.


Orda konaklayacağız 2 gece. Geçen sene 5 yıldızlı otelde kalmıştık bu sene yıldızlar küçüldü, o yüzden nasıl bir otelle odayla karşılaşabileceğimi kestiremiyorum. Evimden uzakta iki gece geçirmek bile canımı sıkıyor ama otel iyi olunca rahat ve konforlu bi şekilde günü geçirebiliyorsun. Zaten yorgunluktan ötürü erken uyuyorsun geçip gidiyor.


2 gün sonra da sektörel fuarımız başlıyor, diğer hafta pazartesine kadar, yani cumartesi pazar da fuar olduğu için fazla mesaideyim :) Of yaa.. Allahım umarım sorunsuz, az stresli, hayırlı bişekilde geçer gider...Bloğumu özleyeceğim 2 gün..Fırsatını bulursam bakarım tabiki ama sanmıyorum..
Bana bol şans dileyin olurmuu..Sorunsuz geçsin şu hafta..Sonrası zaten bayram, dinlenmece, eğlenmece.. :)
Ben şimdi gidip 2 günlük bavulcazımı hazırlamak durumundayım. Takdir edersiniz ki bu bavul hazırlama mevzusu baya zaman alıcak :)

Görüşmek üzere adios şekerler...Muakkk..

7 yorum:

mughetto dedi ki...

İyi şanslar şeker. :)

pofiş♥ dedi ki...

geç gelme cicim özletme kendini...bol şans...mucukssss

cecilia dedi ki...

saolun tatlışlar geç kalmam ama yinede beni özleyin anacımm hadi çavv bella :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

nerede fuar? :) bana yakınsa gel bende kal bari cnm kıyamam :)

Duygu dedi ki...

saç tokaları çok şirin görünüyor,iyi şanslar tatlım..

cecilia dedi ki...

siucum beylikdüzü tüyapda, otelde büyükçekmecede, ya çok incesin cnm çok mersiii :)
duygucumm ben yaptım hihii, ehh idare ederler ama daha ilk çalışmam saol tatlım :)

nehircce dedi ki...

Kolay gelsin canım.Eline sağlık toka çok cici..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails