Benim de Eyübüm Sabrim Tuncerimm Geldi :)

1 Mart 2010 Pazartesi


Heyt be Başlığa bak :) Orjinal olsun istedim. Zira çoğu blogcunun bu konuyla ilgili bir postu var :)

Benim de siparişlerim haftasonun araya girmesi ve yoğunluğun olması nedeniyle 5 gün olaraktan bugün geldi. Özenle paketlenmişti.

5 TL'lik alışveriş yaptığımızda 40 TL değerinde setler hediye ediliyordu.
Oda spreyi ve anti bakteriyel jel siparişim kargoyla birlikte 13, 5 TL gibi bi rakama geldi.
+ hediye olarak Hot Kisses serisini istemiştim, tabi tamamen ne çıkarsa bahtıma şeklinde bi fikrim yoktu yani.
Kokusu biraz ağır ama kaliteli ürünler... Eyüp Sabri Tuncer'e bu güzel kampanyası için çoook teşekkürler..
Hala zamanınız var, sipariş vermeyi unutmayın ;)

22 yorum:

mughetto dedi ki...

Benimkilerde Hot Kisses :))
Sonra dayanamadım bi de Chery Pie verdim ama..

Doğa dedi ki...

güzel görünüyorlar benimde alasım geldi! :)

cecilia dedi ki...

mugocumm evet cnm aynıı benim ismi hoşuma gitmişti :) aslında ben de bi tane daha denemek istiyorumm hazır fırsat varken :)

sevgili Moon bence denemelisin uygun bi fırsat kaçırma ;)

eylul_enise dedi ki...

offff bayıldım hemen alacağımmm

cecilia dedi ki...

thalescim tatlımm al cnm sakın kaçırma biz kefiliz :D ;)

Nasilgiysem dedi ki...

yahu ben de geçen hafta çarşamba akşamı vermiştim ama hala gelen giden yok :(

hediye olarak pink blossom ve red apple istedim, çok meraklardayım nasıl çıkacaklar diye :)

hatta bütün ofisçe bekliyoruz, beğenmezsek birbirimizle değiş tokuş etme planlarımız var :D

pofiş♥ dedi ki...

sprey kokusu da çok güzel

bi ben sipariş vermedim heralde kullanmam yanında yolladıkları yazık olmasın dedim kalıyo nasılsa:(

spreylerini de kullanıyorum zati:)

marketimiz sağolsun:D:d

sende güle güle kullan canim benim:)

Joey Potter dedi ki...

İyi günlerde kullan Cecicim :) Güzel görünüyorlar. Bu ne kampanyası nasıl sahip olacağız bunlara?

çokoprenses dedi ki...

güle güle kullan.ben pink blossom verdim,kullandıkça tiksindim:(( yazık oldu verdiğim siparişe:)

cecilia dedi ki...

Ldycacım ozaman eli kulağındadır yarın kesin gelir diye düşünüyorum, geldiği zaman paylaşırsın sende bizle ;)

Pofişimm doğruu tabi market varsa almana gerek yok cnm :) bende çok merak ettim kullanmam öle sürekli dedim ama çok uygun olunca evde bulunsun dedim cidden hoşlar..

Joeycim tatlım eyüpsabrituncerin web sitesine üye olup online alışveriş yapıyorsun 5 tl'lik yapman yeterli, sonra hediyeni seçmen için sayfa açılıyo zaten ordan herhangi bi set seçiyorsun 5 gün içinde geliyo :)

çokoprensescim hadi yaa şansına cnm ya aslında çoğu kişi memnun kaldı sanırım :(

ŞIKELLA dedi ki...

bende strwberry hediyesinden istedim . bakalım bekliyoruz halen :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Ceciliacim,cok guzelmis aldiklarin...Ben de tr de olsaydim kesin kacirmazdim...Ama katilabilecek olanlara soyledim!Gule gule kullan...

L@febesi dedi ki...

güle güle kullan canım.bende sizden gördüm gece sipariş verdim.Hediye olarak rasberry istedim bakalım nasıl çıkacak :)

Atolyekedi dedi ki...

Hepsi çok kullanışlı ve güzel görünüyorlar, güle güle kullan şekerim.

Joey Potter dedi ki...

Ben üye oldum Cecicim ama 5 tl de olsa yazık yanında gönderdiklerine güvenemem bende kalsın. :)

İrem dedi ki...

hayırlı olsun güle güle kullan :)

cecilia dedi ki...

Şıkella aa bakalım o nası çıkıcak cnm, bekliyoruz bizde seninle :)

Çilekli sakızım iyi yapmışsın cnm evet burdakiler kaçırmasınlar ;)

Lafebesi merak ettim cnm onu gelince bakalımm bizde :)

Atölye kedicim sağol cnmm inşallah ;)

Joeycim bişi olmio cnm ya ama sen bilirsin yine de tatlımcımm ;)

İremcim çok sağol cnmm hoşgeldin bu arada ;)

balböcükleri dedi ki...

herşeyden bi habaer yaşıyorum vallaha.5 tl lik alışverişe 40 tl lik hediye vallaha süper fırsat

Bilges dedi ki...

HOLEEEYYY BENDE HOT KİSSES ALMISTIMMM .. NE TESADÜF :)))

AMA DAHA GELMEDİ.. BEGENMEDİN Mİ .. BAK SİMDİ KURT DÜŞTÜ İCİME..

madammoda dedi ki...

Ceci'cim heralde bicogumuz isimden etkilenerek Hot Kisses almisiz :))
Ama bana bayagi agir geldi kullanabilecegimi sanmiyorum, hediye ediciim artik :))

cecilia dedi ki...

Serpilcim nasıl olmaz haberin bloglar bundan bahsediyor bangır bangır kaç gündürr :)

Bilgescim zevkler değişebiliyor, kokusu ağır ama beğenmedim diyemem, ama başka bi tercihde bulunmak isterdim, neyse zaten o kadar uygun ki beğenmezsen hediye edersin veya yeni bi tane daha alırsın :)

madammoda; cnm evet ağır kesinlikle ama sürdükten sonra biraz geçmesini beklicez o zaman koku daha hafifliyor :)

Pell-in dedi ki...

cuttie pie siparişi verdim bende. Ama gelmedi hala

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails