Yardımcı Hijyenik Mamüller..

10 Mart 2010 Çarşamba

Makyaja merakım son zamanlarda ve çeşitli bloglar sayesinde arttı. Gerçekten her an öyle çok şey öğreniyoruz ki.. Just make up, makyaj çantam, makyaj günlüğü ve daha bi çok blogger bu konuda son derece yararlı bilgiler veriyorlar, bayılıyorum hepsine :) Onlar kadar birikimli olabilmek için 40 fırın ekmek yemeğe ihtiyacımız var en azından kendim adına bunu diyebilirim.
Fakat bildiğim ve uyguladığım bazı şeyleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
Makyaj malzemeleri dışında kalan, yani işin mutfağında kalan diyelim makyaj sırasında en az onlar kadar ihtiyaç duyduğumuz hijyenik nevaleler oluyor..Geçende bunları bi yere sığdıramadığımda farkettim :) Ben makyaj yapacağım sırada ötemde berimde bunları bulunduruyorum;





1-Kulak temizleme çubukları göz makyajımızda kenarlara taşan küçük lekeleri almak için ideal. Islak mendil, pamuk ve makyaj temizleme mendilleri bazen de kağıt havlu..


2. Fısfıs, fırçaların temizliği için veya farımızı ıslatmak için rahat bir kullanım sağlıyor. Bitmiş parfüm şişelerinizi bu iş için kullanabilirsiniz...

3- Makyaj temizleyicileri Diederminenın ürünlerini kullanıyorum. Nemlendirici herhangi bir krem, ben avonun kremini koymuşum.

4. Dalinle hem gözlerimiz yanmadan makyajımızı çıkartabiliyoruz hem de fırçalarımızı temizleyebiliyoruz.

12 yorum:

Aslı dedi ki...

Pamuk kutusu ne güzel:) Diadermine hiç kullanmadım nasıl?

cecilia dedi ki...

Pamuk kutusu koteksin kutusu cnm :) diaderminenı kozmetikçi kız önermişti almıştım bende ve çok memnunum yüzümü kara çıkarmadı yüzümü püru pak yaptı :P :)

tubiss dedi ki...

bende makyajı pamuğa losyon döküp silmeyi seviyorum, garnier in güllü makyaj temizleme sütü var onu kullanıyorum tavsiye ederim :)))

Adsız dedi ki...

valla bende bi tembelim ki sorma cecicim makyaj nadir yaparım yaptıgımda da aksam cıkarmadan öyle uyurum o konuda çok üşeniyorum ya =)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba, blogun ne kadar renkli ne kadar güzel. İyi ki buldum blogunu. Makyaja gelince bende makyaj yapmadna çıkmam evden. Bakımlı olmak güzeldir. Çok makyaj yapmam ama sanırım doğal makyajı daha çok seviyorum. En güzeli bakımlı ve temiz olmak değilmi biz bayanlar için.Sevgiyle kal.

cecilia dedi ki...

tubisscim evet garnieri da öneriyorlar, diaderminedan memnunum cnm ama onu da denemek isterimm ;)

Handancım eskiden bende öyleydimm hatta o kadar hafif yapardımki zaten yaptığım zaman biter giderdi silmeme gerek kalmazdı, ama şimdi daha kalıcı ürünler ve sık kullandığım için mecburen yoksa hem zararlı hemde hissettiriyor gözlerim çok acıyor...

Muhabbet Çiçeği öncelikle hoşgeldin ne güzel yorum yapmışsın öyle, beğenmene çok sevindim :) evet bakımlı olmak en önemlisi bu cnm..sevgiler ;)

eb dedi ki...

Cecim sana ödül var (:

http://pembekiraz.blogspot.com/2010/03/yaratc-blogger-odulu.html

AiShA dedi ki...

Ödülün var ceciliacim :)


http://aycdvcslife.blogspot.com/2010/03/yaratc-blogger-odulu.html

Syhn dedi ki...

ay pamuk kutun harika:)

BuonaSera dedi ki...

sana bir hediyem var canıııım :)
http://buonaseraa.blogspot.com/2010/03/ve-oscar-goes-2.html

Bucanni dedi ki...

Canım benim ödül için teşekkür ederim en kısa zaman da yayınlıcam sağol, sevgiler..

eylul_enise dedi ki...

oamuk kutusu benden de tam not aldı:)
diadermin ürünlerinden bahsedermisin biraz cilt bakım ürünlerine karşı bir merakım var ben de garnier ve nivea kullanıyorum ama diadermine hiç kullanmadım bi post yapsana

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails