Bu aralar Halet-i Ruhiyem..

23 Mart 2010 Salı
Ne yapmak lazım diyorum?
Bu kadar haksızlığa, adaletsizliğe karşı...Duramam diyorum burda...

Tası tarağı toplayıp, ezdirmeden kendimi geçip gitmek istiyorummm...

İşte kaybedip, aşkta kazanıyorum ya hani ben..
Sevdiceğim de yanımda...Cam kenarında böyle sarmaş dolaş yolculuk edelim hep...
(Ne güzel bi klipti bu..


Rafet güzel şarkılar yapıyor..:) )



Evet hepsini yedim, ama mutlu olmak için bunlara ihtiyacım olmadığını biliyorumm...



Sonra diyorum ki;

Olduğum yerde kalıp, zorluklara karşı mücadele etmekten, savaştan kaçmamak lazım, içimdeki amazonu, Zeynayı bulup çıkartmak lazım..:)




Bir de bahar gelmiş diyorlar, inanmak istiyorum artık..

Ama yeşil erik çıkmışsa bahar gelmiştir diyenlerdenim ben, göreniniz var mı? Çarşıda, pazarda?



To be continued kısmetse..:)

17 yorum:

asmabahce dedi ki...

geçer, hepsi geçiyo, sadece çok yememeye dikkat et:))kendimden biliyorum

noyumberry dedi ki...

Yeşil erik görmedim daha ama bahçemdeki erik ağacım çiçek açtı:)
Bahar gelmiştir artık =))
sevgiyle kal canım..

Unknown dedi ki...

Erik çıktı mı bilmiyorum ama bizim bahçedeki erik ağacı daha yeni çiçek açtı :) Ama etrafta o çiçekli ağaçları görünce ben bahar geldi düşünürüm hep :)

cecilia dedi ki...

asmabahçe neler neler geçmiyokii diyosunn :) sağol ama boğazımı tutmakta zorlanıyorumm..:)

Noyumberrycimm ne şanslısınn o ağaçlara tırmanmak geldi içimden..erikler tam olsun da :)

Mavi Masal sen de görmedin demek eriği, ah ne şanslısınız bahçeniz var toplarsınız olunca, evet ağaçlar hazır ama havada hissedilir serinlik var hala..:)

C3Moi dedi ki...

hiç erik sevmem ama resmi görünce bahçeye indim valla. canınız çekmesin artık :)))

eylul_enise dedi ki...

ya bizim seninle dönemsel olaylarımız aynı zamanda ve seyirde oluyor galiba.Beni mutlu edecek mi diye bugün ben de erikler çıktı mı diye sordum hem de bu depresif durumumun üstüne bir de grip eklendi ühü ühü :(( yok mu beni kurtaran

Adsız dedi ki...

canım erik çekti ya çıksa da tuza bandıra bandıra yesek^^

cecilia dedi ki...

C3Moi; sağoll yaa çok sağoll yanii, afiyet olsun bizim yerimize de yee kardeş :)

Nah a perfect day; Imm evet ben de dört gözle bekliyorum cnm bak dişlerim kamaştıı :)

thalescimm uff sorma bende uçuk çıkardım yaa bi anda bu sabah pörtledii :(

Esra E. dedi ki...

ŞU SÖZ ÇOK ETKİLEdi beni :) mutlu olmak için bunlara ihtiyacım yok bu biliçnle aburcubura yanassam eminim cok daha az yiyor olacagım :)
bu arada erik ilk çıktıgında her yıl agzımda ucukla karsılarım o ucuga aldırıs etmeden keyifle tuza banıp nasılda yerim canım eriklerimi :)

Deliler Teknesi dedi ki...

Erik için henüz erken galiba... Sık dişini biraz daha... Selamlar.

Atolyekedi dedi ki...

Canım ben daha yeşil erik göremedim. Ama bende bahar kokusu duyarsam bahar geldi diye düşünürüm. Ama ne yazıkki Ankarada bahar kokusu yok. Belkide İstanbul bahar kokuyordur??

Adsız dedi ki...

Canım iş yerinde her zaman haksızlıklar olacaktır hele ki doğrucu insanı hiç sevmezler sürekli üstüne oynarlar bezdirirler sen yılmadan ayakta dur.. Savascı zeynayı içine geri gönder =) bir süre daha sabır et..Elbet haksızlıklar uzun süreli olmayacaktır.. Canım Kadıköy çarsıda erik var kilo ile çok pahalı oldugundan sanırım 50 gram kadar var minicik bir kutuda satıyorlar numunelik gibi fiyatı 7 tl =) yakınsan oradan alabilirsin.

Joey Potter dedi ki...

Canım üzülme er ya da geç. Hak yerini bulur. Erik çıkmamıştır daha ama çıksın ben alırım sana neşelenmen için :)

Mystery dedi ki...

içini sıkma böle ceci'ciiim geldi bahar geldiii. ben erik görmedim henüz ama çağla badem gördüm. senin gibi bunları görmeden baharın geldiğine inanmam ama çağlabademi görünce inandım :)) içine de bahar gelsin en kısa zamanda. yazmıyosun, özletiyosun kendini :)

Yeşim dedi ki...

Tatlım zor yaşadıkların ama bence de pes etme. Yine de sınırlarını sen çizeceksin kendini de fazla yıpratma. Emin ol heryerde benzer sıkıntılar yaşanıyor. Güzel düşün :) bugünlerin geri gelmeyecek o yüzden çok da aldırma :) sana kucak dolusu sevgi gönderiyorum ihtiyacın olduğunda kullanırsın.

cecilia dedi ki...

MissEinsteincım; işe yararsa sevinirim ama pek yaramio sanırım, boşver midemiz şenlensin :) uçukkklarla başım belada püff :(

Deliler Teknesi; hiç yay burcu arkadaşın olmadı mı senin :) sabır ve ben zıt anlamlı isimlere örnek oluruz hani :)

Atölye kedicimm yok yok bugün eve dönerken üşüdüm resmen, kandırıyo bizi bahar cee yapio sadece gelmedii buraya da :)

Handanımm öle tabiki, ama masalda hep iyi şeyler olmuyo işte, önemli olan sonu inşlalh iyi biter, kadıköymüü uff çok uzak bana :)

Joeycimm; oy oyy erik verenlerin çok olsunn cnmcımm, umarım diyorumm..;)

Mysterycimm; ah cnm bahar gelmedi bana doğru bak, hala üşüyorumm, inşallah ısınırım..özletmicem söz :)

Yeşimcim; aldımm sevgini kucağıma sığmadı, çok sağoll :)

ŞIKELLA dedi ki...

kimi gördün izi kaldı ?
canım aynen hepsi geçer.geliyor geçiyor gene geliyor gene geçiyor. belki çok klasik ama gecenin sonu hep sabah değilmidir. kışın sonu hep bahar değilmidir. yağmurun sonu hep güneş değilmidir.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails