Bir Kızıl Goncaya Benzerdi Dudağınn...nırırırımm...

24 Mart 2010 Çarşamba

Şuan dudağımdan nefret ediyorum, koparıp atasım var hani o derece..Öyleki kaç gündür sıkıntıdan stresten mütevellit iki uçuk pörtledi ki alt dudağımda, anjelinanın dudağının iki katı oldu resmen.İnanılmaz acı çekiyorum, ne gülüyorum ne konuşabiliyorum, ne doru dürüst bişey yiyebiliyorum, aynaya bakamıyorum, yarın sabah doktora gidicez annemle. Bitsin gitsin şu illet şey bidaha çıkmasın ya ameliyat bile olurum gerekirse :(

Pörtlek dudağımı gösterip göz zevkinizi bozmak istemediğimden içinde kırmızıyı görüp aldığım she farcağızımla yaptığım iki dakika süren uyduruk bordomsu naçizane makyajımı sunuyorummm...


Sert ve kuru şeyleri yemekte zorlanıyorumm ya, bisküviyi çaya banıp yemek ki hele o bir tutkuysa daha işime geliyorr..:) Bence bu lezzetin yeri doldurulamaz..


Gitmiyorum bi yere..Ama yine de beni özleyinn..:)

16 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

canım şu son zamanlarda yaşadığın olaylar neden oldu hep o can acına...geçmiş olsun bak kendine yaptın ne yaptysn senn canın acıo başkasının değil...kendini sıkmamaya çalış...geçmiş olsun

fioritamodatasarım dedi ki...

geçmiş olsun hiç yaşamadım ama zordur tahmin edebiliorum :S annem zovirax kullanıyordu belki sanada faydası olur

cecilia dedi ki...

elimde olsa pofişimm ah ah içime atarımmm ben böle çevreme yansıtmamaya çalışırım ama böle çıkar biyerden..haklısın balpeteimm:)

fluffycim evet cnm zoviraxı biliorum vectaviri de ama ancak geçme süresini kısaltıyo kremler yani hiç çıkmasın istiyorum ben işte doktora gidelim de bi hap neyim yazar belki, sağol ;)

eylul_enise dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun senin uçuk benim erkekimsi sesimin nedeni grip mahvetti bizi.She nin o farını ben de almaya niyetlenmiştim çok tatlı dimi makyajın yakışmış kendine iyi bak geçmiş olsun

C3Moi dedi ki...

tutku konusunda kendini tutmalısın fazlası migde bulantısı yapıyo

Esra E. dedi ki...

ah canım cok iyi anlıyorum seni neler cektim ucuklardan :( geçimş olsun moralini bozma bagısıklıgını güçlendirmeye çalış sanırım meyveni sebzeni eksik ettin bu ara öpüyorum acil şifalar

Adsız dedi ki...

canım çok gecmiş olsun içindeki sıkıntılar birikince bu sekilde dısarı atarak patlak verdi demek =( dikkat et kendine. bakalım doktor ne diyecek..

Atolyekedi dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun yapma ne olur insan sadece kendine zarar veriyor. Nasıl olur bilmeme ama sıkma canını. makyajın çok hoş olmuş

Leah dedi ki...

benim üst dudağımın kenarında 2 aydır duran mini minnacık beyaz sivilcemsi bi şey vardı (ne olduğunu valla bilmiyorum hala) 2 ay bekledim, sonra dayanamadım sıktım. O bıdık nesne benim üst dudağımı felç etti 1 gün. Kabuk falan bağladı uçuk gibi oldu. Şimdi pembe bi halde duruyo. Allah kerim gerisi. Niye benim hiç hayırlı bi işim olmuyo ya :(
Geçmiş olsun kuzum bize :(

ŞIKELLA dedi ki...

sen yeterki gitme biz özleriz :)

Aslı dedi ki...

Eşim de uçukladı çok fena, uçuk tamamen çıktıktan sonra krem işe yaramaz der hep... Geçmiş olsun...

Mystery dedi ki...

canım dikkat et kendineee içimizi sıkıyoruz sıkıyoruz sonra böle oluyo. bol bol neşe diliyorum sana :)

cecilia dedi ki...

thalescimm çok çok geçmiş olsun sana da; evet pek bi şeker, al cnm sen de kardeş gelsin benimkine hehe :)sağol cnm ;)

C3Moi; yok bi paket kesio benii :)

MissEinstancımm; evet vücut direnci azalmasından da olio yerim de öle ama benimki sıkıntıdan da olabilir..:S

Handanım; öle oldu heralde :( dedi bilee yukarda yazdım :) sağol cnm

Atölye kedicim; elde olmadan olio işte :( bende anlamadım nie böle oldu, sağol tatlım..

Leahcimm; amanın ya amanın :( dikkat et cnmm, geçmiş olsun sana da, allah büyük, taşımayacağımız dert vermez bize..

Şıkellacımm; ahh bebişim sağol :)

Aslıcım; öle evet malesef :( enişteye de geçmişler olsun..

Mystery; ah cnm benim iyi dileklerin için sağol cnmm, hep beraberr..

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

geçmiş olsun fıstığım ya ne berbat bişeydir o bilirim.. ayrıcaaaa tutku çekti canım yaa:)

Unknown dedi ki...

Ceciliacım geçmiş olsun, umarım en kısa sürede moralin düzelir.

Yeşim dedi ki...

Tatlıım çok geçmiş olsun. Bilirim o uçuk illetini geçmek bilmez. Doktora gitmekle iyi ediyorsun. Bu arada göz makyajın harika olmuş :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails