Bu Ödülü İzleyicilerim İçin Alıyorummm..:)

10 Mart 2010 Çarşamba


Sevgili Chunlicim , sevgili Leahcim , sevgili mysterycim, sevgili pembe kirazcımm , sevgili aishacım, sevgili buonaseracımm, sevgili tubişcimm ve sevgili efsane78 bu birbirinden şeker insanlar eksik olmasınlar ödüllendirmişler beni.
Çok çok teşekkür ediyorum.Böyle şeyler çok mutlu ediyor beni.
Bu 7 ilginç özelliğim mimini daha önce yapmıştım. Tıkkıdı tık :)

Ödül şartları
1.)Sizi ödüllendirene teşekkür edin
2.)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3.)Ödülün logosunu yayınlayın.
4.)7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
5.)7 blogun linkini yayınlayın.
6.)Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7.)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın


***Atölye Kedi
'ye


***Bucanni'ye

***My make up story 'ye


***Ezgi'ye

***Echickk 'e

***Joey Potter'a

***Birsen'e

gitsin bu ödül..

4 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

canımcım aldım ödülün teşekkür ediyorum en kısa zamanda blogumda yayınlayacağım:)

BirSen dedi ki...

Tatlim ödülün icin te$ekkürler. :)

Joey Potter dedi ki...

Canım teşekkür ederim :)

Atolyekedi dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim, o kadar mutlu oldumki anlatamam. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails