Ceci Hava Durumunu Sunar...

25 Mart 2010 Perşembe
Bahsettiğim gibi sabah annemle doktora gittik.Doktor hanımcım bi hap bide krem yazdı, kremimiz vectavir, benimki bitmişti zaten iyi oldu..Bugün acısı ve görüntüsü daha hafif..Kesin bi kurtuluş yok mu dedim..Vücut direncinin düşmesinden, korkudan, sıkıntıdan olur dedi. Üzülme filan kendine dikkat et...En azından ciddi bi problem yokmuş.Her hafta çıkaranlar varmış. Üzüldüm onlara. Neyseki biz yılda 4-5 kez karşılaşıyoruz o da canımızı okuyoo..




12 yorum:

C3Moi dedi ki...

mor - beyaz - turuncu sanki bir bayrak çok dikkatimi çekti güzelmiş. neyden bahsettigimi anlarsın dimi :)))

cecilia dedi ki...

C3Moi şimdikk anladımmm ama benim dikkatimi çekmemişti :)

Joey Potter dedi ki...

Allah bozmasın :) Veee Havalar nasıl olursa olsun senin havan iyi olsun Cecicim geçmiş olsun :)

Atolyekedi dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun. Benim bir arkadaşım vardı aynı anda bir kaç tane uçuk çıkardı dudağında ve biri geçmeden başka başka çoğalırdı, sıçrardı. Bencede sorun etme daha ne tipleri var bu uçukların, hastalıkların. Ah o simitli puaçalı kahvaltılar deniz havasıyla güneşli, rüzgarlı zamanlar ah ah. Ne şanslısınız afiyet şeker olsun. Bayınla sanada canım nazar değmesin

Duygu dedi ki...

Kıyamam ben sana uçukmu çıktı kuzucum,bende çok sıkılınca,yada kabus görünce çıkar,aman ne fena şeydir o...Acil şifalar diliyorum tatlım,ama bencede sen her halinle güzel görünmeyi başarıyosundur eminim şirinem,sevdiceğin haklı yani:)

cecilia dedi ki...

Joeycimm; öle valla ama hepimizin havası güzel olsunn :) güneşli parlak bulutsuz mavi..aminn :)

Atölye kedi; sağol cnmcımm çok zordur valla insanın sosyal hayatını kısıtlıyo resmen, herşeye manii :)aminn cnmcımm aminn, güneşli sabahlarda kahvaltı ne güzeldirr dimi..

Duygum; kuzumm hiç sormaa insanın moralini bozmaya birebir valla, amaa söylenen güzel sözler o morali napar, düzeltirr :) saol bebişimm..

nehircce dedi ki...

Canım biran önce geçer umarım.Aşkınız hiç bitmesin sevgiler.

Adsız dedi ki...

Canım mutlu olmana çok sevindim hiç havan değişmesin hep böyle mutlu kal =)

eylul_enise dedi ki...

benim de ağzımın içinde hep beyaz uçuktan çıkar vitaminsizlikten oluyomuş geçmiş olsun tekrardan kendine dikkat et sevgilin de morallemişken hazır seni :))) bak keyfineee

nily21 dedi ki...

çok geçmiş olsun, aynı ızdırabı ben de yaşıyorum, hep sıkıntıyla ve stresle ilgili...dikkat et kendine :)

Yeşim dedi ki...

Her günün güneşli ve mutlu olsun :) Aşkınız hiç bitmesin. Ciddi bir sorun olmadığına sevindim çok öpüyorum.

cecilia dedi ki...

nehirceciim; çok teşekkürler..sevgiler benden de ;)

Handancımm; sen de cnm, herkes mutlu olsunnn, ozaman enerji hiç düşmez, birinin mutsuzluğu hepimizi etkiler..;)

thalescim; ben de genelde hedef yer dudaklardır :) evet moral-manim sevgilim :)

nilgüncümm; bigün tamamenn kurtulcaz inanıyorumm :) sağol cnm

Yeşimcimm; sağol cnmm güzel dileklerin için, bende öptümm :X :X

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails