KOLYE MİMİNE GEL VATANDAŞ...

13 Mart 2010 Cumartesi
Pofişim beni mimlemişti, kolyelerimize yakın markaj yapalım diye. Her türlü incili, boncuklu kolyeleri severim. Fakat açık boyunda kolye daha bi hoşuma gider, o yüzden kışın çok nadir takarım, yazın kolyesiz çıkmam abi modundayım :)







Bu takı askılığını sevgili bey aldı. Kolyelerden gözükmüyordu pek güzelliğini görün diye ecük açtım hatunun boyunu posunu :)

Kolye demek benim için daha çok sevgilinin hediyesi demek, sevdiklerimin hediyesi demek..Altın takmam, sembolik ve gümüş olanları severim.





1- Sevgilinin geçen sene doğumgünümde aldığı hediyelerden biri bu kolyeydi, çok şirin bir kutusu var, resimde pek çıkmamış ama parlak taşları ve ağır bi görünümü var..



2-Arkadaşımın Ankara'dan alıp yolladığı Atatürk kolyem; görür görmez aklına ben gelmişim...


3- Seneler evvel okuldayken severek aldığım yay burcu kolyem..


4- Malum valentines day hediyelerinden koton kolyem ama işte sevmiyorum bu sarı renk kolyeleri kararıyorlar çünkü :(


5-İş arkadşamın ayrılırken hediye ettiği kolye..


6- Sevgiliiyle Eyüp sultandan aldığımız resimlik kolyeler, tam numaranın altında sevgilinin resmi var gerçi küçücükk anlaşılmio bile :)





Bu yukarda gördüğünüz kolyelerin ve kolye uçlarının hepsi hediye...:)

Ve bunlar da diğer kalanlar...


Bu mimi kokoş tubişe, ezgiye, thalese, şıkellaya, nilgüne, sELIFm'e çillicime, cansucuma ve esracıma gönderiyorummm..Hadi dökün kolyelerinizi ortaya..:)

14 yorum:

Adsız dedi ki...

butun cikilaRIMI dökucem yevrummm en kisa zamanda :))

tubiss dedi ki...

vayy çok güzellermiş mim için ayrıca teşekkür ederim şekerim :))
benimde o takı askılığından var sadece etekleri kısa :D

Mystery dedi ki...

ne çok kolyen varmış yaa :)

eylul_enise dedi ki...

çok güzelmiş hepsi de döktüm ben de nevar ne yok bu arada nazarboncuklu kolyen favorim çok seviyorum ben de alıcam en kısa zamanda

cecilia dedi ki...

sELIFm bekliyorumm cnm :)

tubisscim çok pratik oluyo bu askılık cnm.

Mystery yok bence eminim beni ikiye üçe katlayacak hatunlar vardır cnm, seninkileri de görmek isteriz yaparmısın bu mimi :)

thalescimm bakıyorum hemen, o nazr boncukluda sevgilinin hediyesi..

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

seçilcim yaaaa şimdi tüm mal varlığımı eeeen baştan toparlamam gerekecek:) daha çantamı bile gösteremedim tembellikten:)) söz yarın iki mimide yapıcam:) çook teşekkür ederim:)

Yeşim dedi ki...

Tatlım kolyelerin çok güzelll :)

Atolyekedi dedi ki...

Ay canım hepsine bayıldım. Ama en çok 5 numaraya ve alttaki kolye uçlarına....

Esra E. dedi ki...

ühüü ühüü bende istiyorum bu mimden :'(

stuven dedi ki...

eheheh ben dökemiyorum çünkü bir kaç bileklik hariç takı ile aram yok:)) benden çıksa çıksa 5 tane çıkar:)

Adsız dedi ki...

Çok güzeller en çok 5'i sevdim:)

nily21 dedi ki...

cnm'cım tşk. ediyorum..hemen hazırlamaya çalışacağım, önce eleme yapmam lazım :) seninkiler de birbirinden güzel güzel günlerde takmanı dilerim..

beetlejuice dedi ki...

Cecicim, ne güzel mimmiş bu böyle. Bakalım benden neler çıkacak:)

CRESCENT dedi ki...

Bu takı askılığı şık bayanlara ben de bayılıyorum:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails