Cuma Mübarek Gün :)

5 Mart 2010 Cuma

Bugün Bim'de Cuma günü kampanyası olarak Golden Rose ürünleri vardı.

Hem de 2.95 TL'ye.

Akşam üstü gittiğim için doğru dürüst bi kaç parça kalmıştı.

Bu kırmızı ruj ve yeşil farı kaptım. Eve gelince bilin bakalım ne oldu. Ben pişman oldum bu kadar uygun ve güzel ürünlerden daha fazla almalıydım.. :)

Cuma günleri Bim'in özel fiyatlı özel ürünleri oluyor. Kaçırmayın derim, hatta sabahtan gidin kapın..



Yılların değişmez çay saati lezzeti, pastalarımızın tatlılarımızın ana hammaddesi...

Ülker petibör bisküvi.

Ve üçü bir kutuda. Sadece 3 küsur lira. Sınırlı sayıda üretilmiş

E o zaman alınır.

Bisküviler pasta yapılmayı bekler, kutu da içine ciciler dolmasını...



23 yorum:

L@febesi dedi ki...

aa benim bu kampanyadan haberim yoktu,dolayısıyla kaçırdım :( neyse artık güle güle sür sürüştür canım:)

cecilia dedi ki...

Lafebesi; benimde tesadüfen oldu her cuma uğramak lazım yada internetten bakmak lazım ne var diye, uygun ürünler geliyor kapış kapış kapışıyo hanımlar :)

eylul_enise dedi ki...

rujun rengi çok güzelmiş keşke haberim olaydı hele bu kırmızı rujdan olaydı hiç kaçırmazdım güle güle kullan

mughetto dedi ki...

Kırmızı rujumuz kardeş galiba =))

Sende güle güle sür.

Yeşim dedi ki...

:) cicilerini güle güle kullan canım

éLLa Çiça dedi ki...

ayy cok özeniyorum valla bloglarda böyle hem ucuz hem guzel urunleri görunce.
benim rujlara, makyaja verdigim para bir servet degerinde, yazik valla giden paralara. bunlarda en az onlar kadar kaliteli ve guzel.. Turkiyeye bir gidiyim bi bavul stokluycam bunlardan. Burda en adi rujlar bile ates pahasi yav :(
keske burda da olsa golden rose, flormar falan.

Aslı dedi ki...

Hehe ben de eyeliner ve rimel aldım ve de tabii bisküviden:) Mesajlı çikolatalarımı da aldım tabii:))

Kalbişeker dedi ki...

Bende severek takip ediorum Bimin aktüel ürünlerini..Bende akşamüstü uğradım 1 tane bile yoktu :)Sen yine de bulmuşsun birşeyler..Güle güle kullan..Sabahları görüyorum dükkan açılmadan kapıda kuyruk oluşturuyorlar..Eee haklılar :)

cecilia dedi ki...

thalescim ay kendimi suçlu hisettim valla ama bende tesadüfen öğrendim :( bidaha haber eylicem sizlere :)

mugocumm evett kardeşş :) ben sevdim rengini mat bi rengi var, sen?

ellacım ya isveçde bilmiyorumda usa ve londradaki blogcularada özeniyorum ben çok güzel orjinal ve çok uygun ürünler olabiliyo ordada,gelme şansın varsa yıllık alışverişini yap tabi :)

Yeşimcimm çook teşekkürler...

Aslımm oh çok iyi etmişsin cnm, mesajlı çikolataları görmedimm ben :(

Sevgi Sevdalısı; ya sorma zar zor buldum sarı ve beyaz far kalmıştı beyazı kızın teki kaptı, sarı da gözüm kaldı..çok teşekkürler :)

éLLa Çiça dedi ki...

ya orjinal urunler burda da var tabi, aslinda benim aldiklarimda orjinal ama sizin de bir tane almak yerine 10 tane alma sansiniz var :)
ben tam bir alisveris manyagiyim, aslinda bi moda blogumu kursam diye dusunmuyoum degil ama o kadar cok var ki o bloglardan icimden gelmiyor.

cecilia dedi ki...

ellacım bence bloğunu içinden geldiği gibi doldur, yani ille sadece modayla veya bi konuyla ilgili tutma bence alışverişlerini de paylaş, şimdiden merak eder oldum bak :)

cicibebe dedi ki...

güle güle kullan cnm :) valla bugun 2 parça kapmama rağmen yazını görünce yarın yine uğrıcam sanırım sabah sporu niyetine :)

Adsız dedi ki...

kirmiz rujun favorim oldugunu gectim bide kutuya takildim ikisi bi arada takintilarimin bu yazindan :)) gule gule kullan canim :)

chunlibeauty dedi ki...

Aaa kutulu olmasi ne güzel bende görmemi$tim :) makyaj malzemelerinde cok güzel güle güle kullan :D

Joey Potter dedi ki...

Güzelim iyi günlerde kullan. Bisküvi ile yaptığın tatlı tarifini de eklersin artık.

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Cok guzeller cnm kirmizilari bulmussun yine:)gule gule kullan!Bim'e bende is cikisi ugrardim bize yakin biryerdeydi...Guzel seyler geliyor takip etmek lazim!!!

cecilia dedi ki...

cicibebe bende şimdi çıkıp bi bakıncam umarım kalmıştır bişiler :)

selifim tahmin ettim aslında aklıma gelmedin diil kutu görünce :)

Chunlicm sağol cnm çok teşekkürler evet bu kasanın yanında özel bi yerdeydi sınırlı sayıda yaptıkları için heralde..

Joeycim hehe eklerim tatlım ayıp ettin :) kırk yıllık gurmelere döndüm valla.

Çilekli Sakızcım evet cnm buldum yine çekiyo beni mıknmatıs gibi napim :)İyiki var Bim ne diyelim..

Atolyekedi dedi ki...

ay canım rujunu farını güle güle güzel günlerde kullan. Bende yarın bir uğrayayım belki bir şeyler kalmışsa bir bakayım. Saol şekerim.

Adsız dedi ki...

AMAN TANRIIIM
altımızda bim var bizim ve sana çok dua ettim bil bunu (:
zaten bimin uggy'sinden de alamamıştım çok üzülmüştm :/

bir de blogunun ismi cok guzeel (:

cecilia dedi ki...

Atölye Kedicim çok sağol cnm uğra tabiki umarım kalmıştır bişeyler sende alırsın.;)

Sevgili Vio* hoşgeldin öncelikle :)
Çok mutlu oldum o zaman almana sebep olduysam güle güle kullan sen de cicilerini..sevindim beğenmene ;)

Dominika dedi ki...

tanrım ben bu ülker kutusunu neden görmedim.. golden rose lara koşuyordum çünkü o sırada :) yarın gidip alayım bari. yakında ev sadece kutulardan oluşacak. her gördüğüm kutuyu alıyorum yahu :)
golden rose ları da kapmışsın güle güle kullan cicim. ben en iyisi kuytuda tenhada filan bi tane bim bulayım, hiç bi şey bulamıyorum yoksa :)

Marifetli Muallim dedi ki...

ay ceci abla dün gördüm bu haberi senin blogta gittim ama kalmamıştı hiç bişey her perşmbe bakarım sitesine bimin lazım bir ürün ya bakmayı unutmuşum hep böyle olur zate güle güle kullan sende rujun rengi pek hoşmuş;)

Pell-in dedi ki...

of ben gittiğimde hiçbirşey kalmamıştı :(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails