"Eyvah Eyvah"lardayımm :)

21 Mart 2010 Pazar

Keyfim yok bikaçgündür.. Anlatmaya yazmaya da niyetim yok..geçmesini bekliyorum sadece..

Bugün hiç aklımızda yokken, filme gidelim dedik bay ımmla. Herkes pek bi övdü Eyvah Eyvah filmini, seans saati de gelmişken girelim dedik. Lakin benim keyfimin yokluğundanmıdır, beklentilemin çokluğundanmıdır nedir pek beğendiğim, güldüğüm söylenemez.


Bay ımm da dahil millet katıla katıla güldü, "allah allah hiç komik değil adam şiveli konuşuyo olamazmı yani" filanım ben böle, koltuğuma sığamıyorum sıkıntıdan. Bende güldüğüm bir iki yer hatırlıyorum tamam ama konusu, senaryosu, diyalogları itibariyle çok sıradan, klişe bir film geldi bana, değiştiremedim fikrimi zorlasam da. Çünkü ben zaten komedi filmlerini pek tercih etmem sinemada. Güldürmez beni, gülmem ben ve millet güler, ben daha bi sinir olurum :)


Ama Demet Akbağ'ın oyunculuğuna diyecek yoktu. Hiçbişey olmasa da yüzüne bakınca gülesi geliyor insanın, zaten herzaman her yerde pozitif, eğlenceli, güleryüzlü bir insan. Bacakları gerçekten güzelmiş, hep mini etek giysin o :)


Çoğu insan beğendi bu filmi, ben de Türk sinemasında verilen emeğe ayrı bi saygı duyuyorum zaten, keyfim yoktu pek belki o etki etti, çok gülmedim ondan diyebilirim ama gülmek dışında da bişey yok zaten, gülmek isteyenler, Çanakkale şivesi duymak isteyenler ve oynak müzikleriyle kulağının pasını silmek isteyenler gitsinler...


Son olarak belki de "sorun sizde değil bendee" :)


Filmin beni etkileyen en güzel kısmı;


Bu fasulyaaaa yedii buçukkk liraaa..


Hem kaynasın hem oynasınnn...hobaaa...neşemiz yerimize gelsin + sefamız olsun (inşallah :))



ata demirer bu fasulya.wmv

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay bi ben gidemedim bundan geri kaldım hasta oldum hava değişimi beni vurdu geçti:(

cecilia dedi ki...

Nah a Perfect Day; diyebileceğim tek şey; yüksek beklentiyle gitme :) hatta pek yorum okumamak bile gerekli keyif almak için :)

Joey Potter dedi ki...

Ben de acaba gitsem mi diyordum ama sen beğenmedin madem vazgeçtim. Gitmeyeceğim.

eylul_enise dedi ki...

Ah ah ben de keyifsizim dağlara taşlara vurasım var kendimi ne yapıcaz biz yahu :(

Adsız dedi ki...

kör taklidi sahnesi güzeldi;)

pofiş♥ dedi ki...

aa ben sen hiç böle görmedim ama:(

ruhsuz bi yazı ruhun yok...hadi gelsin eski ceci...kıyamam ben sana...neden böyle oldun...
hep aynı giden monotonluktan mı sıkıldın acaba hayatınınruhunun birazcık farklı şeylere ihtiyac ı vardır mesela kuzucum?

hadi iy ol emi öptüm seni....

Adsız dedi ki...

ceciliaa inan merak ettim seni giriyorum aa yine yok yine yok dedim nerelerde bu kız:)geldiğine sevindim inşallah canını sıkan şey neyse çabuk düzelir. duygu

Atolyekedi dedi ki...

Tatlım şimdi filmi çok merak ettim, işallah fırsat bulupta gidebilirim. Umarım bu durumun sebebi ciddi bir şey değildir canım

Kbr-Bhdr dedi ki...

ben giderken çok şey bekledim hayal kırıklıına uğradım.. belki gözümde o kdr büyütmesem daha çok beenirdim blmiorum:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails