Ceci Ablası'nın Prensesiii...

28 Mart 2010 Pazar


Minik prensesimmm, kır çiçeğimm, çikolata güzelimm...
5 yaşına henüz girmiş kuzenimin doğumgünüydü dün. Çok da düşkündür bana, öyle ya Ceci Ablası idolüdür, rol modelidir onun :)
Ceci abla bana süslü elbisee alll...:) demişti haftalar önce..
Süslü elbisemiz çok ama kızız ya nihayetinde doymuyoruz. Süslü elbisemizin yanında her seferinde benim makyaj malzemelerime dadanan bu küçük cimcime için oyuncak kuaför seti aldım, minik farı, ruju, saç kurutma makinası, yüzüğü, tokası...
Gelen bütün hediyeleri kenara bırakıp bunlarla ilgilendi.
Tabii konu mankeni de bendimm, saçlarıma fön çektii gözüme "par" sürdü "koka" taktı saçımaa..:)
Çocuk olmak var şu dünyada..
Çocuk sahibi olmak... O masum gülüşe bakıp mutlu olmak, onun sorularıyla hayatın anlamını bulmak..

15 yorum:

Esra E. dedi ki...

hayırlı güzel yaşlar dileğiyle :)
küçük kızların hep örnek aldıgı coook sevdiği nazının geçtiği ablası oulr :) ama büyüyüpte liseli olunca dönüp bakmazlar :( Partiside cok güzel görünüyor güle güle kullansın hediyelerini ceci ablası

Atolyekedi dedi ki...

Maşşallah ona nice mutlu, başarılı, huzur dolu yıllar işallah. Hediyeside pek güzelmiş güle güle oynasın. Kız dediğin süslü olur ve süsle ilgili hiçbir zaman ihtiyaçları bitmez aynı ben .)

cicibebe dedi ki...

Allah sevdikleriyle birlikte sağlıklı nice yaşlar nasip etsin minik süslüye :))

Adsız dedi ki...

masallah nice yillara..bu kiz cocuklarinin hepsimi susluki acaba benim yigenimde daha 3 yasinda ama her hafta sonu geldiginde halaa oje suyy diyor :)) renginide kendi begeniyo ..ceci ablaa bende istiyorum suslu elbise :))

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

haklısın fıstığım vala yaa! dert yok tasa yok insan ne mutluymuş çocukken.. bu kız ne şekermiş böle tam tadımlık heee böle kolunu bacağnı öpceksin bol bol:)) hatta anlatırken bizzat yaşadım yani:)

eb dedi ki...

Ayy bu minikler hep böyle, dolabımın karşısına geçip film izler gibi kıyafetleri,makyaj malzemelerimi izliyolar (:

Deliler Teknesi dedi ki...

Sevgili kuzeninin doğum gününü kutluyorum... Bahtı açık, şansı bol olur inşallah... Selam ve sevgiler...

eylul_enise dedi ki...

valla çocuk olasım geldi benim de :))

Stil Direktoru dedi ki...

Nice yaşlara canım o mu eğlenmiş sen mi :))

pofiş♥ dedi ki...

iyki doğmuş minik cimcime:)bilirim ne fena oluyorlar:):):)

Joey Potter dedi ki...

Ayy tam kız çocuğu işte. Nice mutlu yaşlara ufaklığa. Öp yanaklarından bizim için.

cecilia dedi ki...

Herkese tek tek ve çok çok teşekkürler..minik cimcimeye ileteceğimm inanın..:)

Yeşim dedi ki...

Tatlım Bilgesu'ya mutlu bir ömür diliyorum :) hediyeleri çok güzelmiş :)

cecilia dedi ki...

çok teşekkür ederiz Yeşim ablası :)

Duygu dedi ki...

Yavru kuşa mutlu mutlu yaşlar olsun...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails