Açıl Çanta Açıl..:)

11 Mart 2010 Perşembe


Tubişim ve sevgili çatı katı mimlemiş beni. Aslında çantamı daha önce açmıştım.
Bakmak isterseniz tıkkıdı tık :)
İşten geldiğim gibi açtım çantamı. Herşey resim kadar net :) Masaüstüm bile çıkmış :)
Cüzdanım, bozuk para cüzdanım, selpakım, el temizleme jelim, akbilim, telefonum, anahtarlıklarım demirbaşlardır.
Makyaj çantam sık sık değişir ve tabi içine girenler de. Sürdüğüm ojeyi yanıma alırım, her ihtimale karşı soyulursa filan tazelerim diye.
Şal malum havalardan dolayı, son iki aydır dışarı çıktığımda sürekli benle, ya çantamda ya boynumda. Bunaldığımda çıkartır çantama tıkarım.
Yine leopişli toka bunalan saçları bi hevesle at kuyruğu yapmak için..
Anlaşılmayan daha da bişey yok heralde.
He tang var :) İşyerinde yaparım diye aldım, bikaç gündür benle gidip gelio paketi büzüştü unuttuğumdan yapamadım..

Ben de bu mimi my make up story'e, cicibebeye, thalese, çilekli sakıza, atölye kediye, h andana ve aslında yapmak isteyen herkese göndermek istiyorummm..

15 yorum:

çatı katı dedi ki...

bende mimlemiştim senii :))

en çok cüzdanına ve fiyonklu tokana bayıldım :)

ceydabural dedi ki...

tang var çantanda :) hahaha çok alemsin

Adsız dedi ki...

Tang i ne yapıyon =)) bozuk para cantanı cok sevdim şalını da. bu handan ben miyim mimlediklerinden =)

cecilia dedi ki...

çatı katıcım görmemişim cnm sağol :)
ceydacım :)
handancım tangi sıcak suyla karıştırıp içiyorum cnm griptim ya iyi gelio :) evet sensin cnm..

eylul_enise dedi ki...

cüzdan renk ve görüntü itibariyle favorim
ayrıca şal tutkunu olduğum için şalını da çok beğendim

cicibebe dedi ki...

ay çok zevkli bu çanta olayı : )) çatı katı'cım beni de mimlemişti zaten dünden, bugün gelir gelmez döktüm çantamı :D
hadi bakalım birazdan benim çantaya buyrun :p

Esra E. dedi ki...

kız olmayı seviyorum hayatın her rengini yansıtıyoruz işte besbelli :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Cnmcok sevindim banada gonderdigine :)Adimi sonradan gordum ilk mim senden... tsklr ceciliacim :)

tubiss dedi ki...

şalın çok cool canım bende hep şal takıyorum yazın o sıcağında bile :)) tokanda çok güzelmişşş ve cüzdan uyumuna hayranım :))

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili cecilia, izleyicim olduğun için çok teşekkürler canım, hemen profiline baktım ve kırmızı ile papatya hayranı olduğunu gördüm bende çocukluğumdan beri ikisini çok severim ve hep mevsiminde papatya almaya çalışırım.. Bloğunda çok cici mi cici, ne güzel bilgiler paylaşmışsın öyle..Kocaman öpüyorum ve teşekkür ediyorum...

Atolyekedi dedi ki...

Tatlım çok teşekkür ederim. Kırmızı cüzdanlara bayıldım canım, çok güzeller.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

süslü kokoş seni:) sağol tatlım yarın ilk işim çantamı göstermek olucak:)

Adsız dedi ki...

cantanda yok yok ceci yaa :)) ben bozuk para cuzdaninida begendim ,tum para cuzdaninida :))

cecilia dedi ki...

thalescim teşekkürler cnm beğenmene sevindim ;)

cicibebecim buyurduk bile cicilerine :)

MissEinstein ღ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ evet cnm kesinlikle ;)

Çilekli sakızcım, yapmışsın bile, sevgiler..:)

tubisscim şal çok severim çok feminen bi aksesuar, ama kışın mecburiyet daha çok :)

sevgili ŞÜKRAN; öncelikle hoşgeldin diyorum, güzel yorumun beni çok mutlu etti, sevgiyle kal..

Atölye kedicim beğenmene sevindim cnm teşekkürler..

my make up story;cansuşum merakla bekliyorum ;)

sELIFm ee kırmızı olunca güzel olmaması mümkünmü? :)

Joey Potter dedi ki...

Kırmızıya bayılırım. Cüzdanların şahane :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails