Ceci'nin Kırmızı Çantasından Çıkanlar...

4 Ekim 2009 Pazar
Hepimiz Çanta karıştırmaya bayılıyoruz. Daha önce henüz bloğum yokken çoğu blokta bu mimi görmüştüm."Çantanda ne var?" konulu.Heves edip bende çantamı alt üst ettim şimdi, sizinle paylaşıyorum.

Bakalım Cecilia çantasında ne taşıyormuş?


1- Pembiş mini makyaj çantam ; öyle kocaman makyaj çantası taşımayı sevmem, yanıma gün içinde kullanma ihtimalim olan şeyleri ve mümkünse minik olanları alırım.
2- Parfümüm, yine yurtdışından, kuzenimin eşi canım arkadaşım Lora hediye olark yolladı, bayılıyorm kokusuna, az kalmasından da belli değilmi? :)
3- Evet yine Lora'mın yolladığı bakım serisinden kremim, aman eller kurumasın, çatlamasın :)
4-Uzun cüzdanım, cüzdanlarmdan sadece bi tanesi, değişik cüzdanları çok severim ama genelde bunu kullanırım alışkanlığımdan.
5- Bozuk para cüzdanım; bazen içine toka, düğme, kopan bileklk ve benzeri kaybolası miniklikler girer, yararlıdır.
6- Mini dikiş setim; Dünya hali, heran herşey olabilir, başıma geldiğinden iyi bilirim, pantalon sökülür, yırtmaç yırtılır, her çantada olmalı kanaatimce.
7- İlaç kutum; eskiden first neogine sakız kutusuydu, şimdi migrenim için ağrı kesici, aspirin, soğuk algınığı ve binumum hastalık için ilaç kutum oldu, recyling durumları yanii.
8. Lastik tokalar; aslında tel toka, kıskaç tokalar da eşlik ediyor kendilerine ama bu kez çantamdan çıkmadı :)
9-Flash belleğim; onu taşıyan şeker mi şeker anahtarlıklar, pembe köpekli olan hediye.
10- İşyeri anahtarlığım, o şirin kaplumbiğin de bir anlamı var :)
11- Kırmızı fotoğraf makinemsiz olurmu, olmaz :)
12- Malumunuzz olmazsa olmazlarımızdan yine; cep tlefonumuz.
13- Ajanda, kalem ( hafızana güvenme demişler, akla gelen hemn not alınmlı! )
14. Vee offf..işte alışverişin belgeleri...pos fişleri..notlar vs.




Makyaj çantamın içine gelirsek;
1-She 3lü lipglossum, aldığımdan beri yanımdan ayırmıyorum, çok şeker ya tipe bak allasen :)
2-Avondan aldığım 4'lü krem far
3-Flormar ruj ve golden rose dudak kremi
4-Next marka hediye allık
5- Kurtarıcım, uçuk kremim vectavir
6- Loreal teleskopik maskara, flormar kalem ve eyeliner.
7- Kirpik kıvırıcı
8- O ruj değil efenim o bir ruj kılığında gizli çakmak, Beyoğlu'nun ara sokaklarında bir tezgahtan satın almıştım; 5 TL, çin malıymış zaten üçüncüye çaktım gazı bitti :), ama olsun şekli yeter. Bu arada "sigaraya hayır, dur, defol" diyenlerdenim, çakmak yanımda acil durumlar için var sadece ki dedim ya almamda görünüşü etkili olmuştur, bayılırım acaip şeylere :)



9- She iki ürün alana bi anahtarlığını veriyordu, hem anahtarlık hem kalemtraş, o halde durmalı :)

İşte bu kadar. Bu mim'e devam edelim mi ne dersiniz? Sevgili Mughetto'yu mimliyorum ben, çantasının içindekileri merak ediyorum doğrusu.. 【ツ】

5 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

yaaa bunu bende düşünmüştümmm heves etmiştim ki bidee sorma gitsin...kaç zamandr aklımda işten çıkayım evime gideyim bende yapayım dedim şimdiii:):):)

cecilia dedi ki...

bu mim mimlerin içinde en güzeli bence, pofiş kesinlikle yap, çok merak ediyorum çantanın içini ;)

pofiş♥ dedi ki...

luhuuuu daahaaa da hevesim geldii kızzz :):):):)

tubiss dedi ki...

Bende çok sevdim bende yapmak istiyorum :))

cecilia dedi ki...

yapınız arkadaşlar ya mimi beklemeden, ben hepinizi mimliyorummm...:))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails