Hayat Sana Güzel!!! ;)

28 Mart 2010 Pazar


Murat Boz Yedigün Reklamı -Hayat Sana Güzel !!

Tüm bunalmışlara, hayattan sıkılmışlara, e bi nefes alayım artık diyenlere gelsinn bu keyiflii şarkı..Murat Boz'un Yedigün reklamındaki bu hop hop hoplatan kop kop kopartan kıvamdaki bi o kadar manidar şarkısına tav olmayan var mı acaba? Ben gece gece moda girdim bile. O kadar sıkıntılı süreçten sonra..


:)

Der ki Üstad Murat Boz;

Dokunmayın hayat aksın ara sıra

Olumlu bakın derim Yedigün'ün havasına

Hayat sana güzel ve asıl soru:

Kim girebilir senle Yedigün'ün arasına?

;)

Bu şarkının devamı gelmeli dimi e isterizz isterizzz...:)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

o zaman bana gelsin canım =) braz nefes almaya hakkım var. şarkının devamını evett isteriz =)

Adsız dedi ki...

banada gelsin :)) murat bozu cok severek dinliyorum bu reklam sarkisida baya iyiymis yani devami gelsin ...:)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

murat bozu severek dinlerim banada gelsin ceciliacım:))bu parça...

cecilia dedi ki...

evet kızlar hepimize gelsin o haldee :) oh yandan yandan..;)

Atolyekedi dedi ki...

Tatlım al bendende o kadar canım. Aynen katılıyorum

üzüm kuşu dedi ki...

tatlım dün izledim klibi bilem varmış bu şarkısının:)kendi hali daha güzel bence:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails