Küpelerde Favori 5'im..mim..:)

16 Mart 2010 Salı


Makyaj videoları ve uygulamalarını beğeniyle izlediğim Makyaj günlüğü bloğunun sempatik sahibesi sevgili Hacer mimlemişti beni, bu kez de küpelerimizi, ama sadece seçtiğimiz 5 tanesini gösterelim diye..
Doğrusu seçerken zorlandım, bunumu seviyorum yoksa bunumu diye karar vermek de, çünkü neredeyse bütün küpelerimi severek takıyorum, ama yine de bu 5 tanesi çok beğenerek taktıklarım diyebilirim.
1- Bu kırmızı küpenin yüzüğü de mevcut, antika bi hava veriyor takınca hoşuma gidiyor, Bakırköy pazarından almıştım yüzüğüyle beraber..
2- Euromoda'dan aldığım incili klipsli küpe, her renk klasik kombini tamamlayan, kurtarıcı bi şıklığı var..
3-Bunu da Bakırköyde bir bujiteriden beğenerek almıştım, taşları çok güzel, tam rengi çıkmamış fazla parlamış ama sıcak kahverengi ve sarıyı barındırıyor..
4. Epey bi zaman oldu alalı, henüz ambalajıyla birlikte, takamadım ama içim giderek almıştım bunu da, ee kırmızı ne de olsa..
5. Yine Euromoda'dan aldığım çok ağır bi havası olan, takılmak için bir gece organizasyonunu bekleyen şık bi küpe..
Eveet..ben sıramı savdım. Gelelim mimleyeceklerime :) 5 dedik 5 kişiye gönderelim emi..
cicibebecim, pofidik şekerim, mysterycim, leahcim, ellacım bu mimi size paslıyorum ve merakla bekliyorum..:)

14 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Canım gerçekten favori olmalarına şaşırmadım. Hepsi çok güzeller, güle güle kullan canım

eylul_enise dedi ki...

hepsi çok güzeeell amaaa ben kırmızı aşığı olaraktan 4 numarayı çok beğendim şeker

Adsız dedi ki...

Oww 1. süper hatta muhteşem güzel günlerde kullan canımcım^^,

cecilia dedi ki...

thalescimm dimi dimi, takıcam inşallah unutmazsam :)

Atölye kedicim beğenmene sevindim cnm sağol..;)

Nah a Perfect Day; özellikle rengi dimi :) teşekkürler..

Unknown dedi ki...

1 numaralı küpenin siyahı bende de var :) Çok otantik bir havası var ve çok şık duruyor.

nily21 dedi ki...

hepsi birbirinden güzel .. benim favorim 3 numara :)

éLLa Çiça dedi ki...

guzelmis kupelerin.. ben de en kisa zamanda yer vermeye calisacagim canim, tesekkuler

ŞIKELLA dedi ki...

hepsi süpermiş canım küpelerinin

zafer dedi ki...

Bir Latin olmak neden önemli??.. :)

C3Moi dedi ki...

Arkadaşlar biliyorum aynı şeyi yazıyorum. Kontorland çöktü izleyici olarak göründügünüz halde Benim iletilerim sizlere görünmüyor. Beni seven, tanıyan ya da hala izlemek isteyen varsa Kumanda Paneli'ne girip İzlediğiniz Bloglardan altta ekle butonuna basın. http://tanrininsopasi.blogspot.com
adresimi ekleyin. böylelikle gönderdiğim yazıları tekrardan görebilmenizi sağlayabilirsiniz.

cecilia dedi ki...

Mavi masalcım aynen öle cnm, yaşasın küpe kardeşliği o zaman :)

nilgüncümm beğenmene sevindim,
mersii ;)

ellacım teşekkürler bebek ;)

Şıkellacım çok sağol cnm :)

Leah dedi ki...

Çok seveceğini düşündüğüm bir mim daha blogumda seni bekliyor ceciliacım. Yemek mimi! :D

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

kuzum sen nerdesin ya 4 gündür yoksun:(

Yeşim dedi ki...

Canım çok güzeller hepsini güle ğule kullan :) Ben altın olmazsa takamıyorum hemen yara oluyor kulağım :(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails