Cumartesi Mixi :)

27 Şubat 2010 Cumartesi
Yarın Annişim geliyor :) Ohh be!
Yemek yapmak çok keyifli eğlenceliydi ama annemi çok özledim.
Artık eksikliği iyice hissediliyor...
Babam daha çok özledi acıklı acıklı şarkılar çığırıyor günlerdir adamcağız..:)
Bugün de ; Annem gelince süpriz olsun diye; plazma almış eve.
Baba bu ne? Anneye süprizz ! :)
Dün de market alışverişine çıkmış süpriz yapim diye hemde annemi aramış bak ben buzdolabı dolduriorumm ne ne alayım diye? Nası süpriz ama :D
Bu dönemde benim yakın arkadaşım olan buzdolabımın üzerindeki tarifler henüz yapamadıklarım. Bi dolu tarif vardı ama yaptıkça attım sağa sola kayboldu :)



Son yaptığım yemekleri de paylaşimm de notumu verin :)



-İSPANYOL OMLETİ-
2 adet patates
1 adet soğan
3 çorba kaşığı zeytinyağı
3 adet yumurta
Tuz Karabiber
Patatesleri yıkayıp soyun ve küp küp doğrayın. Soğanı yemeklik doğrayın. Zeytinyağını 20 cm çapındaki bir tavada ısıtın. Patates ve soğanları tavada soteleyin. Tuz ve karabiber ekleyin. Patates ve soğanlar renk değiştirince kısık ateşe alın. Yumurtaları bir kasede çırpın. Yumurtalı karışımı tavadaki patates ve soğanların üzerine yayın. Her iki tarafını da kızartın. Sıcak olarak servis yapın. Not: Arzuya göre biber, jambon, mantar, peynir, domates de ekleyebilirsiniz. Ben kaşar + mısır ekledimm..



Bu da Bayat ekmekle yapılan bir kahvaltı yemeği...
Resimden karmançorman bi görüntü olabilir ama lezzetine diyecek yok emin olun ;)
Bayat ekmek, küpler halinde kesilerek derin bir kaba konur. İçine peynir, kaşar peyniri, zeytin, salam,sucuk, sosis hangisi varsa gönlümüze göre koyup baharatlar da eklenip karıştırılır sonra teflon tavada bi on dakika kızartılır. Hepsi bu gerisi afiyet şeker olsun :)









Bugün toplantı olduğu için olağandışı olaraktan işteydim..Sabah bi baş ağrısı tuttu bide üstüne pms olayı aman aman hiç çekilmiyorr..

16 yorum:

eylul_enise dedi ki...

annenin gelişi seni dinlendirecek haa ne dersin?
babanın bu muhteşem sevgisine hayran kaldım
bu arada son olarak makyajın çok yakışmış :)

Mystery dedi ki...

sen oldun bence oldun :) seni alabilirler artık :)

Joey Potter dedi ki...

Canım tebrik ediyorum seni. En çokta bayat ekmekleri değerlendirme şeklini beğeniyorum ve çok takdir ettim gerçekten :)

Leah dedi ki...

Bu artık staj olmaktan çıkmış ceci'cim, çok yaratıcısın yeminle kırk yıl düşünsem o kahvaltılık yemek aklıma gelmezdi. Afiyet bal şeker olsun. Makyaj çok harika olmuş. Benim ellerim sürekli yüzümde gözümde olduğundan ben pek koyu renk makyaj yapamıyorum palyaçoya dönüyorum sonra hahahah :D

cecilia dedi ki...

thalescim aslında yaptıklarım ne ki öle çok yorulmadım bile, annemmiş meğer yorulan, çalışan, didinen, kıyamam ona benn..
babişin aşkı depreştii :)
teşekkür ederim beğenmene sevindim cnm ;)

My stery çok sağol cnm :D yok daha senelerim var :)

Joeycim çok teşekkür ederim cnm evet değerlendirelim tabiki atacağımıza dimi ama :) hemde lezzetli olio böle..

Leahcim aman efendim aman şımartiosunuz benii :) cnm ben biraz da netten tarif baktım yani tamamen uydurmasyon değil :)ayy sorma leahcim bendede var o gözle oynama özellikle oğuşturma filan sonra ne olioo oööö :)

cicibebe dedi ki...

ayy o bayat ekmekle yapılan şeyi çok pratik buldum ben de denicem en kısa zamanda kesin :) ellerine saglık cnm :)

makyajın da çok yakışmış bu arada :)

Atolyekedi dedi ki...

Canım benim gözün aydın kavuşuyorsun Anneciğine oh ne güzel.Aman ne güzel süprizler onlar öyle,Babacığınında gözü aydın. Bu arada Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.Şekerim her fotoğrafta ayrı bir güzel çıkıyorsun.Maşşallah sana, nazar değmesin.Koyu renk makyajda çok yakışmış.

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

canım gözünüz aydın.Allah kavuştursun birdaha ne babacığını ne seni ayırmasın anneciğinden.
benden not 10 puan.
kimse anasının karnında birşey öğrenmiyo ya birgün yemek bloğu bile açarsın belki kim bilir :)

noyumberry dedi ki...

bence birde yemek bloğu aç :D
güzel pratik tarifler veriyorsun..
ellerine sağlık..
annenin gelmesine sevindim:)
sevgiyle kal..

Profösör dedi ki...

Annelere ve babalara hörmetler ederim sayenizde.

Syhn dedi ki...

yemek yapmak eğlenceli mi yaa sende.. anne yemeğini yemek kdr eğlenceli hiç bir şey olamaz..
mutfakla aram yokta :)
ayrıca annemi özledimmm!!

cilekli sakiz dedi ki...

Anne'nin donusne sevindim...Her ne kadar zevkli olsada, yorulmus olmalisin!Bua rada isponyol omletini mutlaka denicem.Ellerine saglik cnm...Makyajinda super :)

Laura dedi ki...

şimdi postu okurken makyajına bakıyordum, ablam arkamdan geçti ve "makyaj güzelmiş" dedi. kısaca makyaj da çok iyisin ceci abla :).
(ablam makyajı sevmez, yapmaz, yapanları pek beğenmez de)

Sevtap dedi ki...

oyoyoyo hamarat arkadaşım benim.Omleti merak ettim çok lezettli gözüküyor.Ellerine sağlık canım.Fotoğraflarda da çok güzel çıkmışsın canım.

cecilia dedi ki...

cicibebee sağol tatlımm beğenmene sevindim, evet son derece pratik bi tarif, dene mutlaka ;)

Atölye Kedicim çok çok teşekkür ederim, utandımm ama, güzel yorumun ve desteğin için teşekkürler, yemek yapmaya devam ediyim ben o zaman he :)

Ceydacımm amin cnm aminnn diyorumm, yorumun mutlu etti beni, sevgiler cnm ;)

Noyumberrycim yok essa piti piti o kadar olamayız daha :) ama beğenmenize çok sevindim gerçekten çok sağol.

Profösör çok çok teşekkürler efenimm hürmet bizden..:)

Syhncımm senindemi annen uzakta, valla yapması eğlenceliydi sonraki ortalığı toplama kısmı sıkıcı :)

Çilekli sakız; cnmcımm çok teşekkür ederim, dene bencede pişman olmazsın :)

Böğürtlenli pasta; oy cnm yerim seni, ablana da teşekkürlerimi ilet, beğenmenize sevindim ;)

karabıdıkımm cnmcım çok teşekkür ederim güzel sözlerinle mutlu ettin beni, eh elimdne geldiğince işte :)

Adsız dedi ki...

Bu mesaj için teşekkür ederim, oldukça yararlı olduğunu ve bir sürü anlattı

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails