Ten ürünlerim ve bana hissettirdikleri...

12 Mayıs 2010 Çarşamba


Makyaj çantamı sizler için açtım...e buyrun bakalımm :)


Başlık çok egzantrik oldu dimi, bugün kozmik ruhuma uygun post paylaşıcam izninizle.
Kullandığım ten ürünleri, allık, fondoten, pudra, kapatıcı tarzı ürünler bunlar. Görüldüğü üzere tek bir markada takılı kalmıyorum, değişik ürünler denemeyi seviyorum. Mac, nars gibi çok pahalı ürünlerim yok. Ten ürünlerinde bitmeden almayı sevmiyorum ki yeni yeni makyaja merağım arttığı için az ve öz olarak bunlar yetiyor işte...



1- FLORMAR TRUE COLOR SHEER MAKE-UP FONDOTEN; Yağlı bir yapısı var kelimenin tam anlamıyla sıvı fondoten, ama hoşuma gidiyor, yüzümü dengeliyor renk olarak da.

2- Avon Color Trend Fondoten: Alalı çok uzun zaman oldu, ama o kadar koyu geldiki ancak bronzlaşınca kullanabiliyorum, artık bu yaz bitirip veda etmeyi düşünüyorum :)



3- Rimmel Fondaten; Bitti sayılır, kapatıcılığı iyi ama çok kalın bir tabaka oluşturuyor yüzde, renk uyumu olduğu için seviyorum.

4.Elf All Over Stick; İlk başta kokusundanmıdır sert yapısındanmıdır pek sevemedim, ama küçük olduğundan yanımda taşıyorum rahatça ve alıştım şimdi bunu da bitirmek üzereyim.


5. Flormar Pata Krem; Daha tam anlamıyla kullanıma geçemedim, deneme amaçlı üstün körü kullandım ama klasik pudralardan farklı yumuşak nemlendirici bir pürüzsüzlük sağlıyor, sert buldum yapısını, ne fondoten ne pudra arası bişi pata krem oluyo heralde..

6-Maybelline Dream Mat Pudra: Bunu yeni almıştım hoşuma gitti, parlamayan cilt isteyince güzel bi kapatıcılığı var ama ben parıltıları seviyorum..

7-Elf Bronzer: Bunu da kullanmam diyip sonradan sevdim, ama düştü elimden kırıldı gramajı az olduğu için zaten dert edinmedim, presledim ve bitti :)

8- Next Top Allık: Şeftali renkli simli çok sık kullandığım allığım..



9- Flormar pembe allık: Yüze hoş bi canlılık kazandırıyor.

10-Stila Allık; Gramajı oldukça fazla, kocaman simleri olmasa bronzer olarak da kullanılabilir.

11- Flormar Allık; Öylesine pembiş bi allık işte.

12-Pastel Magic Touch Kapatıcı; İşte bunu inanılmaz seviyorum, bu ürünü denemeyen bir an önce tanışmalı bence. Sert gibi görünen ama tende kolayca dağılan kapatıcılığı süper bir ürün, alt kısmında aydınlatıcısı da mevcut.

13-Golden Rose Stick Conceilar; Kapatıcı ama ben göz altımı aydınlatmak için kullanıyorum,açık bi renk zaten ve süper yumuşak, kayıp gidiyor resmen, şiddetle tavsiye ederim...
Uygun bir vakitte farlarımı, rujlarımı, glosslarımı, fırçalarımı ve bunlar hakkında fikriyatımı da paylaşacağım..isterseniz tabii :)

12 yorum:

eylul_enise dedi ki...

elfin ürünlerini çok merak ediyorum ama cesaret edip alamıyorum
pasteli kesinlikle alıcam çünkü çok hoş yorumlar okudum
avonun ben de calming effect fondöteni var seviyorum renkli nemlendirici gibi çok hafif hatta bu ayki kataloğunda 13 tl galiba indirimde
ben flormarın pata kremini kullanıyorum günlük olarak seviyorum
next allık çok hoş görünüyor nerden bulabilirim?
golden rose stick ben de kullandım bitmişti flormar almıştım ama golden rose daha iyiydi bence sana katılıyorum
baya uzun bir yorum oldu yahu :))))

Adsız dedi ki...

8,12 ve 13 numaralari tavsiyen uzerine yazin deniycem canim :))

Adsız dedi ki...

8,12 ve 13 numaralari tavsiyen uzerine yazin deniycem canim :))

ZencefilliÇörek dedi ki...

uf harika bir post olmus, makyaj canta peek'lerine bayiliyorum :)

cecilia dedi ki...

thalescim bu uzunn ve güzell yorumun beni çoook mutlu etti, elfin ürünleri hem uygun hemde güzel bence cnm, pasteli kesinlikle tavsiye ediyorum zaten, avonun ürününü bay ımma sorimde annesi yardımcı olur getirsin bana :) next allık yurtdışından kuzenimin eşi yolladı cnm sanırım burda satılmıyor :(

enk'cim çok güzel ve uygun ürünler cnm kesinlikle edin pişman olmicaksın makyajı daha bi seviceksin;)

Zencefilliçörekcim postumu beğenmene çok sevindimm, teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Çok güzeller ya^^
benim henüz pastel ürünüm yok kapatıcı ve aydınlatıcı güzel bi ürüne benziyor alabilirim sanırım..
Tabikide isteriz diğer ürünlerinide paylaşmanı, ben böyle postları çook seviyorum^^

Sevtap dedi ki...

isteriz isteriz... Ama ben pudra kapatıcı fondoten kullanmıyorum bazen hoşuma gidiyor ama sürünce yüzümde maske var gibi geliyor :D Ama far bilhassa rımeli isterim veveve allıksız çıkmam allığı özel yakından isterim yaklaşık 10 yıldır pastelin katmerini kullanıyorum çok memnunum ama değişiklikte yapmak istiyorum ama esmer olduğum için bazı allıklar belli bile olmuyor :D

cecilia dedi ki...

Nah a Perfect Day; Bebikimm beğenmene sevindim :)
cnm pastelin kapatıcısının fiyatı 13 olması lazım çok da uygun, bi an önce al cnm.. Seve seve paylaşacağım o zaman :)

karabıdıkım; aslında öyle cnm bazı ürünler resmen ööyle hissettiriyor, alışınca sorun olmuyor ama sadece haftasonu kullandığım zamanlar bile oluyor, cnm simli allıkları öneririm sana kendini belli ediyor o halde :)

Stil Direktoru dedi ki...

Canımsın bak seviyorum seni bakım yap silmeden yatma emi melek kızım

EmmA dedi ki...

uzun zamandır sessiz izleyicilerindenim :) seni ve blogunu cok seviyorum, fırcalar hakkındaki yorumlarını bekliyoruumm, öptüm :)

cecilia dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ; tabiki çıtırımm unutmamak lazım onu, bende seni çok seviyorumm bebişkom,kocaman kocaman öperimm :X :)

EmmA; tatlım inan çok mutlu oldum ne içten sözler bunlar, şevklendirdin beni tabiki paylaşırım cnm, beni izleyip sevmen onure etti beni çok teşekkürler, birazcık keyif aldırabiliyorsam ne mutlu bana ;)

ŞIKELLA dedi ki...

pastel bencede çok başarılı canım

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails