TATLIYIM TATLISINIZ TATLILAR BLOGGER ÖDÜLÜ

11 Mayıs 2010 Salı

Çok cici, pek tatlı blog arkadaşlarımdan; sevgili nilgün, cicibebe, Yeşim, Atölyekedi, güneşyüksel , thales, nah a perfect day , çatı katı, Yaseminaslı ve Ayshenur beni bu tatlı blogger ödülüne layık görmüşler. Çok çok teşekkür ediyorum kendilerine o kadar mutlu oldum ki anlatamam :) Seviyorum hepinizi...



Kurallar :
Bu ödülü 10 tatlı blogger'a gönderin.
Bu ödülle ilgili bir post yazın fotoyu ve ödülü göndereni yazın.
Ödülü blogunuza koyun.
Ödüllendirdiğiniz 10 kişiyi yorumla bilgilendirin


Bi dünya tatlı blogger var 10 kişi ile sınırlandırmam çok çok zor..Ama kuralı bozmak istemiyorum o yüzden benim tatlılarımmm;


  1. Joey Potter
  2. Thales
  3. Duygu
  4. Stockholm Sendromu
  5. Çilekli sakız
  6. Dursun zaman
  7. Kokoş Tubiş
  8. cemre
  9. Sochic
  10. Mystery
  11. Bir sonraki ödüllerde görüşmek dileğiylee esen kalınn blog dünyası...:)

12 yorum:

Yeşim dedi ki...

:) Ben de seni seviyorum tatlımmm.

Adsız dedi ki...

canim cok tesekkur ederim...

nehircce dedi ki...

Hadi hayırlı olsun ödülün :)) öpüyorum seni.sevgiler.

eylul_enise dedi ki...

çok teşekkür ediyorum canımın içi çok öpüyorum kocaman

Duygu dedi ki...

Canım benim tatlı olan sensin kuzum.. çok teşekkür ederim.O şeker yanaklarından kocaman kocaman öperim mucccckkk:)

tubiss dedi ki...

ödülün hayırlı olsun canımcım bana da yollamışsın teşekkür ederim :))

Yasemin Asli Canbolat dedi ki...

Ve benden de sana ödül var :)


Sevgiler
Yasemin Asli

Adsız dedi ki...

canım burdada ödülün var
http://nahaperfectday.blogspot.com/2010/05/sweet-blog-odulum.html

Joey Potter dedi ki...

Ayyy teşekkür ederim. Hemde ilk sıradan :D pek bir sevindim canım ya :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Tesekkurler cecillia.. sen beni hic unutmuyorsun zaten.....

Ayshenur dedi ki...

bndede ödülün var cnmmmm!!!

üzüm kuşu dedi ki...

canımcım kaç tane cemre var bilmiyorum ki ben miyim ki acaba:))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails