Ceci'den tavsiyeler...

19 Mayıs 2010 Çarşamba

Açık renklerde yapılmış günlük göz makyajınızı siyah beyaz ve ışıltılı koyu tonlardaki farlarınızı kullanarak gece makyajına çevirebilirsiniz. Gerçi benim günlük kullandığım makyajım bile bol rimel, eyelinerla ağırlaşabiliyor görüldüğü üzere. 

Pratik olarak;

Göz kapağımızın kuyruk kısmına uyguladığımız siyah farı fırça yardımıyla gözaltına diplere kadar dağıtıp bütünmüş havası veriyoruz. Sonra kaş altına da açık tonda farı kullanıp aydınlık bir görüntü sağlıyoruz.
Ve makyajımız daha gösterişli daha koyu bir gece makyajı olup bitiyor...



Makyaj ürünlerinden en sevdiğim fardır desem yalan olmaz.

Çeşit çeşit renk renk far almayı seviyorum.

İşte farlarım...





Fiyonklu yüzüğümü sevgili rosein sayesinde Beyoğlu iş merkezinden 3 liraya aldım..:)
Teşekkürler cnm..
Sizde beğendiyseniz Beyoğlu İş Merkezi'nin alt katındaki ilk dükkanların birinde bulabilirsiniz...

13 yorum:

eylul_enise dedi ki...

renk renk ne güzel farlar güzelmiş

Serhat! dedi ki...

Hey allahım ya!

cecilia dedi ki...

thalescim teşekkür ettimm ;)

Serhat! :P :)

Atolyekedi dedi ki...

Canım renk renk farların bu saatte içimi açtı vallahi. Makyajında çok güzel olmuş.Ellerine sağlık. Bana kalsada gündüz koyu makyaj yapmayı seviyorum ama uygun bir ortamda oturmadığım için yapamıyorum.

cecilia dedi ki...

AtölyeKedicim çok teşekkür ettim cnm beğenmen mutlu etti, koyu renk makyajı bende çok sık kullanıyorum, anlıyorum cnm hiç olmasa özel günlerde yaparsın :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Göz makyajına bayılıyorum. Yüzükte süper. Sevgiler.

üzüm kuşu dedi ki...

canımmcım bayıldım yüzüğüne güle güle kullann

kozmetikperisi dedi ki...

cecilia wallahi ne yalan söyliyim oraya gelip o farların hepsini karıştırıp bakmak istedim :)) harikalar

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

güzel yapılmış bir makyaj ..... beceremeyenlere duyrulur, biriside benim :)

Yeşim dedi ki...

Tatlım, tavsiyen için teşekkürler. Hiç beceremem gözüme renk renk far sürmeyi :( hep tek renk sürüyorum :P Yüzüğüne bayıldım güle güle kullan :)

rosein dedi ki...

aaa ben bu yazıyı nasıl görmemişim hayret ediyorum kendimee. önemli değil canım çok sevindim bulabilmene :D güzel günlerde kullan.

cecilia dedi ki...

Muhabbet Çiçeği; cnm yorumun için çok teşekkürler, daha güzelleri senin olsun, öptüm :)

cemrecim; sağol tatlım, seninde yüzüklerin harika oluyor,daha nice ve güzelleri senin olsun ;)

kozmetikperisi; beğenmene sevindim cnm, gel karıştıralım beraber bakalımm :)

Belizimin Günlüğü; koyarken çok tereddüt ettim o kadar başarılımı emin dilim ama beğenmeniz mutlu etti ya cnm teşekkürler, sende yaparsın inan ;)

Yeşimcimm ah ah ben onu bile beceremezdim tatlım beğenmene sevindim, öperimm :X :)

roseincim; tekrar sağol paylaşımcı arkadaşım, öptüm sevgimle :)

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Burcu

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails