Ayrılıklara da dayanırmışım...

23 Mayıs 2010 Pazar
Başlığa bak yazıya bak diyeceksiniz. Reklamından farklı, seyirciyi ters köşeye yatıran dizilerin senaristleri gibiyim dimi :)



Tükettiğim kozmetik ürünlerinden bahsediyorum halbuki..




Bunları bitirdiğime seviniyorum çünkü yenilerini almak için sebebim olmuş oluyor :)









1-Loreal Canlandırıcı Tonik: 2 yılı aşkın mazisiyle başlarda sık, sonlarda seyrek kullanmam neticesinde miladını dolduran bu ürünü başarılı buluyorum...


2-Diadermine Hassas Göz Makyajı Temizleyici:Severek kullandım, tekrar alınır ama cilt bakımında çeşit çok, başka ürünler denemek istiyorum.



3- Loreal Telescopic Maskara: Bunun fırçasını çok seviyordum, hatta ürünü atmayıp fırçasını kullanmak adına saklamayı düşünüyorum..




4-5- Rimmel Fondoten ve Elf Bronz Powder'ın ortak bir hikayesi var, ikisi de ömürlerini birleşerek tamamladılar. Şöyle ki..;





Kırılan elf bronz pudramı avonun kullanmadığım tenime çok koyu gelen sıvı fondoteniyle karıştırıp bitmiş rimmel fondotenin içinde muhafeze ettim. Aslında tam bitmedi, çok az kaldı, bitirip çöpe yollayacağım..


Saçım, kaşlarım oldukça siyah olmasına rağmen ten rengim o kadar bronz değildir, kışın benden beklenmicek şekilde beyazımdır :) Farkı, farklı zamanlardaki iki resmin kolajı sayesinde anlayacaksınız..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

hic bir makyaj urunumu asla ama asla bitiremedim bu zamana kadar :)) ama ben yinede hic durmadan aliyorum :(( imremdim simdi keske bende bitirebilsem bosa para vermis olmazdim ..

Ayshenur dedi ki...

ohh!ne güzel bitsinki yenilerine yer acılsın;)

cecilia dedi ki...

enk; cnm bnm bende bitiremiyordum inan ama sık sık kullanmaya başlayınca zamanla bitebildiğini gördüm :) belki ilerde sende bitirirsin :)

Ayshenur; haha aynen cnm aynen bahanem olur ne güzel :)

eylul_enise dedi ki...

ben bembeyaz olduğum için bronz pudra kullanamıyorum en son avondan arabian glowun açık ton pudrasını aldım ama resmen tenime 4-5 ton koyu geldi allık olarak kullanıyorum bende ama bronzluk çok hoş oluyorr bu arada yenilerini alınca göstert bize ceciiii :)))

rosein dedi ki...

hayırlı olsuuun. ben de ürün bitirmeye bayılıyorum. atılmadan bittiyse çok mutlu oluyorum. =)

Mystery dedi ki...

beyaz ol cecicim daha iyii ohh akça pakça :))

cecilia dedi ki...

thales; evet cnm katılıyorum çok beyaz olunca bronzerlerı allık olarak kullanmak iyidir ama yanarsan rahat kullanırsın diye düşünüyorum. Ayıpsın gösteririm tabiki :) ;)

rosein; evet cnm ürün ziyan olmadan bittiyse ohh değme keyfimize :)

Mystery; bebeimm ama ben bronz olmayı da seviyorumm :$

cecilia dedi ki...

thales; evet cnm katılıyorum çok beyaz olunca bronzerlerı allık olarak kullanmak iyidir ama yanarsan rahat kullanırsın diye düşünüyorum. Ayıpsın gösteririm tabiki :) ;)

rosein; evet cnm ürün ziyan olmadan bittiyse ohh değme keyfimize :)

Mystery; bebeimm ama ben bronz olmayı da seviyorumm :$

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails