Aldımm yine..

7 Mayıs 2010 Cuma
Neyse ki bitti bu hafta..ne kadar uzun geldi bana. Bugün çok gergindim normalde cuma günleri tatil modunda pek bi şen olurdum ama sabah mide bulantısı ve baş ağrısıyla uyanınca ve bütün haftanın yorguınluğunu iliklerine değin hissedince pek bi tatsızdım..Ama herzamanki gibi bişi alınca kendimi buldum neşem yerine geldi..
Watsons indiriminden Nivea tonik...Bilginiz olsun müthiş indirimler devam ediyor...




İsim yazılabilir el yapımı tahta aynalar, otantik ruhuma iyi gelecek...
Bir tanede arkadaşa alınır...




Maybelline mat pudra..En koyusunu seçtim yazı düşünerek tenime uydu deneme amaçlı uyguladım..Resimde hiç de koyumuş gibi durmuyor ama detaylı anlatımını daha sonra paylaşırım..





Yeni yüzüğüm... siyah gibi görünüyor ama içinde parlement mavisi ışıltılar var...



Euromoda kırmızı halhalı görünce kırmızı elbisemi düşünerek aldım daha çok..şimdi bişiye benzemiyo ama takınca çok hoş duruyor..:)
Bi kaç da far almıştım resmini bulamadım, ihtiyacım olduğundan değil tabi far sapıklığımdan :) annem bunları sergimi yapacaksın diyor bi ara üşenmeyip paylaşacağım..
Herkese mutlu mesut haftasonları...!
:)

12 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Ooooo diyerek baktım vallahi. Teşekkür ederim tatlım bende bir bakayım watsona. Hepsi ama hepsi çok güzel, güzel günlerde güle güle kullan

Mystery dedi ki...

oohhhhh güle güle kullannnnn arkadaşııım süper hepsii :))

MKBL dedi ki...

Canım hepsini güle güle kullan.Halhala bayıldım çok güzel.İyi haftasonları.

tubiss dedi ki...

güle güle kullan şekerim valla farlarını merak ettim bizim far sapıklığımızı anlamıyorlar doğru söylüyosun :)

nily21 dedi ki...

yaşasın alışveriş :)) güle güle kullan..yüzüğün yıldıztaşı dediklerinden mi? ben de böyle taşlar almıştım, lacivert içi simli gibi kolye yapıcam diye unutmuştum..yüzüğünü görünce hatırladım..:)))

Yeşim dedi ki...

Tatlııım çok güzel ciciler almışsın :) Aynalara, yüzüğe ve halhala bayıldım. Mutlu günlerde kullan hepsini. Güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle...
Sevgiler.

Duygu dedi ki...

canım benim,güzel günlerde kullan hepsi çok güzeller gerçekten..

caramel macchiato dedi ki...

indirim fln yok, yok ole bişey =)) gule gule kullan =)))

eylul_enise dedi ki...

güle güle kullan canım niveanın o setini ben de kullanıyorum hatta bitmek üzere çok memnunum bir daha alıcam

L@febesi dedi ki...

güle güle kullan,sür sürüştür, tak takıştır :))

Unknown dedi ki...

Ne zamandır ahşap ayna arıyorum ama bulamadım.Keşke yakın olsa oraya gidebilsem :) Aldıklarını güle güle kullan canım.

rosein dedi ki...

nivea setten ben de indirimde alıp kullanmıştım. kokusuna bayılıyorum bu denizli ürünlerin =) güle güle kullan aldıklarını.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails