Pozitif Ol...

18 Mayıs 2010 Salı



Çok yoğun bi hafta başladı.

Haftasonu büyük organizasyonumuz var ve büyük bi yarış...bakalım neler olacak?

Bugün başımı kaldırmadım işten. Neyse ki yarın tatil, biraz olsun dinlenirim.

Güçlü olmaya çalışıyorum. Bazen nedensizce pes ediyorum, yorulduğumu hissediyorum, sızlanıyorum da...Ama pozitif olmaya çalışıyorum..

"Be Pozitive.."

Bu cümle yazılıydı not kağıdında, giderken bilgisayarıma yapıştırmıştı.


Hep hatırlarım" Itır abla"mı..O 6 ay çalışmıştı bense o kadar yıl neredeyse..
ben giderken ne yazarım acaba sonrakime?
:)
Neyisee haydii cümeleten be pozitive..;)

8 yorum:

çatı katı dedi ki...

ohhhmmmmm tüm pozitifliğimi gönderiyorum sanaaa :) ay bana kalmadı eheheheheh :) öpüyorum tatlım

Atolyekedi dedi ki...

Aaaah ah bende bir pozitif olmayı başarabilsem, bu aralar hiç iyi değilim. Dolayısıyla pozitifte olamıyorum canım ya.

Mystery dedi ki...

sen de 'be pozitive' canıım :)

Yeşim dedi ki...

Canım Cecilia'm, insan beyni negatif düşünmeye daha yatkınmış. Dolayısıyla pozitif olmak aslında gerçekten de zor. Zoru başarmanın tadı ise bambaşka :) Sakın pes etme, hayata gülümse ki o da sana gülsün :)

Leah dedi ki...

İyi düşün iyi olsun ha. Valla düşüne düşüne helak oluyorum ama bazen de olmayınca olmuyo be ceci :/
pessimist mode on yaptım galiba :/

Asli :) dedi ki...

Hayatımda hep pozitif oldum. Ama acıların çocuğuyum yeminnen :) Herşeye rağmen gülebiliyorum ama hayata karşı. Pozitif olmaktan vazgeçemem zaten :)
Öptüm. :)

gunesyuksel dedi ki...

canım a... ben de kendime hep geyık olsun, hep gülim die.. basım sıkıstıgında.. "hadı be gunes, kesseler acımaz" diyom.. sona kendı kendıme guluyom komık gelio ya.. ondan enerjı doluyom.. iim rast gidiyo.. hadi cecilia.. kesseler acımaz , aslanım benim.. :)

cecilia dedi ki...

çatı katı; çok tatlsın cnm aldım bilee :)

AtölyeKedicim; olmamız lazım ama cnm gayret edicez napalım :(:

Mystery; eyvallahh bebişimm :)

Yeşimcim; ya bitanesin valla senin bu pozitif yazıların yorumların bile yeter, öpüldün ;)

Leahcim; gelip geçiyo o dönemler ya işte bize gereken belki de biraz sabır ve o sabrı pozitiflik olarak adlandırıyoruz. :)

Aslı:) bende hep olmaya çalıştım cnm ama bazen ben pozitif oldukça inadına negatiflik bulio beni die düşünüorum ama bende inadı bırakmıyorum inadına pozitif :)

gunesyuksel; haha koptum yaa güzel sözmüş valla bende kendimi böle telkin ediim kesseler acımaz, aklıma getiricem hep bebek sağol ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails