Alışveriş ve Sinema...

15 Mayıs 2010 Cumartesi
Bugün aldığım ciciler.
Sandaletler 25 TL, çanta 10 TL.


yer: Bakırköy Cumartesi pazarı... (ayakkabı pazarın girişindeki dükkandan)
Sandaletlerin kahverengi ve beyazı mevcut. Almak isteynler yarında gidebilir, açıktır herhalde.
Yarın hemen giymeyi düşünüorum ayacıklarıma renk gelsinn :)




Benim pazar sevdam bittikten sonra yemek yiyip sinemaya gittik.

Vizyonda pek güzel film yoktu bana göre. "Remember Me" filmine girdik,mysterycim de bahsemişti daha önce, kötü olmadığını biliyordum sadece başka detay yoktu aklımda, yorum filan hiç okumayı sevmem zaten vizyondaki filmler hakkında. En iysii beklentisiz boş kafayla gitmektir bir filme. Sevdim neyseki. Konular klişe gibi geliyor artık bana neden bilmiyorum ama. Ayrıntılar filmi farklı kılıyor, eğer güzel yerlere vurgu yapılmışsa hoşa gidebiliyor. Tyler'ın kızkardeşi için çabalaması, sorumsuz ebeveyn ve çocuk ilişkisi, tutkulu ve birden gelişen aşk,espriler, az da olsa arkadaşlık...güzeldi..O küçük kızla uğraşan sınıf arkadaşlarına uyuz oldum. Ama Tyler güzel derslerini verdi. Ally hoş bi hatundu, bu ikili tutkulu bir aşık oldular, sevdim. Tarihle ilgili bocalamalarım oldu, kaç yaşında bu, kaç yıl geçmiş filan derken öğretmenin tahtaya yazdığı tarihle irkildim, aha dedim özel bi gün. Filmi 11 Eylül saldırısına bağladılar. Ve O beklenmeyen sona çok üzüldüm, iki damla yaş da akıttım. Bu kadar açıklama yeter ki izlemek isteyen insanlar kabak gibi herşey meydanda diye vazgeçmesinler dimi... :)

23 yorum:

gençbiranne dedi ki...

sandalet 25 liramı???
harika bişi bu:))
güle güle giy

tubiss dedi ki...

ayy güzel film içinde zati Robert Pattinson'da varken :)) bu arada elbiseyi üzerine tutman fln çok komikmiş ya :)))

eylul_enise dedi ki...

bir kaç haftadır biz de gitmiyoruz sinemaya bu flme gidelim bari sandaletlere bayıldım çantaya isem öldüm yalnız benim ayakkabı olayım tam bir facia çünkü 35 giyorum sandalet ve klasik ayakkabılarda ve çok nadir bulabiliyorum :((((( benimle ayakkabı almya gelenler benimle bir dönem görüşmüyor çünkü onlar bile uyuz oluyor benim minik ama gereğinden fazla minik ayacıklarıma :(( güle güle kullan ciciklerini canımmm

İğne İle İplik dedi ki...

Güle güle kullan canım:) Filmle ilgili yorumlarını yazdım aklımın bir kenarına:)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

hehe:) azcık çaktırdın sanki sonunu ama merak ettim gitmem lazım benimde:) güle güle kullan tatlım benim! çok güzel hepsi..

Yeşim dedi ki...

Tatlım süpersin yine bulmuşsun ucuza güzel ciciler :) Sandeletlerin de çantan da çok şık güle güle kullan ikisini de :)

cecilia dedi ki...

gençbiranne; evet üstelik bu kadar cici süslü bi sandalet :) aslında diyci hatunlar yapabilir bunu :)

tubisscim valla Robert Pattinsonla ilgilenen biri diildim ama alacakaranlığı da izleyen biri olarak başarılı buluyorum :) haha evet napiosun ya diye kızdı ama :)

thalescim 35i bilmem ama benim ayak kalıbı değişiyor 38-39 dolaylarında taraklı olunca sinir oluyorum o yüzden küçük ayaklara özenirim bende :)

İğne ile iplikcim çok teşekkür ettim :)

My make up story yok yok cnm sen gene de git belki anlattığım gibi diildir :P :) sağol cnm..:)

cecilia dedi ki...

Yeşimcim çok sağol tatlım ya evet çok alışveriş yapıyorum ama ucuz yapıyorum o yüzden içime siniyor, yoksa batardım kesin :( :) teşekkür ettimm :X

Adsız dedi ki...

sandalete bayıldım cok cici iyi günlerde kullan sekercim..

Öykü dedi ki...

Eee, ama filmin sonunu soylemissin tarih falan verip :P

Duygu dedi ki...

cecim inanmıyorum bu kadar olur bende perşembe pazarından aynı sandaletin beyazından aldım hihi:)çok süslü sevimli bişi bayıldım üstelik çokta rahat:)güle güle giyelim şekerim:)

Adsız dedi ki...

sandaletleri bi markanin magazasinda gördum ve fiyati 100 tldi alicaktim ama suan vazgectim gelince dört cift alirim :)) cantada cok sIkmis gule gule kullan canim ..

Joey Potter dedi ki...

İyi günlerde kullan Cecicim çok şıklar. Fiyatları da uygunmuş.

Siyah Kedi dedi ki...

O tatlı sandaletleri twigy'nin katalogunda görüp bayılmıştım, ama daha pahalılardı! Çok güzeller :) ben de böyle bişey alıcam yaz için kendime :) güle güle kullan :))

Adsız dedi ki...

Sandalete bende bayıldım güzel günlerde giy canım^^
Filmi kıskandım:( En son sinemaya gittiğimde işte geçen hafta felan bu gelecek proğramdaydı izleyemedim:(:(

Sevtap dedi ki...

özellikle çantan çok ciciymiş canım.Güle güle giy tatlım

cecilia dedi ki...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandancım tatlı kelebeğim çok sağol beğenmene sevindimm ;)

Öykücüm ama filmin içeriği sonuyla çok çok farklı yani bu kadarından filmi anlaman mümkün değil, hem bu filmde öle son mon önemli değil izlemenin keyfi bambaşka inan :)

Duyguşum kuzucumm kanımız birbirimize neden kaynıyor işte, kalplerimiz bir ondan, çok mutlu oldum şimdii kuzucumun da ayağında aynı sandalatler gezcez bu yaz ayrı yerlerdede olsak, seviyorumm seniii :X :)

enkcim sakın o okadar para verme, türkiyede herşeyin uygunu var, zaten bu gibi şeyler bayanların sürekli giydikleri şeyler olmadıından müthiş kaliteli olması gerekmiyor, o yüzden fiyatı uygun olanı kapmak lazım..

Joeycimm çok sağol cnm benim beğenmene sevindim ;)

Siyah Kedicim; öylemii bak şimdi daha bi sevindim model güzel cnm sandaletler yaz için süper oluyor, teşekkür ettimm ;)

Nah a Perfect Day; bebiim teşekkükrler, ya ama üzülme cnm hayat çok uzun, daha ne filmler görceksin miniciğimm öptümm :X:)

karabıdıkım bende çok sevdim cnm çok teşekkürlerr :)

rosein dedi ki...

sandaletler süpermiş.güle güle kullan. ben de bir uğrayayım oraya. böyle bi sandalet almayı düşünüyordum yaz için =)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

canım iyi günlerde kullan:))

gunesyuksel dedi ki...

canta 10 üzerinden 10
sandalaet 10 üzernden 12
filmdeki cocuk 10 üzerinden 1200 :)

Atolyekedi dedi ki...

Canım benim ikiside çok güzelmiş, iyi günlerde güle güle kullan

Stil Direktoru dedi ki...

Oh güzel günlerde kullan canım

bircanın renkli dünyası dedi ki...

sanırım aynı ayakkabıyı almıs olabılırız ve aynı sınema fılmını seyratmıs olabılırz hahah ben coks evdımsenı :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails