BU YAZ BOL DOMATES YİYELİM Mi? :)

13 Mayıs 2010 Perşembe
Kanserle savaşta 'kırmızı' gücü
Kırmızı renk pigmentine sahip besinler, kanserle savaşta önemli bir rol oynuyor

Uzmanlar açıkladı: Sebze ve meyvelerin kanserden koruyucu etkisi doğal olarak yetiştikleri dönemde daha fazladır. Bu nedenle besinler en bol ve en ucuz olduğu dönemde sıklıkla tüketilmelidir.

Kırmızı ve siyah renkli meyve ile sebzeler kansere karşı etkilidir. Çünkü bu renk pigmentine sahip besinlerin kanserle savaşım gücü çok yüksektir.


Kışın karnabahar, kara lahana, kırmızı lahana; yazın ise en çok domates tüketilmelidir.


10 yorum:

Unknown dedi ki...

Gerçek domates olsa neden yemeyelim değil mi?
:)

cecilia dedi ki...

orası doğru tabiki en iyisi tarladan toplayıp yemek :)

Atolyekedi dedi ki...

Tatlım ya inanki sağlıklı beslenmek meyve sebze ne varsa yemek istiyorum ama alırken içinde ne var acaba diye düşünerek alıyorum ve öylede yiyiyorum. Çok haklı ve doğru bir yazı yazmışsın. Sanırım kendimiz yetiştirerek bunu sağlayabiliriz. Ah keşke mümkün olsa soru işaretleri olmadan istediğimizi yerdik. Ama tabiki yiyeceğiz artık Allah emanetiz :))

gençbiranne dedi ki...

bu kanser öyle lanet bi hastalık ki yemek içmek fasa fiso.
benim kayınvalidem ve görümcem rize'de yaşıyor temiz hava ve kendi mahsülleriyle besleniyorlardı.
sonuç;ikiside şuan kanserle mücadele ediyor.ve durumları ağır

Ayshenur dedi ki...

yada saksıda yetiştirelim onları toplayp yiyelim yoksa yokki güzel gercek domates cnm ya!

Adsız dedi ki...

burdaki domateslerin ne tadi ne kokusu var ama turkiyeye geldigimde mis gibi kokusu ve lezzetiyle bol bol tuketiyorum :)) resimde pek al benili duruyor :)

Adsız dedi ki...

ay salkım domatese bayılıyorum ama tabi kışın tadı hiç güzel olmuyor o kadar para verip alıyoruz salkım diye hormonluları kekliyorlar bize. yazın en sevdiğim sey canakkale tarla domatesi peynir ve simit oyy ye ye doyamam vallahi..Etten daha güzel gelir bana.

Joey Potter dedi ki...

Domatese bayılırım. Domates sosuna ölürüm :D yiyelim hadi :D

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Ayyy bayılırım canım domatese bencede bol bol yemek lazım mis gibi...

Duygu dedi ki...

Kuşum domatessiz asla olmaz, ben yaz kış domates olmadan kahvaltı edemiyorum.Bayılıyorum ona,herhalde domates tüketmediğim bir gün yoktur.Ama tabi mevsiminde yemek en sağlıklısı..Benim gibi bağımlı olunca mecbur mevsime filan bakmadan yiyosun :)))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails