Harika Oyna..Oynamaya Doyma..:)

28 Mayıs 2010 Cuma

Hafta içi kına gecesi mi olur ya, hem de cuma da değil perşembe, ertesi gün iş!

Dün iş çıkışı koştur koştur gittim eve, hazırlandım o yorgun argınlıkla. Ama gece başlayınca niyeyse allah tarafından bi enerji kuvvet geldi de oynayabildim :) Ya oynayamasaydım hiç ne olurdu halim, bizde oynanamak çok büyük ayıp, günahtır da :)

Püff amma yorgunum, yarına karşı enerji toplamam lazım.Malum düğünde de döktürcez,döktürme mecburiyetindeyiz yani kaçış yok. Oynamaktan bitkin düşersin de acık bi sandalyeye çömersin, teyzenin biri gelir,hiçbi samimiyetinde yoktur he, "ne oturuyosun hadi kalk oyna kız oyna" diye dürtükler sırıta sırıta :) Sen de söylene söve kalkıp oynamaya başlarsın, yüzde hafif bıkkın bitkin gülümsemeyle..

Bide kına gecesinde ağlanır dimi, gerçi biz erkek tarafıyız. Ama kız tarafıda olsak, hatta şahsen bizzat kendimin olsa ağlamam heralde ya eskidenmiş o annemin evinden çıktım gittim durumları, şimdilerde kızlar hep annelerinin evinde :)

Bugün cuma ya hani yaşasınn tatil başlıyo ya hanii...

Bu güzel şarkıyla coşalım ha ne dersiniz...




hadi kalk yerinden oyna
oyna oynamaya doyma
bu gece senin yarını boşver
kim ne derse sesini duyma!


Harika Avcı vardı bi ara hakkat şimdi nerelerde ya, ben beğenirdim kendisini..Hatun kaç yaşında hala "taşın vücut bulmuş hali" durumlarında, yanılıyormuyum. Hani cami yıkılsa da mihrap yerinde cinsinden :)

10 yorum:

nily21 dedi ki...

lisedeyken falan sinir olurdum, annemler düğündü kınaydı oyna diye tuttururdu..ama şimdi kimsenin sölemesine gerek kalmıyor, hopp fırlıyorum :)))))bu arada H.Avcı'yı yakından da görmüştüm gerçekten taş ama şimdilerde psikolojik sorunları var diye duymuştum yazık ...

cecilia dedi ki...

nilgüncüm; ay sorma bende o zamanlar sinir olurdum utanır sıkılırdım şimdi hiç kasmıyorum valla zaten düğün dernek gerekmio, her türlü organizasyonda kalkıp oyniorum :)Hımm demek ondan gözükmüyo gerçi kimin yokki :) düzelir inş ya :(

Joey Potter dedi ki...

'Oynamazsan nazlı yarim, gençliğine doyma'diye bir şarkı vardı :D Konbin fotolarını bekleriz o halde :D

cecilia dedi ki...

Joeycim evet o da süperdi :) tabi koyarım bebek, akşama :)

Tropik Rûya dedi ki...

ahh ahh keske bizde de bir iki düğün dernek olsa da kurtlarımızı döksek. Sanki kovuktan çıkmışız gibi hiç düğün olmuyo biz de ya :S akraba çok ama düğün yok, ne hikmetse :)

Atolyekedi dedi ki...

Ay şekerim boşver sen o yaşlı teyzeleri içinden ne geliyorsa öyle yap tatlım

cicibebe dedi ki...

o yorgunlukla dügün olmasın diye artık perşembeden yapılıyor kına geceleri maalesef.. tabi kendilerini düşünürken bizi hiç düşündükleri yok :/
haydi dügünde bol oynamalar cnm :)

cecilia dedi ki...

Tropik Rüya; kimse evlenmio demek, bizdede peş peşe gidiolar, aslında öz evlilik çok evlilikten iyi,mutluluk olsunda düğün dernek bahane :)

AtölyeKedi: hehe haklısıncm istediğim zman eyvallah zaten, içimden gelmiyorsa kpırdamam :)

cicibebe;sorma cnm ya bizi düşüne yokk neyse geçti gitti bakalım, sağol cnmcım :)

Kbr-Bhdr dedi ki...

şmdi ağlaması gerekn taraf erkek tarafı bncesine:) kızları görmüomusun ahh ahh bu kzlar:P
bu akşam ablacıımın sözü var şahsen ben onda bilene ağlamaı planlıorum:) kına gecesini heç düşünemiorum:)

cecilia dedi ki...

Kbr-Bhdr haha doğru diyosun ya kesinlikle, kız kısmımız çok fena, dediğim dedik, asıl kaynanada erkek annesi değil kız annesi valla damadın vay haline :)

Kübracım senin için zor olcak tabiki ben kendim giderken ağlamam da ama çok sevdiğim bi ablam olsa (ki yok :( ) ondan ayrılırken kesin ağlardım, neticede kızkardeşler çok şey paylaşıyorlar ve böle bi ayrılık zor oluyo, ama sen genede az ağla çok gülümse olurmu :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails