Yeşil İstiyorum...

19 Mayıs 2012 Cumartesi
Nişanımıza 1 aydan az bir zaman kaldı. 
Mekanımız tutuldu. Davetiyelerimizi tasarladık. İlk dans şarkımızı bile seçtik bir gece aşkımla telefonda konuşurken birbirimize şarkı dinleterek :) Kuaförümüzü ayarladık, fotoğrafçımız için de kafamızda bir takım şeyler belirledik.
Onun giyeceği takımı da aldık. Ama benim ne giyeceğim hala muamma.
Ne giyeceğimi bilmiyorum ama elbetteki sürekli düşünen, tasarlayan, ben olsam ne yapardım felsefesiyle yedeklenmiş her kadın beyni gibi  hoşuma giden renk ve modelleri kullanıma açıyorum.. 
Yeşil olsun diyorum..Hani bana yeşil yakışır diye düşünüyorum...
Evet kafamda uzun zaman önce belliydi. Nişan için yeşilin en güzel tonunda bir elbise.  Model olarak da kabarık eteli olan modelleri düşünmüyorum. Vücudu saran, balık modellerden de istemiyorum. Dökümlü gelen, çok sade olmayan, parıl parıl disko topunu da andırmayan sıradan olmayan bir model olsun istiyorum. Tek omuzlu olabilir, straplez olabilir, yırtmacı olabilir ama derin değil, ayarında. Çiçeklerle romantik olabilir, işlemeler, nakışlarla otantik olabilir.  Bilmiyorum nasıl bir şey olacak yada bunlarla hiç alakası olmayan bir model ve renge de aşık olup evet diyebilirim. Tabi bunlar sadece kafamda, daha gezmeye, denemeye başlamadık. Oleg Cassini gideceğim yerler arasında. Bana önerebileceğiniz başka bir marka, mağaza, yer var mı? Hayalimdeki elbiseye sizce nerde ulaşabilirim?








Bu tarz bir saç aksesuarı takmak istiyorum ayrıca...Ceci Sultan modunda salınayım eteklerimi toplayarak :)


Yardımlarınızı, önerilerinizi bekliyorum...sevgilerimle...:)

15 yorum:

Unknown dedi ki...

canım yeşil eminim çok yakışır sana saç aksesuarı fikri de çok hoşuma gitti baştan üçüncü kıyafet de oldukça farklı geldi bana diktirmeyi düşünüyosan hiç vakit kaybetmemen lazım cidden çok az kalmış ay ne heyecanlı yaa:)

tarih84 dedi ki...

ilk elbiseye bayıldımmmmm.

İnşallah elbise işi de içine siner her şey gönlünce olsun canım.

White Perla dedi ki...

Yesil cok iyi bir secim, ikinci resimdeki elbiseye bayildim. Bence o cok guzel durur o sac modeliyle:)
X

www.whiteperla.blogspot.com

Mystery dedi ki...

bi dakika yaa ben şokum şu an. Ben geçenlerde ana sayfamdan senin bloguna tıkladım ama taaa kültür şoku adındaki yazın vardı. Şimdi rastgele blogumun sağ tarafındaki okuduğum bloglar kısmında yazını gördüm tıkladım ve şok! Neden ben görememişim yazılarını bunca zaman aklım almıyo şu an ve inanılmaz bir şok halindeyim :D

Şöyle bi baktım ama çok uzun zamandır olan hazırlıklar gördüm bir kez daha şok oldum. Kimdir nedir ne değildir diye hepsini okucam ama finallerim başladığı için ders çalışmam da lazım bi yandan. Bu yazıyı okudum sadece ve hala şokum! Elbiselerin hepsi güzelmiş de ben hala malım şu an :D Finallerim bitsin ilk işim bu olayın en başından okumak olucak. Hey allahım olayın büyüğünü kaçırmışım :D

Ne diceğmi bilemedim ama bil ki hala şoktayım :D

Syhn dedi ki...

bence nişan kızının birazcık gösterişli olmasında sakınca yok diğer abiye giyenlerle karışmasın öne çıksın.
ona göre bi model olsun.. hadi bakalım az kalmış ;)

GüzelGül dedi ki...

demek bir aydan az kaldi ne cabuk geciyor zaman ama cogu seyi halletmissiniz.Bizde 2 hafta icinde herseyi halletmistik hersey istedigimiz gibi oldu ama nisan iptal edilmisti :) hersey bosuna oldu yani iste kismet dedikleri bu olsa gerek :) seneye kaldi artik nisanla dügün :) sana yardimci olmak isterdim canim ama trde yasamadigim icin bende pek tavsiye edecegim yerler yok :((( ama yesil niye sectin onca renk icinden?? en sevdigin renkmi yoksa yakistigi icinmi?? sen esmerdin dimi canim??Eger esmer ise cok güzel yakisir yesil :)Bu arada inanki senden heyecanliyim ins hersey istediginiz gibi olur canimm allah ayirmasin

Mein Blog/Blogum

Begüm Eryıldız dedi ki...

Ben nişan elbisemi alırken istediğin tonlarda birçok elbise vardı Privenuptia'da istersen oraya bir bak canım kolay gelsin;)

Kobicanin Dünyası dedi ki...

Bende şu sonuncu fotoğraftaki elbiseyi çok beğenmiş ve istemiştim.Ama daha sonra vazgeçtim :)Bulabilirsen onu al bence çok güzel.
Sevgiler..
Bloguma beklerim ;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Herşey hal olmuş ama en önemli kızım sona kalmıs sankim :)) bulursun hayatım merak etme, şuan yeni mevsime geçiş oldugundan her yerde yeni sezon süper şeyler var.. Biraz fazla dolaşman gerek belki ama çoğu gitmiş azı kalmış diyelim..

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

canım çok sevindim senin adına tebrik ederim.Nişana çok az kalmış tavsiyem diktirmemen.çünkü illa ki bir sorun çıkıyor sonra stres üzüntü oluyor boşuna bir sürü abiye satan mağaza var eminim istediğin gibi birşey bulursun.yeşil sana çok yakışır çok cici durur tenine.bende eltimin düğünü için yeşil elbise arıyordum buldum sonunda ama benimki balık modeli.sana kolay gelsin canım tatlı telaşlar bunlar.bu arada saç aksesuarını çok beğendim:)böyle birşey düşünebilirsin.:)

Roxelanne dedi ki...

number 1 baby;)

senem dedi ki...

sultan gibi olursun kuzum çokta tatlı olur renk harika :) 2. ve 3. resimdeki hem renkler hemde modellere bayıldımm

tubitos dedi ki...

renk seçimini ii yapmışsın canım özellikle dış çekim yaptırcaksan yeşil çok güzel duruyor. ben aysiradan almıştım ama bnmki kabarıktı ama sadeydi de.. ben çok severek aşık olarak giydim, hadi bakalım istediğin gibi bulursun inşallah

Gül dedi ki...

3 - 4 ve 5 güzelmiş ama 5 daha çok hoşuma gitti :) sevgiler

PELLORA dedi ki...

Ben de yeşil istemiştim nişanımda hatta Networkden almıştık tek omuzlu bir elbise..terzi tadilat sırasında mahvetti elbiseyi:( bir tane daha yoktu vede..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails