"SÖZ Daha Güzeliz Baharda..."

10 Mayıs 2012 Perşembe
İnsan kendini daha başka ne zaman prenses gibi hisseder ki? Tabiki kendi masalında...

Baştan ayağa yani saçımdan ayakkabıma kadar olan fotoğraflar sadece bu ikisiydi. Ayakkabımı ayıla bayıla aldığım için görmenizi çok istedim. fuşya dore-gold uyumunun göz alıcılığını ne kadar yansıtabildim bilmiyorum ama benim çok hoşuma gider ki aldığım iltifatların en güzeli sevgili kayınvalidemin "bizim gelin bir içim su olmuştu" demesinden seçimimin ne kadar doğru olduğunu anladım :)


Ayakkabılarım...


Gri simli gibi çıkmış ama aslında altın sarısı parıltıları var...



Saçım...
Örgülü balerin topuz gibi farklı bi model düşünüyordum biliyorsunuz ki ama kuaförün o çok kolay bi model benim için demesiyle vazgeçtim,  kendimi ellerine bıraktım. Açıkçası sonuçtan memnun kaldım :)








Ve makyajım.. 
Canım arkadaşım yapmaya başladı fakat göz kısmına gelince, sen daha güzel yapıyorsun gölgeli makyajı ben senin gibi yapamıyorum diyince göz makyajımı kendim yaptım, geri kalan onun eseri...:)



Nasıl olmuşum? :)

28 yorum:

joyvemoda dedi ki...

elbisenin rengi de saçın da herşeyin güzel olmuş canım :) tebrik ederim :))

mughetto dedi ki...

çok tatlısın cnm maşallah :)

cecilia dedi ki...

joyvemoda: çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

mughetto: mugocum cnm çok teşekkür ederim sende öylesin :*

kitana dedi ki...

herşey güzel ama yüzdeki mutluluk çok şık duruyor:)

kitana dedi ki...

herşey güzel ama yüzdeki mutluluk çok şık duruyor:)

senem dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun taltım ayakkabıların çokk tatlı sende öyle :)

Unknown dedi ki...

çok güzel gözüküyosun canım benim mutluluğun daim olsun <3

cecilia dedi ki...

kitana: bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim, bunları okumak bile beni çılgınca mutlu etmeye, yüzümce koca bir tebessüm oluşmasına yetiyo :)

*ssdesignbutik; çok sağol senemcim, beğenmene çok sevindim..

Benden Bişeyler: teşekkürler şekercim, amin :*

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

tebrık ederim canım çoook güzel olmussun bayıldım...allah tamamına erdirsin....

BÜTÜ dedi ki...

çok hoş olmuşsun canım gülen yüzün hiç ama hiç solmasın :)

parfoj dedi ki...

tebrikler! ::) cok hos gorunuyorsun

Leah dedi ki...

ceciiiiiiiiimmmmmm allah tamamına erdirsin tatlım, çok güzel görünüyorsun daha güzelleri nişanın, düğüün için olsun inşallah! :*

Unknown dedi ki...

çok çok güzel olmuşsun elbisenin rengi en sevdiğim renklerden biri.Darısı gelinlikli resimleri görmeye inşallah.Allah tamamına erdirsin.Kayınvaliden çok doğru söylemiş maaşallah:)

Özlemden dedi ki...

oooo biriçim su olmuşsun valla, yalan yok:)))sevgiler
41 kere maşallah

assortiek dedi ki...

:)tepeden tırnağa 10 numara olmuşsun,kayınvaliden çok doğru demiş valla:))

GüzelGül dedi ki...

ayy canim kiyamam ne güzel olmussun tam prenses gibii bu senin rengin kesinlikle dogru bir karar vermissin :=) tekrar kutlarim canim

Mein Blog/Blogum

aşgaane dedi ki...

nasıl mı olmuşsun? kayınvaliden hakılı tatlım, bir içim su olmuşsun gerçekten:) saç, makyaj, elbise, renk süper:) hep mutlu ol canım:)

Adsız dedi ki...

Canım ya maşallah maşallah çok çok çok güzel olmuşun. Elbisen, sacın çok zarif duruyor. Hersey güzel ama senin o gülüşün yok mü bayıldım , bittim. Ve sana bu mutluluğu yaşatan damadımıza da kocaman sevgiler.

Mia Wallace dedi ki...

gerçekten saçın makyajın elbisen ayakkabı çantan.. bi içim su olmuşsun ceciliam!!!

cecilia dedi ki...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss; teşekkürler prensesimm, mucx :)

BÜTÜ; güzel dileklerin için çok teşekkürler cnmcım aminnn. :)

parfoj; çok sağol, beğenmenize çok sevindim :)

Leah; Ah tatlım benim çok teşekkür ederim, ben de aynı şeyleri sizin için diliyorum, daha güzellerini de siz yaşarsınız bitanem..

Derya: Elbisemin rengine bende bayılmıştım baya bi göz aldı o gece, Amin cnm inşallah onları da paylaşmak nasip olur, çok teşekkürler :)

ozax: hehe ayy ayy şımarıyorum valla, teşekkürlerrr cnm, sevgiler :))

AssoRTieK : Sağol tatlım, kayınvalidem de çok güzeldir bu arada :)

guzelgul: çok teşekkür ederim güzelgülüm bunları duymak beni inanılmaz mutlu ediyo :)

hayat güzel: hehe bu yorumu (bir içim su) çok sevdim valla sağol cnm güzel dileklerin için :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan: handanım benim ne kadar tatlısın, yorumunu yerim senin, damat bey de sevgilerini saygılarını yolluyor size :)

Mia Wallace: cnm benim çok teşekkür ederimm, utandım yeterince :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

çok güzle olmussun masalın gelini..

hep mutlu ol ve hep gül inşAllah

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

yeni gördüm ben bu postu:) Allah yüzünden gülümsemeni eksik etmesin tatlım çok mutlu olun:) çok güzel olmuşsun... Esmere fuşya nası yakışmış yalnız!:)

Adsız dedi ki...

Çok çok çok güzel olmuşsun sade ve şık :) Allah tamamına erdirsin ,mutluluklar dilerim :)

Necla Şölen dedi ki...

hayırlı olsun...

cecilia dedi ki...

♥pemb€sinti♥: teşekkür ederimm tatlım, aminn :*

hande ne yapıyor? hehe teşekkürler kuzucum bu rengi bende yakıştırdım kendime, beğenmenize sevindim :)

Sia: çok mutlu oldum güzel sözlerin için, teşekkürler :)

Necla Şölen; teşekkürler :)

Flávia e Cristiana dedi ki...

Olá! Gostei muito de conhecer seu blog. Um abraço.

gırla fikir dedi ki...

canım elbisenin modelini ve kumaşını çok beğendim.nereden aldın sakıncası yoksa

cecilia dedi ki...

gırla fikir; canım elbisem kotondan hakan yıldırım tasarımı, gerçekten oldukça beğeni toplamıştı :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails