İlk Dans...

21 Mayıs 2012 Pazartesi


Biz nişanımız için ilk dans şarkımızı seçtik ama dün katıldığımız bir düğünde çalan bu şarkıya, sözlerine, müziğine, bir şarkının duruşu vardır ya hani işte o masum, o temiz duruşuna, asil ruhuna, yalın saf tınısına bayıldım bayıldım...
Biz bu şarkıda dansımızı da ettik zaten, birbirimizin gözlerinin içine bakıp, "çok romantik dansettiniz" övgüsünü de aldık gurulanarak. Gelinle damattan rol çaldık biraz ama ilk dans şarkısını çok güzel seçmişler, tebrikler. Maalesef ilk dans fırsatını vermediler organizasyondaki eksiklik nedeniyle herkes kalktı dansa. Ama şarkı öyle güzel ki adeta aşıkları büyüleyip, çağırıyor ...

Sevgilim saçlarını tarayıp

Gerdanını okşayıp



Ninniler söyleyip dizlerimde uyutsam seni

Sevgilim kadere aldanmayıp

Kâğıt olup kalem olup

Mutlulukla bir son bulup

En sonuma yazsam seni

Hiç bir şeye değişmem

Aşkla bakan gözlerini
En son anımda bile söylemeliyim sevdiğimi

Hiç bir şeye değişmem senle geçen günlerini

En son anımda bile tutmalıyım ellerini

Sevgilim…

8 yorum:

Nimo dedi ki...

aayy aayy ne güzel ya :)

Unknown dedi ki...

COK ROMANTIK YAA HARIKA BI SECIM CANIM!

Ayshenur dedi ki...

cnmmm yaa Allah mutlulugnuzu daim etsin inş:)

Unknown dedi ki...

süper seçim cidden bayıldım şarkıya

bitter dedi ki...

aaaa kaçırmışım ben yeni öğrendim cok tebrik ederim. Allah tamamına erdirsinn :)))

Kuzununannesi dedi ki...

romantık prensen benı benden aldın yıne

Mystery dedi ki...

Kulaklığım olmaadığı için dinleyemiyorum ama en kısa zamanda dinlicem. Sınavlarım da bitmedi hala benim okuduklarım havada ama neyse az kaldı okucam ne var ne yoksa :D

senem dedi ki...

çook hoş bir şarkı bizimde hazır ilk dans şarkımız :) anlamlı olduğundan değiştiremeyiz artıkın :D

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails