Mutluluk Halkası... :)

3 Mayıs 2012 Perşembe




Ve dün alyanslarımızı da aldık, artık rahatız :)
Şimdi heyecanla o anın gelmesini bekliyoruz.
Söz mü diye soracaklar büyükler biz de "Sööözzz" diye haykıracağız uslu bir çocuk edasıyla :)
desem de o an heyecandan kıpkırmızı olmuş,  konuşmayı bırak nefes bile almayacağımıza eminiz :)
Yüzüklerimiz  Favori'den. Resimdeki modelin ta kendisi :)
Siz nasıl buldunuz? Çok fazla yere bakmadık ama hiç kararsızlık yaşamadan da aldım desem  yalan olur. Bikaç model beğenip eleye eleye bunu seçtik.
Kuyumcumuz yanında hoş bir gümüş yüzük tepsisi hediye etti. Yastık kullanacağım için tepsiyi nişanda kullanabiliriz diye düşündüm.
Eksikler bir bir tamamlanıyor, listemdekiler checkleniyor.
Herşey o kadar hızlı ilerliyor ki ya da yoğun çalışan biri olduğumuz için bize öyle geliyor. 24 saat yetmiyor. Ama  buna rağmen de günler geçmiyor gibi, çok enteresan :) Hakkımızda hayırlısı diyelim. Bana şans dileyin :) Son 2  <3 

16 yorum:

Herseydenbirtutam dedi ki...

Çok güzel Ceci.
Allah hiç ayırmasın.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım huzur içinde dursun parmaklarınızda..

kitana dedi ki...

Hayırlı olsun:) Çook tatlı telaşlar bunlar şimdi ısınma turları asıl koşuşturma düğün öncesi olacak:)

DryThyme dedi ki...

Tebrik ederim :) Allah tamamina erdirsin. Soz ve nishan arasindaki fark nedir? Ben bilmiyorumda :( Yashadigim ulkede boyle seyler yok :(

nily21 dedi ki...

Hayırlı olsun...Ömür boyu mutlu olun..www.trendyandfriendly.blogspot.com

Küçük Mutluluklarım dedi ki...

umarım her şey düşündüğünden de güzel olur :)

Begüm Eryıldız dedi ki...

hiç heyecanlanma canım herşey çok güzel ve eğlenceli oluyor senin ki de eminim öyle olacaktır;)

Unknown dedi ki...

dünyanınen tatlı en unutulmaz heyecanı olsa gerek:)bizde o gündeki pozlarını görmek için heyecanla bekliyoruz senle beraber canım:)

Adsız dedi ki...

ben cok begendım canım , huzurla , bir ömür aşk ile takınız yüzüklerinizi.. Allah tamamına erdirsin.

GüzelGül dedi ki...

tekrar diyorum canim hersey istedigin gibi olur ins senin adina cok seviniyorum ve suanki icindeki o heyecani o mutlulugu tahmin edebiliyorum :D

Mein Blog/Blogum

aysp dedi ki...

alyanslarınız çok güzeel güzel günlerde uzun yıllarca birlikte takmanız dileğiyle

kozmetikperisi dedi ki...

Allah tamamına erdirsin cnm :)

tubitos dedi ki...

allah tamamına erdirsin canımcım ;)

pembe fiyonk dedi ki...

hayırlı olsun canım.hadi geri sayım başladı. allah tamamına erdirsin kuzu

Nesrin dedi ki...

Allah tamamına erdirsin.. Favori iyi bir seçim olmuş, ben de çok gezip en son ordan almıştım:)

senem dedi ki...

ahh tatlım benim kolaylık versin zor işler bunlar :D

yüzüklerinz çok hoş hep mutlu olunn

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails