Nişanlanıyoruz :)

28 Mayıs 2012 Pazartesi


Nişan davetiyelerimi kendim hazırladım...
Şablonu internetten buldum, tasarımıyla biraz uğraşıp matbaaya bastırması için verdik.
Sonrasında ise olmazsa olmazım nazar boncuğu ve uğur böceğiyle süsledim. Kurdeleyle de askısını yaptım.
Çok keyifliydi ve böylesi daha içime sindi. Hem el emeğim hem de istediğim şirinlikte oldu...

Sevdiklerimiz davetiyelerimizi atsın istemedik, kitap ayracı olarak kullanabilirler veya mantar panolarına asabilirler diye düşündüm..




Son 17 =)



xxx

27 yorum:

Olmadı Baştan dedi ki...

Allah mutlu etsin inşallah. Allah utandırmasın :)

Yeşim dedi ki...

Canımmm çok mutlu oldum :) Allah tamamına erdirsin. Çok mutlu olun elleriniz kalpleriniz hiç ayrılmasın :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Kitap ayracı demek çok ince düşünmüşsün hayatım, çokta güzel olmuş.. Ellerinize sağlık :))

cingifilli dedi ki...

Canım ne güzel bi haber bu.Ayrıca kendi emeğinle yaptığın cici davetiyeye bayıldım.Sonrasında kullanımı da iyi düşünmüşsün.Allah tamamına erdirsin,çoook mutlu olun,öpüldün;)

Beyaz Bezelye - Bugy dedi ki...

Hayırlı olsun:) Davetiyen hem cici hem de kullanışlı olmuş

SWL dedi ki...

Ay süper olmuş davatiyeleriniz. hem el emeğin, hemde çok cici... Allah mutlu mesut etsin canım ;)

Junkhead dedi ki...

Ne şirin olmuş davetiyen canııım ;) Mutluluklaaar !!

cecilia dedi ki...

Olmadı Baştan: Aminnnn, çok teşekkürler.. :)

Yeşim; Amin canımcım çok tatlısın, dileklerin de çok tatlı, teşekkürler, öpüyorum :*

♥pemb€sinti♥ : Sağol pembişim benimde çok hoşuma gitti, bakalım düğün davetiyemiz nasıl bişey olacak :)

cingifilli: Amin tatlım güzel dileklerin için çok sağol, beğenmenize sevindim, bende seni ve bebişi çook çok öpüyorum :*

bugy: Teşekkürlerrr, sevgiler.. :)

SWL: Bende çok beğendim ama sizin beğenmeniz ayrıca mutlu etti, sevalcim çok sağol güzel dileklerin için.

Junkhead: teşekkür ederim özgecim beğenmene sevindim :)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş. Allah tamamına erdirsin canım.

tubitos dedi ki...

ayyy benim nişanım da 15 hazirandı, geçen sene :)) ben ogünü hiç unutamayacagım kadar güzel geçirdim dilerim sen de öyle geçirirsin can ım tebrik ederimmm

Unknown dedi ki...

mutluluklar bitanem davetiyen şekerlik abidesi:)

senem dedi ki...

davetiyeye bakarken bloğunu görmüş gibi oldum :) çok cici olmuş

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm Allah tamamına erdirsin:)çok mutlu oldum.Bu arada davetiyelere bayıldım,ne kadar güzel yapmışsın :)

pempe gönlüm sende dedi ki...

çok tatlı olmuşlar canım, bende kına gecesi için bu tarz kitap ayracı düşünüyorum:) inşallah çok güzel geçer nişanın:)

aşgaane dedi ki...

davetiyen çok sevimli seçilcim:)
dediğin gibi kitap ayracı olabilir, güzel de bi hatıra olur hem:)
allah tamamına erdirsin inşallah canım:)

bu arada ben herseyeragmenhayatguzel blogunun sahibesi hayat güzel:) ismimi değiştirdim:)

cecilia dedi ki...

Nalan: Teşekkürler nalancım, amin :)

tubitos: hadi yaaa, ayy ne güzel bi tesadüf nişan kardeşliği o zaman bizimkisi tubitom, inşallah canım hayırlısıyla atlatırız, çok teşekkürler ;)

Benden Bişeyler: teşekkürler sende öylesin kuzucum :*

*ssdesignbutik; sağol senemcim, evet kesinlikle içimde renkli bir karakter var :)

kozmetikperisi: çok teşekkür ederim pericim, beğenmene çok sevindim :*

pembe gönlüm sende: evet cnm kına için de olabilir. daha güzellerini yaparsın sen, çok sağol cnm inşallah ;)

aşgaane: cnm benim hoşgeldin, isim çok hoşmuş ya :) teşekkür ederim güzel yorumun için, öpüyorum :*

Joey Potter dedi ki...

Allah tamamına erdirsin canım. Davetiyen çok şeker. Çok güzel olur umarım nişanınız :)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

:) Çok şirin ve cool görünüyor.
Bende düğün davetiyem için yapmıştım böyle ama aile büyükleri olmaz daha ağır bir şeyler sseçin deyince kursağımda kalmıştı.
Ne mutlu sana :)
Ömür boyu mutluluklar dilerim.

cecilia dedi ki...

Joey Potter: teşekkür ederim cnm hayırlısıyla inşallah:)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ Çok teşekkür ederim. Aslında düğün davetiyem için düşünmem ben de daha zarif ve sade bişeyler olabilir o zaman, ama nişanda farklı, orjinal bişeyler olsun, renk katsın istedim, tebessüm ettirtiyo bakınca :)

Adsız dedi ki...

Tebrikler, Allah tamamına erdirsin :)
davetiyen çok tatlı ve bence kendin tasarlaman çok anlamlı ben de düğün davetiyemi kendim tasarlamıştım.

Nur K.♥ dedi ki...

Mutluluklar canım, Allah tamamına erdirsin :)

Mystery dedi ki...

Ay içim bi garip oluyo yaaaa :D Böyle blogdan arkadaşlığa geçen ilişkimiz olan blogdaşlarımın mutluluklarını görmek beni benden alıyo :D Ama ne ara sen bu işlere kalkıştın hala bilmiyorum yaa neden bi özet geçmiyosun arkadaşına bakiim sen? :D

senem dedi ki...

kuzuu gelişmelerden uzak tutma bizi neler yaptın bakalımm

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş ben bayılıyorum böyle davetiyelere.Allah tamamına erdirsin

cecilia dedi ki...

sJ: Çok sağol benim de böylesi daha hoşuma gitti, beğenmeniz ayrı bir mutluluk :)

Nur K.♥: Teşekkürler nurcum, amin :)

Mystery: bebeimmm ne desen haklısın valla, geçmezmiyim geçerim tabiki ama seni tenhada yakalamam lazım :) yani özelden yazarım ciciş sana ok ;)

*ssdesignbutik: kuzucum fırsat bulur bulmaz paylaşıcam :)

Derya: Çok teşekkürler tatlımm, aminn :)

sevda s. dedi ki...

Ay davetiye çok şeker kiii :) Mutluluklar canım, Allah gönlüne göre verir umarım :)

busesinem dedi ki...

davetiye çok sevimli olmuş bayıldım:))mutluluklar diliyorum.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails