Yemek Bahane...

24 Mayıs 2012 Perşembe
Bu aralar günler koşturmaca içinde geçiyor.
Heyecanlı, stresli, keyifli... Ajandamız yazılarla doluyor..
Yapacak çok şey var.
Ama yemek yemeye herzaman zaman var :)
Cep telefonumun albümünde bolca yemek fotomuz birikmiş...


Çok özel bir gündü, günün sonunda minik bir pasta ile kutladık bunu :)


Öğle kaçamağında çok iyi gitti...


Ne yesek ne yesek derken canımız spagetti çekti...


En sevdiğim öğün...Mutlulukla ilgimiz var! :)


Hamurumuz ince olsun, pizza en çok o seviyor diye <3


Ve turkish fastfood döner! Zafer gecesinde (GS) kalabalıklardan kendimizi attığımız lokantada... :)


Yemek bahane muhabbeti şahane :)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

heyecanla takip ediyorum seni sizi hazırlıklarınızı mutluluğunu içinde bulunduğun güzel zamanı :) kendi dönemim aklımdan geciyor bir bir seninle yasıyorum her ayrıntıyı resmen.Çok mutlu olun ;)

Adsız dedi ki...

ohhh sahane :D

Özlemden dedi ki...

canımmm afiyet bal şeker olsun ama aç aç okuyunca bu yazını dolaba yönelme etkisi uyandırıyor haberin olsun.Sevgiler!

Mystery dedi ki...

Sen dur, finallerim bitti, tezimi de teslim edeyim, başlyorum deli fişek okumaya :D

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Zaten açım diyetteyim.
Ağzımın sularını silmekle meşgulüm :)

Demet dedi ki...

nişanınız hayırlı uğurlu olsun,iadeyi ziyarete geldim,nişan bohçandaki herşeyi sağlıkla,huzurla mutlulukla ,keyifle kullan,davetiyene bayıldım bende istiyorum hatıra saklıycam kitap ayracı olarakta kullanıcam süper fikir,yemekler gecenin bu saatinde acıktırdı beni Allah en kısa zamnada tammaına erdirsin sevgilerimle

Demet dedi ki...

1037.takipçinim ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails